• En hier ben ik alweer

    Hi!(doeg)

    Ik kom weer voor rollen :)

    Wel ik ga op de 16de december beginnen met If we could only turn back time | One Direction | deze story.... Maar ik heb nog geen rollen :)

    Het gaat over Meg ze is 16, als ze een relatie heeft met Liam.
    Alles loopt mis wanneer ze na een feestje met Louis gespot word..
    Na een pijnlijke ruzie, besluit Meg weg te gaan.
    Liam stort totaal in na haar vertrek, vrienden dachten dat hij er wel over zou geraken dat ze weg was maar als hij na 2 maanden nog altijd niet erbovenop is gaan ze opzoek naar haar.

    ~Ik heb nodig:

    -vriendin harry
    -vriendin zayn
    -beste vriend Meg
    -beste vriendin Niall
    -familie
    -vrienden
    -reisgenoot Meg

    ~Wat ik wil weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?


    Wees CREATIEF!
    -Ik zou graag een beschrijving willen
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt


    The artist is the kid that survived.

    Wanneer kies je de rollen?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Heb je nog rollen nodig?


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    ILOVELIEKE schreef:
    Wanneer kies je de rollen?


    Hi, ik kies morgen de rollen :)


    The artist is the kid that survived.

    ihearthoran schreef:
    Heb je nog rollen nodig?


    Er mogen altijd pollen worden gemaakt, morgen kies ik pas :)
    dus je hebt tot morgen avond :)
    Rond 18 uur ga ik de rollen bekent maken :$


    The artist is the kid that survived.

    ik zie dat je morgen past kiest, zou ik dan nog een rol kunnen invullen of heb je al een voorkeur dan is dat ook niet erg. Maar dan vul ik niks in haha ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    ik zie dat je morgen past kiest, zou ik dan nog een rol kunnen invullen of heb je al een voorkeur dan is dat ook niet erg. Maar dan vul ik niks in haha ^^


    Je mag al invullen, iedereen is gelijk voor de wet :)
    Iedere rol hier heeft een kans, ze worden allemaal gebruikt :)


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    Je mag al invullen, iedereen is gelijk voor de wet :)
    Iedere rol hier heeft een kans, ze worden allemaal gebruikt :)

    Hah oké, ik dacht vraag het even. Heb wel eens gehad dat ik een lap van een tekst aan het typen was, bleek dat iemand als gekozen was. Dus ik ga nu invullen (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: reisgenoot meg.
    Naam+ Achternaam: Shay Cathelina McCansey.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 11 mei.
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    lang blond haar, met een beetje slag. grote helder blauwe ogen. niet heel lang, ongeveer 1,67.


    Karakter: lief, heel verlegen. eigenwijs, wat soms heel grappig kan zijn. staat altijd voor iedereen klaar.
    Extra Info: is uit huis gegaan want had altijd ruzie met ouders. heeft een broer; Nathan Calvin McCansey.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JAAA !
    slecht i know, en ik weet niet hoe je zo'n foto erin moet zetten sorry. !

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:13 ]


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    dreamsarebig schreef:
    Rol: reisgenoot meg.
    Naam+ Achternaam: Shay Cathelina McCansey.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 11 mei.
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    lang blond haar, met een beetje slag. grote helder blauwe ogen. niet heel lang, ongeveer 1,67.

    Karakter: lief, heel verlegen. eigenwijs, wat soms heel grappig kan zijn. staat altijd voor iedereen klaar.
    Extra Info: is uit huis gegaan want had altijd ruzie met ouders. heeft een broer; Nathan Calvin McCansey.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JAAA !
    slecht i know, en ik weet niet hoe je zo'n foto erin moet zetten sorry. !

    Is niet zo erg, en helemaal niet slecht, misschien word ze wel reisgenoot :)


    The artist is the kid that survived.

    dreamsarebig schreef:
    Rol: reisgenoot meg.
    Naam+ Achternaam: Shay Cathelina McCansey.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 11 mei.
    Uiterlijk:[Liefst met foto]
    lang blond haar, met een beetje slag. grote helder blauwe ogen. niet heel lang, ongeveer 1,67.

    Karakter: lief, heel verlegen. eigenwijs, wat soms heel grappig kan zijn. staat altijd voor iedereen klaar.
    Extra Info: is uit huis gegaan want had altijd ruzie met ouders. heeft een broer; Nathan Calvin McCansey.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JAAA !
    slecht i know, en ik weet niet hoe je zo'n foto erin moet zetten sorry. !

    WWW.TINYPIC.COM, EN DAN OP DIE DING KLIKKEN WAAR [IMG ][/IMG] < zonder spatie- STAAT! (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:47 ]

    Jullie kunnen nog tot morgen avond 18 u invullen!!!!!!
    Morgen komt de verlossing welke rollen gebruikt gaan worden voor wat :)


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Vriendin Zayn
    Naam+ Achternaam: Lorraine sumera Borges
    Leeftijd: Achtien
    Verjaardag: 17 augustus
    Uiterlijk:[Liefst met foto]


    -Mila Kunis-

    Lorraine heeft een getinte huid en een ovaal gezicht, rond haar gezicht bevinden er bruine lokken. Ze heeft geen dik haar en soms staat het statisch en is het onmogelijk om er iets fatsoenlijk van te maken. Lorraine heeft een kleine neus en lippen van normale dikte, ze zijn beide even dun/dik hoe je het bekijkt. Ook leidt Lorraine aan heterochromia iridis, dat is een zeldzame oogaandoening. Haar irissen hebben verschillende kleuren, zo is haar rechter oog grijs/blauw en haar linker oog groen/bruin. Het stoort Lorraine niet en ze kan ook prima zien, maar vaak maken mensen er opmerkingen over. Meestal vragen ze of het lenzen zijn of hoe ze aan die kleur komt, dat vind ze dan ook niet zo erg. Maar soms wordt ze wel eens 'girl with the weird eyes' genoemd en daar kan ze niet zo goed tegen.
    Lorainne is 1,69 lang en is daarmee niet het kleinste meisje maar ook niet het grootste meisje, daardoor hoeft ze nooit rekening te houden met haar schoenenkeus. Ze blijft altijd kleiner dan Zayn en dat vind ze wel goed, want als ze groter was dan hem zou ze zich een reus voelen.
    Karakter: Lorraine is een meisje met veel persoonlijkheid, ze beschikt over goede en slechte eigenschappen en soms combineren die eigenschappen zich met elkaar. Zo is een pluspunt dat je altijd met d'r kunt lachen en ze altijd wel wat grappigs weet te zeggen. En weet ze niks te zeggen dan maakt ze wel een rare uitdrukking met haar gezicht waardoor er mensen lachen, maar Lorraine heeft vaak momenten waarop ze in de lach schiet. Ook als het niet kan, zoals op serieuze gelegenheden. Ze kan zich dan amper inhouden en áls ze eenmaal een lachkick heeft kan ze niet meer stoppen, dat wekt dan ook irritatie van andere op. Één van haar slechtste eigenschappen is dat ze onwijs lui is, ze stelt van alles uit en probeert soms onder nare of vervelende dingen onderuit te komen. Veel mensen zoals haar familie en vrienden zeggen dat ze wat actiever moet zijn, dan probeert ze het een tijdje maar daarna zakt ze weer in. Maar áls ze echt iets wilt gaat ze er wel 100% voor, maar ze doet het liefst wel één ding tegelijk. Ze kan niet met meerdere dingen tegelijk bezig zijn, ze wilt alles eerst afronden voordat ze ergens anders aan begint en dat maakt die slechte eigenschap toch weer positief. Verder is ze ook 'chill' om mee om te gaan en neemt iedereen wel vriendelijk op, maar ga haar niet lopen stangen of rare opmerkingen maken dan houdt het voor haar op. Dan wordt ze niet echt aardig meer en áls je ruzie of onenigheid met haar hebt blijft ze voet bij stuk. Maar stiekem geniet ze soms ook wel eens van ruzie en kan je dan echt gruwlijk akelig aankijken, maar na een lange tijd komt ze weer bij en doet ze weer normaal. Tenzij je haar of haar dierbare aanraakt, maar kom op ieder persoon beschemt zich zelf en zijn familie,vrienden of liefde. Zelfs als je ervoor op de vuist moet !
    Extra Info: Lorraine is van Oekrainische afkomst gemixt met Indonesisch bloed. Sinds kort woont ze weer in haar vertrouwde omgeving, namelijk bij haar ouders in London. Ze zei haar apartement een half jaar geleden gedag toen bleek dat ze eigelijk haar ouders en zusjes haast niet meer zag. Ze kwam weer bij haar ouders en tot nu toe gaat het prima. Lorraine heeft Zayn ontmoet dankzij Meg, Ze kent haar via een oude klasgenoot en toen ze elkaar een keertje tegne kwamen raakte ze aan de praat. Meg vertelde dat ze iemand had ontmoet en dat was Liam, nadat ze elkaar weer zagen was Liam er ook bij maar nu met een groep vrienden. Zayn en Lorraine hebben het eerst tijden ontkent maar later was er geen ontkomen aan ; ze zijn een stel.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaa (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    yaay ik maak kans ! hihi en het is gelukt met de foto !! yaaay


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Nog heeeeel eventjes wachten en dan dan dan worden de rollen bekend gemaakt :Y)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Het is 18:00!


    Just keep your head up. Stick on the ice.