• Haii, het is de bedoeling dat je zo'n hele lange zin maakt, zo lang dat je bijna niet meer snapt waar het over gaat :D dit is een kort voorbeeld:

    mijn nichtje heeft zonet een SMS-je gekregen van de dochter van de nicht van de fysiotherapeut van de bakker die drie straten verderop woont en zich om exact 16:34 vanmiddag gaat verslikken in een rozijn en zo in het ziekenhuis beland waar hij hopeloos verliefd word op een vrouw met één been en zijn vrouw laat stikken om samen met zijn nieuwe geliefde naar timboektoe te verhuizen (A)

    het grappige is, JE MOET BEGINNEN MET HET LAATSTE WOORD VAN DE ZIN VAN DE VORIGE POSTER :D

    [in dit geval; verhuizen]

    -XxX- Mii




    (bericht aangepast door een moderator)

    Zuurtjes zijn echt iets voor mij, ik kan er wel duizend op een dag eten maar een zus van mijn vriendin heeft een lief en haar lief heeft een buur en zijn buur heeft een echtgenote en zijn echtgenote heeft een dochter samen met haar echtgenoot en haar dochter heeft een vriendje en haar vriendje heeft een poes en zijn poes heeft een oogje op een vrouwelijke poes ( xP) en die vrouwelijke poes heeft natuurlijk ook een baasje en dat baasje heeft een tante in amerika en die tanta uit amerika heeft een zoon en die zoon is bevriend met een klasgenootje en dat klasgenootje heeft een mama en die mama heeft een goeie vriendin en die vriendin doet yoga en haar yoga partner heeft een geadopteerde dochter en die dochter lust geen zuurtjes ! Kun je dat geloven? Ik dus niet !

    Ow, sorry van mij was het ook van zuurtje :$

    Lurken,daar word ik zo gek van het woord al LURKEN!!wie heeft het verzonnen?En wat betekend het eigelijk?ik dacht met drinken maar ik weet het niet.Maar nu we het toch over drinken hebben,In veel dranken zitten prik,suiker en dat is slecht voor je tanden,tenzij je een kunstgebit hebt,Dat mijn opa heeft trouwens hij doet het elke avond uit en legt het in een bakje met water.Maar soms vergeet hij hem er uit te doen en dan als hij gaat slapen maakt hij een raar geluid.Over raar geluid,ik was een keer in een cd winkel en toen ik luisterde naar een nummer kwam er een verschikkelijke piep in mijn oren,Dat kan komen als je te hard muziek luisterd of als er iemand in je oor schreeuwd.Dan gaan je trilhaartje in je oor zo hard trillen dat ze er afvallen en dan loop je je heleleven met een piep in je oor.

    Huh??er is iets mis want er staat 2 keer iets over een zuurtje xD.En ik heb gereageerd op de eerste xD

    Lurken,daar word ik zo gek van het woord al LURKEN!!wie heeft het verzonnen?En wat betekend het eigelijk?ik dacht met drinken maar ik weet het niet.Maar nu we het toch over drinken hebben,In veel dranken zitten prik,suiker en dat is slecht voor je tanden,tenzij je een kunstgebit hebt,Dat mijn opa heeft trouwens hij doet het elke avond uit en legt het in een bakje met water.Maar soms vergeet hij hem er uit te doen en dan als hij gaat slapen maakt hij een raar geluid.Over raar geluid,ik was een keer in een cd winkel en toen ik luisterde naar een nummer kwam er een verschikkelijke piep in mijn oren,Dat kan komen als je te hard muziek luisterd of als er iemand in je oor schreeuwd.Dan gaan je trilhaartje in je oor zo hard trillen dat ze er afvallen en dan loop je je heleleven met een piep in je oor.


    oor liep over straat in een blauwe broek en een wit tshirt omdat hij naar de dokter moeste die twee straten verderop woonden om zijn oren te laten uitspuiten en de dokter wou hem in een glazen potje doen voor nader onderzoek, in het ziekenhuis in antartica

    zo goed?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Omgosh :P


    <3

    omgosh dacht ik toen ik te horen kreeg van mijn leraar dat hij helelaam gek word als hij nog een keer het woord Tokio Hotel hoort want hij word er zo gek van dat hij het zelf al begint te zeggen onder zijn uitleg..

    is echt gebeurd mijn leraar wiskunde wilde iets vertellen over een hardloper in tokio toen zij hij Tokio Hotel


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    uitleg iedereen wil je uitleggen alleen omdat me oom van me tante en daar de oma van en daar de moeder en daar de vriendin en van haar haar vriend en daarvan weer de zoon. daarvan weer de dochter en daarvan de vriend goed kan leren. zodat ik dat dus ook zou moeten kunnen


    Boem is Ho, Plons is water <3

    kunnen schrijven is heel goed want anders kan je niet medraaien in de ecnomie die telkens maar groeit door een positieve handelsbalans di ze in newly industrialising countrys proberen te berkrijgen door meer grondstoffen verder te ontwikkelen en niet alleen uitvoeren via goed georganiseerde transport kanalen naar rijke industrielanden die daar alleen maar rijker van worden en de armen armer waardoor hun HDI naar omlaag gaat en minder mensen geschoolt zijn en dus de economie nog meer echteruit gaat in dat land en zo in een vinieuze cirkel terchtkomen waar ze nooit meer uitgeraken omdat niemand die arme sukkels uit de shit wil halen met zijn eigen handen.

    (effe mijn leerstof samegevat xd..kennek da ook al weer:P)


    Can you meet me half wey?!

    Handen hebben klinkt heel logisch.Maar het zijn best handige dingen Vandaar hand-ig.Iedereen die ik ken heeft handen Das toch sexy.Je kan er mee schrijven en veel meer wat je er ook mee kan doen wil ik niet eens over beginnen als julli begrijp wat ik bedoel.:P


    Pictures fade away, but memories are forever

    bedoel je nou dat je gaat hardlopen in de woestijn omdat je oma dat ook graag wil doen , ze heeft net haar rolstoel gepimpt zodatie keisnel gaat en zodat ze zeker van jou gaat winnen , ik heb nog een vraagje : doe anders een wapen mee , kun je haar rolstoel kapot schieten mss een bazooka?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bazooka was de naam van een Indische-Belgische-Spaanse-Nederlandse vrouw die in de bakker werkte achter de hoek van Bill Kaulitz die in Duitsland woont, waar het ondertussen al helemaal volloopt van fans vanover de hele wereld die al staan aan te schuiven voor een openluchtconcert, in de regen dat vanavond laat pas begint.

    oké dn xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Begint vanavond een openluchtconcert? Ooh, wist ik ni namelijk omda de meter van de tante van mijn gestorve overgrottmoeder wordt begraven na zo'n 5 weken, en nu al uren ligt te rotten, maar kom, ik zal ovr iets anders lullen, tis vndaag 14 Juni, hoe wast den dertiende in Nijmegen in de gietende regen toch hier in België want ik heb momenteel enkel natte kleren in mijn kleerkast hangen!

    x]


    007

    samen met mijn beste vriendin's lief zijn broer ga ik shoppen omdat bijna al de kleren van mijn moeder haar vriend zijn gestolen door de broer van de slager van om de hoek van de driehoeksstraat nummer 25 die naast het huis van de dokter van mijn zus haar leerkracht van wiskunde die hem geopereed heeft aan zijn navel omdat die aan het opzwellen was en het leek alsof hij zwanger was maar dat eigenlijk niet kon omdat hij een vent was, ookal was hij homo met mijn broer zijn beste vriend zijn leerkracht fysica die ook nog een vrouw had die mijn leerkracht van nederlands en ook met mijn vader samen competitieloop doet.


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Doet het pijn als je valt ? wel ik viel gisteren op de speelplaats naast de jongen die de buur is van mijn neef die in duitsland woont , ik viel op mijn gezicht precies 1 cm van een bank en 2 cm van een ene persoon namenlijk die jongen die mij uitlachte omdat ik over zijn voet struikelde die hij uistak om stoer te doen wat hij eigenlijk niet en dus heb ik heb een mep gegeven op zijn linker kaak en hij pakte zijn rechter hand en mepte me terug , ontstond er een gevecht en onze benen raakte verstrengeld waardoor de brandweer die 3 straten en 5 huizen verder ons kwam redden en die jongen vastpakte voor ene goede poetsbeurt.

    wat een fantasie inspiratie;D


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.