• Ja, ik zoek dus naar nieuwe stories omdat ik me de laatste tijd zo erg verveel.

    Ik lees van alles, behalve TH of stories met teveel kleuren in de template. Post hier maar wat en als het me leuk lijkt neem ik een abo! (=

    Edit: Let wel op, ik ben heel erg kieskeurig $:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 15:37 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.



    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    Where are you? ~ One Direction

    Lynn wint samen met haar beste vriend een Meet&Greet met One Direction, maar de dag na het concert hoort ze dat Harry Styles spoorloos is verdwenen. Het feit dat zij hem voor het laatst heeft gezien maakt haar verdacht, tot er meer mensen verdwijnen.

    Het loopt nu tot hoofdstuk vier en ik probeer elke dag een stukje te schrijven.
    Hope you like it (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 12:19 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Soul Sisters || Vampire Diaries

    I was never meant to live a normal life,
    and I couldn't even if I wanted to.
    Not until I get revenge for my family.
    I'm here to finish this fight,
    just like you.




    Faye Jessica Walker en Diana Ondine Walker zijn twee zusjes, afkomstig uit Texas. Hun droom is om wereld beroemd te worden, maar hun vader heeft andere palnnen voor hun. Hij wou dat zijn dochter het familie bedrijf voortzetten, en niet zo maar een bedrijf, maar een jagers bedrijf, genaamd 'Vamp Hunters Inc.' Als hun vader slecht te been wordt, dwingt hij zijn twee dochters zijn bedrijf overnemen en naar Mystic Falls afreizen.Toevallig is daar ook een café waar ze iedere week mogen optreden. Bovendien stikt Mystic Falls van de vampiers waar Diana en Faye soms op een andere manier mee te maken krijgen dan alleen maar 'jagen'.

    Nature can be cruel. Predators are everywhere. Those who don’t need to be protected from outside forces often need to be protected from themselves. In society, women are referred to as the fairer sex. But in the wild, the female species can be far more ferocious then their male counterparts. Defending the nest is both our oldest and strongest instinct. And sometimes, it can be most gratifying.

    ©Stallion & 1864.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    How Will I Survive? Part I - Hunger Games
    Zou leuk zijn als je even kijk (A)


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.

    http://www.quizlet.nl/stories/82738/the-answer/

    What should you do?

    Wat zou je doen als alles verkeerd gaat? Je wordt voor een keuze gesteld. Twee keuzes blijven over. Een goede of een foute. De waarheid of blijven liegen. Het ligt eraan wat voor toekomst je wilt.
    Eenzaamheid het gevolg?





    Basically gaat het over een meisje dat ineens spoorloos is verdwenen. Ze is erg mysterieus en het verhaal wordt voor het grootste gedeelte verteld vanuit haar vrienden waar ze nu al een half jaar bij woont. Er is eigenlijk geen reden voor haar verdwijning. Kidnapping of een ander ernstig geval lijkt dan ook niet het meest voor de hand liggend. Hoewel de vrienden de situatie niet helemaal vertrouwen, stopt de politie op een gegeven moment het onderzoek.

    Het verhaal is nog maar net begonnen dus je kunt het nu nog gemakkelijk mee lezen ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dit verhaal is gebaseerd op het verhaal van de Titanic.
    Ouderwetse scheiding tussen rijk en arm, onmogelijke liefde en misschien zelfs de dood.
    Het gaat over Justin Bieber.

    [url] http://www.quizlet.nl/stories/81955/sinking-love--justin-bieber/[/url]


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    The war between good and evil started.
    but at the same time, the war between brother and sister also started




    http://www.quizlet.nl/stories/85038/dark-side--draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maybe vind je de story leuk die ik samen met mijn vriendinnen schrijf!

    The Last Song ~ One Direction


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.


    “Jij hebt me geleerd om van het leven te houden. Ik zal je leren hoe het voelt om écht te leven.”


    One Day you'll remember me...

    Ik heb er 3,, das denk ik wel genoeg,, of niet??

    Which Direction You Choose... ~One Direction~~A Question Story~
    In hoofdstuk 1 gaan wij jullie wat vragen stellen, en naarmate daarvan gaan wij in hoofdstuk 2 een stukje over schrijven, in hoofdstuk 3 gaan wij jullie weer vragen hoe het verder moet gaan, door vragen te stellen, en daar gaan we dan weer in 4 over schrijven. Maar we kunnen niet zomaar wat vragen stellen zodat iedereen er maar wat op kan zeggen. Nee we stellen minimaal 5 vragen, de 1ste die daar antwoord op geeft, geeft antwoord op vraag 1, de 2de die een reactie geeft op vraag 2 enzovoort, enzovoort... Dus,, NEEM EEN ABO =D
    HopeYouLike<3


    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3


    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."


    ~Gebaseerd op HP
    DSalvatorex


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    "I never asked you to be here in my life! I don't want you here I don't need you here!"
    We all meet people we never wanted to meet. People cross our road every day some deserve our love others don't.
    But nevertheless they're all here, here in our life!




    Let's write our own story! Let's choose the people that are in it! Visit my exhibition of people and write you own story.
    ~ Write your perfect Love Story! ~





    Klik!


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Misschien is dit wat voor je?

    Please save me, tonight? | Harry Styles



    ‘Please save me?’ she whispered.
    ‘I’ll do. I’ll do everything for you.’ he whispered.
    He tought he saved her, but it wasn’t that easy.
    ‘They will find me.’ she said.
    ‘Then I’ll protect you.’ he said.
    They found her.
    He protected her.
    ‘We will be together, forever and always. I’ll never let you go.’ he said.

    ~Written in dutch
    ~Spoken in English
    ~One Direction bestaat
    ~Soms 16+
    ~Om de dag een stukje
    ~ soundtrack


    Ik hoop dat je een kijkje neemt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Broken Promises - Niall Horan

    What have I done wrong?
    Why are you gone?
    Why did you broke your promises?
    What do I have to do to have you here?
    I really wish that you were here
    - Begint 23-06-2012
    - Bij veel abo's eerder
    - Neem abo, ik waarschuw niet
    - Vooral in het Nederlands
    - Proloog staat al wel online


    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~