• Heb je nog een suppahleuke story?
    Drop 'm hier(:


    The universal language of art.

    Mad World - Nathan J. Sykes



    This is not gonna last forever
    It's a time where you must hold on
    And I won't let you surrender
    And I'll heal you if your broken
    We can stand so tall together
    We can make it through the stormy weather
    We can go through it all together
    Do it all together

    Soundtrack


    Written by Liboiron


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je de Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 13:44 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet of je van One Direction houdt, maar je kan het proberen?

    http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Lily's Story: Maroon

    http://www.quizlet.nl/stories/79382/lilys-story-maroon/

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 16:30 ]


    Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten. <3

    Cause there are three little words,
    that I've always been dying to tell you!
    But our love will be broken,
    shattered like a mirror in a million pieces.

    Written by: Liamousine
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch (& a little bit English)
    Starts: 16th of March 2012


    http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 18:21 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet

    Ships, ik had hier al eens gereageerd:$



    - The Archer -


    Stel je voor, je leeft in een mystieke wereld waarin oorlog en de dagelijkse zorgen je even naar het hoofd stijgen. Gooi daar ook nog een gearrangeerd huwelijk bij, en de maat is voor Noire vol. Als een mens, en een meisje van nog maar zeventien jaar oud, heeft ze niet veel in te brengen in een wereld vol magische schepsels. Sinds jongs af aan woont Noire in Tenere, een klein dorpje en onder macht van de Centrapolis. Door het harde beleid en de strenge regels heeft haar familie het moeilijk. Noire vlucht voor de toekomst samen met haar trouwe ros Rhune. Maar door een ongeval ontmoet ze een groep vrijheid strijders, die haar uitnodigen op een belangrijke missie.

    Noire neemt hoe dan ook het aanbod aan, vooral nu de wachters op pad zijn om haar in te rekenen. Want niemand rent weg van prins Evander, met wie ze verplicht is om de trouwen. Maar met de ingewikkelde raadsels, mysteries en gevaren die de vrijheid strijders met zich mee nemen, wordt Noire mee gesleurd in een angstaanjagend complot waarin onsterfelijkheid van groot belang is. En de elf Avalon, met wie ze een rare connectie voelt, wat heeft hij te verbergen?


    Een verhaal vol avontuur, strijd en macht. Maar ook vriendschap en liefde. Wat zou jij doen? Wie zal jij vertrouwen in een wereld waarin je altijd op wacht moet staan, moet vluchten, waarin niets is wat het lijkt?


    Geschreven en gesproken in het Nederlands - Door Algomeysa - Onbekende personen
    Namen, plaatsen en gebeurtenissen vallen onder fictie


    LINK


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/
    [/url]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje
    *One Direction bestaat

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Misschien iets voor jou? Ik zou graag wat meer abo's hebben!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    *Nederlands gesproken+geschreven
    *One Direction bestaat
    *Net begonnen
    *Activeer zo vaak mogelijk
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken


    Ik heb ook nog: We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Maar daar ben ik al ver mee

    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~