• Ik had gisteren twee shirts over elkaar aan; dat was een combinatie die je normaal niet zou maken, maar ik vond het mooi, dus deed ik het aan. Dus op school vroeg een vriendin van me: 'Waarom.. doe je die kleuren over elkaar aan?' En ze keek er heel bitchy bij, zo ken ik haar helemaal niet.
    Maar goed, ik zei dus dat ik dat deed omdat ik het zelf leuk vind. En toen zei ze zo, met nog een bitchyer gezicht: 'Misschien moet je eens andere kleren gaan kopen?'

    En ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken, maar het is een goede vriendin van me, dus het kwam gewoon heel hard aan.

    Sorry voor het gezeik, maar ik wilde het gewoon even kwijt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het zijn jouw kleren en jij moet ze aan. Als zij dat niet leuk vindt is het haar probleem niet de jouwe. Gewoon negeren. Zulke mensen zijn het gewoon niet waard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Negligible schreef:
    Euhm, je vriendin mag haar mening zeggen over je kledij vind ik, maar dan kan ze dat wel op een normale manier gaan doen


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    oke, ik vind het best wel minder hoe ze het zij...
    maar ikke will ook foto(wbw)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Nou, als zij gemeen gaat doen, kan jij dat toch ook? Als iemand zoiets tegen MIJ zou zeggen, en dan ook nog een vriendin, zou ik haar minstens een dag negeren. Ze kon het op zijn minst normaal zeggen, vind ik. Een beetje fatsoen is toch wel mogelijk, niet?

    Trouwens, die kledingcombinatie, leek me best leuk. Zelf vind ik het ook leuk om kleuren te mixen enzo. :P


    Love don´t break me.

    Tijd van de maand. (cat)
    Wat had zij aan?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Tijd van de maand. (cat)
    Wat had zij aan?

    Weet niet, daar let ik eigenlijk nooit zo op. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Al vind ik die kleurencombinatie ook niet zo'n succes, zoiets zeg je toch niet als vriendin zijnde :') Kijk, prima als iemand zegt dat de kledingcombinatie die je aan hebt niet echt bij elkaar staat, maar de manier waarop kan wel iets normaler :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind die kleurencombinatie geen succes, maar je vriendin reageert wel héél overdreven. Zou je in het vervolg eens moeten zeggen: "WOW, is je neus altijd al zo'n aardappel?" o.i.d.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Pariah schreef:
    (...)
    Felroze en felgroen. :Y)
    Ik ben nogal een persoon dat van kleuren houd die eigenlijk niet bij elkaar passen, maar die stiekem heel vet zijn samen.

    Is dat niet een beetje watermeloen achtig? =x
    Alsnog vind ik de manier waarop ze het zei erg verkeerd!


    If you had never come out of the blue, I would've stay