• Ik merkte gisteren dat ik wéér geen mails kreeg van Quizlet. Dus had ik het maar over gezet naar Gmail, bevestigd en toen kreeg ik daar ook al geen mails meer van. Nu heb ik het dan over gezet op PB. Van nieuwe reacties enzovoort krijg ik een melding, maar van vele story's niet.

    Weet iemand hoe of wat?

    En net gecheckt bij de abo's; ik heb niets gemist. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rory schreef:
    Ja, dat was mij inderdaad ook al opgevallen.


    26 - 02 - '16

    TeamJacob schreef:
    daar heb ik ook last van, kwam ik net achter... is al een paar dagen zo!


    Firm believer of all that is magic

    Ik kijk niet in mijn mail..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bij mij niets meer...


    If it didn't matter. You wouldn't be thinking about it <3

    Ik heb al ingesteld in mijn mailbox dat ik nooit mail krijg, dus ik heb er geen last van. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat heb ik ook, of de mails komen 8 uur later pas!
    En ik krijg sinds vandaag ook geen PB's meer dat er nieuwe hoofdstukken zijn...


    dream, dare, fly!

    ihearthoran schreef:
    Geen last van. (;


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sinds vandaag krijg ik ook niks meer..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik krijg gewoon alles nog, met Gmail. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik krijg maar gedeeltes. Zo heb ik op een ander account een story, had ik twee mailtjes van een reactie gekregen, zit ik net even te kijken, waren er blijkbaar 4 reacties. En zo krijg ik eigenlijk de hele tijd maar de helft.


    Give thanks for what you are now, and keep fighting for what you want to be tomorrow. ~Fernanda Miramontes-Landeros

    Jep, hetzelfde hier. Ik heb het sinds gisteren en zelfs via PB heb ik twijfels hoor.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    het was mij ook opgevallen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan iemand me een voorbeeld geven van een hoofdstuk waarbij ie een wit scherm krijgt wanneer ie het activeert? Het lukt me namelijk niet om het probleem te reproduceren, waardoor het lastig wordt om te achterhalen waardoor het veroorzaakt wordt.


    Dit is mijn signature...

    Nightlock schreef:
    Ja, dat was mij inderdaad ook al opgevallen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.