• Omdat ik jullie toch zover al op de hoogte heb gehouden wil ik dit ook graag delen. ;D
    Deel één van mijn trouwjurk kwam vandaag binnen via de post; Mijn prachtige zwarte korset! <3
    Ik heb hem van mijn zus gekregen, die als verrassing vertelde dat ze mijn hele jurk laat ontwerpen als cadeautje. ;D

    De foto is niet erg mooi en duidelijk, maar goed, dat mag toch nog niet voor de grote dag. ;D
    M'n vriend heeft hem natuurlijk nog niet gezien, en dat gaan we ook zo houden! (tradities hè?Je moet er toch een paar eren) ;D



    Edit: Het kan me niet schelen dat sommige mensen raar zwart vinden. Ik ga er nu eenmaal in trouwen. Please be so kind to swallow it up and deal with it.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:27 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    You're gorgeous <3


    Life is hard and then we die

    Minato schreef:
    (...)

    Mijn vriend spreekt geen woord Nederlands en geeft niet om dit soort sites. Dat maakt dus geen ruk uit. 8D

    Ga je hem dat in de toekomst wel een beetje leren? -nieuwsgierig-

    Hij staat je prachtig! Al vind ik zwart nog steeds raar voor een trouw


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh, wat gaaf!
    En wat lief van je zus!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Starkiller schreef:
    Mooi! Maar het is niet mijn kleur.


    Geeft niet, het is toch ook niet voor jou bedoelt? :'D
    Anyway, dankjewel.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Krullie schreef:
    (...)
    Ga je hem dat in de toekomst wel een beetje leren? -nieuwsgierig-


    Als we in NL of BE gaan wonen moet 'ie wel, maar anders wilt ie dat niet. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Intelligence schreef:
    Ik blijf zwart voor een trouw vreemd vinden. (:

    Ik vind dat juist supermooi en apart. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Minato schreef:
    (...)

    Als we in NL of BE gaan wonen moet 'ie wel, maar anders wilt ie dat niet. :'D

    Nah, toch wel sommige woorden? De taal van zijn verloofde/vrouw D:
    Maar ontopic; ik vind het echt mooi ^^ Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Lisboa schreef:
    Ondanks dat zwart niet echt een alledaagse trouwkleur is vind ik het toch heel mooi!


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Oooh, dat's awesome :'3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Krullie schreef:
    (...)
    Nah, toch wel sommige woorden? De taal van zijn verloofde/vrouw D:
    Maar ontopic; ik vind het echt mooi ^^ Ben benieuwd naar het eindresultaat!


    Een vriend van me heeft hem 'godverdomme' en 'kankervla' geleerd. -.-'
    & M'n tante weer 'Ik hou van Nancy/Ik vind Nancy lief' :'D

    Maar onze taal schijnt te klinken als een kudde op hol geslagen dolfijnen :'D

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:29 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Waaauw, heel erg mooi! Hij staat ook prachtig :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Minato schreef:
    (...)

    Een vriend van me heeft hem 'godverdomme' en 'kankervla' geleerd. -.-'
    & M'n tante weer 'Ik hou van Nancy/Ik vind Nancy lief' :'D

    Maar onz

    Misschien een vreemde vraag, maar stel dat jullie in Nieuw-Zeeland gaan wonen en kinderen zouden krijgen, zou je ze dan in het Nederlands willen opvoeden? :'D
    En ik vind dat zwart juist super. Ik weet niet of ik zelf ook zwart zou willen, maar in ieder geval geen wit.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    PUKKELxDING schreef:
    You're gorgeous <3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aiku schreef:
    Ik vind het je erg mooi staan!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."