• Ik had gisteren twee shirts over elkaar aan; dat was een combinatie die je normaal niet zou maken, maar ik vond het mooi, dus deed ik het aan. Dus op school vroeg een vriendin van me: 'Waarom.. doe je die kleuren over elkaar aan?' En ze keek er heel bitchy bij, zo ken ik haar helemaal niet.
    Maar goed, ik zei dus dat ik dat deed omdat ik het zelf leuk vind. En toen zei ze zo, met nog een bitchyer gezicht: 'Misschien moet je eens andere kleren gaan kopen?'

    En ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken, maar het is een goede vriendin van me, dus het kwam gewoon heel hard aan.

    Sorry voor het gezeik, maar ik wilde het gewoon even kwijt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Thefuck.

    Agh, smaken verschillen, zolang jij het mooi vind is 't goed!

    Be Yourselff babe :'D


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Ik dacht eerlijk gezegd spontaan aan goud, weet je Au als sumbool op het PSE. Laat ons zeggen dat het studeren wat veel wordt x'D

    Heeft zij een grote mond seg :'D. Als jij je daar goed in voelt, dan doe jij dat aan, punt uit. Daarbij vind ik het helemaal niet lief als ze zoiets zegt over haar vriendin!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Whut O_o
    Als ze het niet mooi vind had ze dat toch wel wat op een vriendelijkere manier kunnen brengen... Of gewoon niet. Ik zou haar slaan. Met een knuppel. :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Teen schreef:
    Agh, smaken verschillen, zolang jij het mooi vind is 't goed!

    Be Yourselff babe :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik denk dat ik dat ook pijnlijk zou vinden om te horen van een vriendin.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Marshmellow schreef:

    Heeft zij een grote mond seg :'D. Als jij je daar goed in voelt, dan doe jij dat aan, punt uit. Daarbij vind ik het helemaal niet lief als ze zoiets zegt over haar vriendin!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Fender schreef:
    Whut O_o
    Als ze het niet mooi vind had ze dat toch wel wat op een vriendelijkere manier kunnen brengen... Of gewoon niet. Ik zou haar slaan. Met een knuppel. :Y)

    Ik werd ook best wel boos, maar dat heb ik zegmaar niet echt laten merken, omdat ik geen ruzie wil, en niet gemeen wil zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou er direct op ingaan, iets zeveren in de trant van 'wat je net hebt gezegd is subjectief en bevat dus geen enkele belangrijke waarde' of whatever. Gewoon iets waar ze niets op kan terugzeggen. DISSEN, ZO'N MENSEN! (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Euhm, je vriendin mag haar mening zeggen over je kledij vind ik, maar dan kan ze dat wel op een normale manier gaan doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zaynatic schreef:
    Thefuck.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    nou lekker. mensen zitten ook wel eens te zeuren over kleren die ik aantrek maar boeie :') k doe gewoon lekker wat ik zelf wil, mn reputatie is toch al verneukt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Welke kleuren waren het?

    & Damn o-O Wat een takkemens ;$
    Als jij dat mooi vind is dat toch goed? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Welke kleuren waren het?

    & Damn o-O Wat een takkemens ;$
    Als jij dat mooi vind is dat toch goed? ;D

    Felroze en felgroen. :Y)
    Ik ben nogal een persoon dat van kleuren houd die eigenlijk niet bij elkaar passen, maar die stiekem heel vet zijn samen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Teen schreef:
    Agh, smaken verschillen, zolang jij het mooi vind is 't goed!

    Be Yourselff babe :'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."