• Omdat ik jullie toch zover al op de hoogte heb gehouden wil ik dit ook graag delen. ;D
    Deel één van mijn trouwjurk kwam vandaag binnen via de post; Mijn prachtige zwarte korset! <3
    Ik heb hem van mijn zus gekregen, die als verrassing vertelde dat ze mijn hele jurk laat ontwerpen als cadeautje. ;D

    De foto is niet erg mooi en duidelijk, maar goed, dat mag toch nog niet voor de grote dag. ;D
    M'n vriend heeft hem natuurlijk nog niet gezien, en dat gaan we ook zo houden! (tradities hè?Je moet er toch een paar eren) ;D



    Edit: Het kan me niet schelen dat sommige mensen raar zwart vinden. Ik ga er nu eenmaal in trouwen. Please be so kind to swallow it up and deal with it.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Misschien een vreemde vraag, maar stel dat jullie in Nieuw-Zeeland gaan wonen en kinderen zouden krijgen, zou je ze dan in het Nederlands willen opvoeden? :'D
    En ik vind dat zwart juist super. Ik weet niet of ik zelf ook zwart zou willen, maar in ieder geval geen wit.


    Jawel, ik denk dat je sowieso automatisch in je moedertaal tegen je kindje gaat praten ook o.a. :)



    &Again, bedankt allemaal.<3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Jawel, ik denk dat je sowieso automatisch in je moedertaal tegen je kindje gaat praten ook o.a. :)



    &Again, bedankt allemaal.<3

    Mijn tante woont in Engeland en haar kinderen praten alleen Engels, dus het kan wel. Maar ik denk dat het voor de familie en voor je kinderen later ook leuk is als ze Nederlands kunnen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Minato schreef:
    (...)

    Ik weet nog niet of de rok egaal zwart wordt of niet, dat houden ze geheim. :x
    Ik weet wel dat hij voor tot boven mijn knieën komt en achter tot de grond.

    Ik vind het wel wat hebben, zwart. Weer eens wat anders.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat corset is zo mooi! En natuurlijk willen wij later ook de hele jurk zien *O*

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:38 ]


    Let it come and let it be

    Frigga schreef:
    (...)
    Ik vind het wel wat hebben, zwart. Weer eens wat anders.


    Haha, dat wilde ik sowieso al. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zag gewoon aan titel dat jij het was ;D

    Ben benieuwd naar rest van de jurk ;D
    It's awesome ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Countenance schreef:
    Dat corset is zo mooi! En natuurlijk willen wij later ook de hele jurk zien *O*


    Die blijft een verrassing tot op de dag! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wauw, ik vind hem heel mooi! Ik ben eigenlijk heel traditioneel voor witte trouwjurken, maar op deze vind ik echt heel erg mooi. Ik vind hem op de één of andere manier heel goed bij je passen, al ken ik je verder niet. Echt mooi!

    Wauw, wat mooi!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tempesta schreef:
    (...)
    Mijn tante woont in Engeland en haar kinderen praten alleen Engels, dus het kan wel. Maar ik denk dat het voor de familie en voor je kinderen later ook leuk is als ze Nederlands kunnen.


    Ja, maar goed, wij spreken allebei geen Engels als moedertaal en zijn allebei gewend om dagelijks in onze eigen taal te spreken (hij met zijn moeder, ik met zoveel mensen), dus dat sluipt er vaak toch wel in. Ik zou het ook wel fijn vinden. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dursley schreef:
    Wauw, ik vind hem heel mooi! Ik ben eigenlijk heel traditioneel voor witte trouwjurken, maar op deze vind ik echt heel erg mooi. Ik vind hem op de één of andere manier heel goed bij je passen, al ken ik je verder niet. Echt mooi!


    Dankjewel! n.n


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wil later in het wit trouwen, hihi. Ik vind het mooi, maar je lijkt wel redelijk oud op die foto D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Ik wil later in het wit trouwen, hihi. Ik vind het mooi, maar je lijkt wel redelijk oud op die foto D:


    Ik heb er ook al weer een paar lange werkdagen opzitten, en heel veel stress + laat op de avond. Ik zei ook al dat het geen mooie foto was. D:
    Moest je dat nu echt zeggen?:'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Minato schreef:
    (...)

    Die blijft een verrassing tot op de dag! *O*

    En na de dag post jij een supermooie foto, deal? :9~


    Let it come and let it be

    Minato schreef:
    (...)

    Ik heb er ook al weer een paar lange werkdagen opzitten, en heel veel stress + laat op de avond. Ik zei ook al dat het geen mooie foto was. D:
    Moest je dat nu echt zeggen?:'D


    Nee, maar ik maakte me al zorgen om je ^_^. Wat voor rok doe je eronder?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!