• Ik had gisteren twee shirts over elkaar aan; dat was een combinatie die je normaal niet zou maken, maar ik vond het mooi, dus deed ik het aan. Dus op school vroeg een vriendin van me: 'Waarom.. doe je die kleuren over elkaar aan?' En ze keek er heel bitchy bij, zo ken ik haar helemaal niet.
    Maar goed, ik zei dus dat ik dat deed omdat ik het zelf leuk vind. En toen zei ze zo, met nog een bitchyer gezicht: 'Misschien moet je eens andere kleren gaan kopen?'

    En ik weet dat ik me daar niets van aan moet trekken, maar het is een goede vriendin van me, dus het kwam gewoon heel hard aan.

    Sorry voor het gezeik, maar ik wilde het gewoon even kwijt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Felroze en felgroen. :Y)
    Ik ben nogal een persoon dat van kleuren houd die eigenlijk niet bij elkaar passen, maar die stiekem heel vet zijn samen.


    Nou ben ik benieuwd hoe dat eruit zag ;D
    Foto? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Nou ben ik benieuwd hoe dat eruit zag ;D
    Foto? ;D

    Nee, want daar heb ik geen foto van. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Felroze en felgroen lijkt me nou niet zó verkeerd hoor, wat bitchy van dat kind dat ze dat zei.. logisch dat het hard aan kwam als het een goede vriendin van je is.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Pariah schreef:
    (...)
    Nee, want daar heb ik geen foto van. :Y)


    Maak hem dan muts :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Maak hem dan muts :$

    Nee, want die kleren zitten momenteel in een wasmachine, en ik ga ze niet nat aantrekken, lol. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Nee, want die kleren zitten momenteel in een wasmachine, en ik ga ze niet nat aantrekken, lol. :Y)


    Als ze droog zijn.. Dan trek jij ze aan en maak je er een foto van en laat je die zien ;$ Ok ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Als ze droog zijn.. Dan trek jij ze aan en maak je er een foto van en laat je die zien ;$ Ok ? ;D

    Hahah, is goed. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Hahah, is goed. :W


    Yeah (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat lullig dat ze dat zo zegt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    als jij t mooi vind is het goed en wat zij zei is maar één mening, er zijn er zoveel die het waarschijnlijk wél mooi vinden. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Fender schreef:
    Whut O_o
    Als ze het niet mooi vind had ze dat toch wel wat op een vriendelijkere manier kunnen brengen... Of gewoon niet. Ik zou haar slaan. Met een knuppel. :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kinderachtig wijf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    JUKEB0X schreef:
    Ik zou er direct op ingaan, iets zeveren in de trant van 'wat je net hebt gezegd is subjectief en bevat dus geen enkele belangrijke waarde' of whatever. Gewoon iets waar ze niets op kan terugzeggen. DISSEN, ZO'N MENSEN! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    IK WIL FOTO, ik hou van kleurige dingen!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    dat soort comentaar doet altijd pijn maar je moet haar gewoon negeren. Zij gaat jouw kleren toch niet aan doen? So who cares als zij de kleren niet leuk vindt? (:


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all