• Haii, het is de bedoeling dat je zo'n hele lange zin maakt, zo lang dat je bijna niet meer snapt waar het over gaat :D dit is een kort voorbeeld:

    mijn nichtje heeft zonet een SMS-je gekregen van de dochter van de nicht van de fysiotherapeut van de bakker die drie straten verderop woont en zich om exact 16:34 vanmiddag gaat verslikken in een rozijn en zo in het ziekenhuis beland waar hij hopeloos verliefd word op een vrouw met één been en zijn vrouw laat stikken om samen met zijn nieuwe geliefde naar timboektoe te verhuizen (A)

    het grappige is, JE MOET BEGINNEN MET HET LAATSTE WOORD VAN DE ZIN VAN DE VORIGE POSTER :D

    [in dit geval; verhuizen]

    -XxX- Mii




    (bericht aangepast door een moderator)

    Poetsbeurt kwam de hoek om gerend en rende zo hard dat hij uitgleed over een bananenschil die een rare aap, [de plaatselyke brandweerman] had laten slingeren en toen gleed poetsbeurt uit en had die nog ne poetsbeurt nodig en hij brak zijn been, toen kwam ik en ik belde de brandweer.Geen idee waarom want hij had zijn been gebroken.De brandweer kwam nog net op tijd om poetsbeurt te blussen en toen kwam min tante de brandweer voo-dooopoppigen ofzo ongeloofelijk wat voor een kunstjes hij kan :O toen kwamen er engeltjes en die gooiden poetsbeurt in het ziekenhuis, maar jij had last van hoogtevrees dus was hinj zich letterlijk doodgescrokken...en die 1cm mustache[snor ] van hem was zoo lelijk dat god het 30 dagen liet regenen in amerika en alle amerikanen kwmaen hierheen terwijl ze zongen hody howdy howdy hmmm niet echt heel gezellig en wij gingen naar poland en van poetsbeurt hoorde je nooit meer wat terug ...


    deze was niet zo leuk :(


    never lose the ability to see beauty in the little things


    de volgende dag gingen we met z'n alle lekker shoppe.. het enige probleem was dat we niet zoveel geld bij ons hadden.. dus gingen we langs de deuren om te colecteren(weet ik veel hoe je dat schrijft..) we belde dus aan bij het eerst huis een ouwde man van 80 deed de deur open.. wij zijn van de stichting aap en wij vroegen ons af of u wat geld over had voor de arme aapjes.. ouwde man : ja waarom niet.. zoo dat gaat al goed dachten we bij ons zelf.. ouwde man: wachten jullie even hier kinders dan ga ik even mijn portomonee pakken.. 10 minuten later komt de man terug en geeft ons 5 euro.. we lopen het tuin pad over en gaan naar het volgende huis.. we bellen weer aan en er doet een hele gespierde man de deur open.. gespierde man: JAAA WAT MOTEN JULLIE... uhm.. wij vroegen ons af of u wat geld over heeft voor de stichting aap.. gespierde man: laat jullie papier maar eens zien.. uuhm.. maar meneer die hebben we niet.. gespierde man.. oo nee... DAN KRIJGEN JULLIE OOK GEEN GELD EN NOU OP DONDEREN.. we liepen snel het tuin pas af en haasde ons naar de stad.. ik : daar was ik toch mooi van geschroken.. nouja.. we hebben indergeval 5 euro x) we liepen naar de snoep winkel en haalde van die 5 euro een grote zak snoep.. en liepen er meer naar buiten en aten het met z'n alle op.. ik keek op mijn horloge en zag dat het al 5 uur was.. ik had nog een half uur om thuis te komen.. want anders was m'n eten weer koud.. me ouders zijn dat wel niet zo streng ze maken er geen probleem van als ik iets later ben.. ik heb er alleen geen zin in dat me eten koud word.. want koud eten dat vind ik niet lekker.. dus ik haasde me naar huis om nog op tijd te zijn.. en gelukkig ik was net op tijd me moder had het eten al op tafel gezet en mijn vader had al wat opgeschept.. ma : zoo ben je gelukkig op tijd voor je eten he lieferd :] ik : ja ma :] wat eten we vandaag.. ma: erwtensoep ik :IELLLLL dat is ranzig.. ik eet wel brood ofzo.. ma: is goed lieferd ^^ ik pakt brood uit de kast en deed er een gebaken eitje op :] ik at het op en zei mijn ouders truste.. het was vroeg maar ik verveelde me zo dat ik gewoon wou slapen ik deed m'n slaap kleren aan en ging slapen..

    haha :]

    Slapen is het mooiste wat er bestaat zo samen met je bedje dromen over hoe je er hebt gelegen op je rug, op je buik, maar dit is niet interessant wat wel interessant is, ik heb mijn dekbedje uit de winkel als je hier de eerste straat links gaat en dan vijfhonder meter rechtdoor en dan aan dat blauwe huis trug links gaat heb je daar zo een boom staan en daar is er jaren geleden ne zot tegengereden omdat hij een paar uur daarvoor ongeveer 16 pintjes had gedronken in het café van mijn buren hun ouders hun zus haar vriend hun dochter haar neef haar kat, oei nee, ja, over die kat die is gisteren dus gestorvenxD

    Gestorven is mijn oma, hoe durft ze, dat vind ik echt niet aardig, VLAK VOOR DE RAPORTUITREIKING!!! nu krijg ik maar 20 euro in plaat van 40... en dat terwijl mijn vader maar 8 miljoen heeft!!! schandalig toch (N)


    de volgende dag gingen we met z'n alle lekker shoppe.. het enige probleem was dat we niet zoveel geld bij ons hadden.. dus gingen we langs de deuren om te colecteren(weet ik veel hoe je dat schrijft..) we belde dus aan bij het eerst huis een ouwde man van 80 deed de deur open.. wij zijn van de stichting aap en wij vroegen ons af of u wat geld over had voor de arme aapjes.. ouwde man : ja waarom niet.. zoo dat gaat al goed dachten we bij ons zelf.. ouwde man: wachten jullie even hier kinders dan ga ik even mijn portomonee pakken.. 10 minuten later komt de man terug en geeft ons 5 euro.. we lopen het tuin pad over en gaan naar het volgende huis.. we bellen weer aan en er doet een hele gespierde man de deur open.. gespierde man: JAAA WAT MOTEN JULLIE... uhm.. wij vroegen ons af of u wat geld over heeft voor de stichting aap.. gespierde man: laat jullie papier maar eens zien.. uuhm.. maar meneer die hebben we niet.. gespierde man.. oo nee... DAN KRIJGEN JULLIE OOK GEEN GELD EN NOU OP DONDEREN.. we liepen snel het tuin pas af en haasde ons naar de stad.. ik : daar was ik toch mooi van geschroken.. nouja.. we hebben indergeval 5 euro x) we liepen naar de snoep winkel en haalde van die 5 euro een grote zak snoep.. en liepen er meer naar buiten en aten het met z'n alle op.. ik keek op mijn horloge en zag dat het al 5 uur was.. ik had nog een half uur om thuis te komen.. want anders was m'n eten weer koud.. me ouders zijn dat wel niet zo streng ze maken er geen probleem van als ik iets later ben.. ik heb er alleen geen zin in dat me eten koud word.. want koud eten dat vind ik niet lekker.. dus ik haasde me naar huis om nog op tijd te zijn.. en gelukkig ik was net op tijd me moder had het eten al op tafel gezet en mijn vader had al wat opgeschept.. ma : zoo ben je gelukkig op tijd voor je eten he lieferd :] ik : ja ma :] wat eten we vandaag.. ma: erwtensoep ik :IELLLLL dat is ranzig.. ik eet wel brood ofzo.. ma: is goed lieferd ^^ ik pakt brood uit de kast en deed er een gebaken eitje op :] ik at het op en zei mijn ouders truste.. het was vroeg maar ik verveelde me zo dat ik gewoon wou slapen ik deed m'n slaap kleren aan en ging slapen..

    haha :]
    wow XD LANG O.O

    (...)wow XD LANG O.O
    neem maar ''toch :P of als je het je zelf moeilijk wil maken: (N)

    toch vind ik de zus van mijn stiefbroer zijn nicht haar beste vriendins broer leuker want hij is knap en cool en houd van een grapje.
    alhoewel misschien is de broer van de jongen met dreads van tokio hotel nog cooler. ofja,n hij is gewoon sex :')

    Sex met Tom Kaulitz is wat mij betreft NOT DONE, ik vind hem de erste player die er in dit melkwegstelsel rondloopt en zou dan ook nooit het bed met die gore gast willen delen, maar wel met zijn tweelingbroer, want die is net zo heet als onze oven als de taart is aangevrand *FEEEEEEEEEL THE HOTTNESS ;)*

    HOTTNESS staat gelijk aan Bill Kaulitz. ahja, wat wil je met zo'n gayle zanger van die gaylste band in heeel de wereld? :')

    Op een dag liep roodkapje door het bos met een mandje waar koekjes en wijn in za voor haar oma die doowdziek is terwijl roodkapje op het pad liep opweg naar haar oma viel ze over een piepklein kiezelsteentje roodkapje stond weer recht en keek onder het kiezelsteentje.. onder het kiezelsteentje woonde een hele familie mieren die een huisje aan het bouwen waren tegen de regen want als het regent word alles slijkerig en dat is niet leuk want dan verdrinken ze en dat is niet goed voor hun huid.

    x']] omgg lol [srry als er fouten in staan]

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    De zoon van de dochter van een kennis van mijn over-over-over groot opa zal om exact 13:04 een bord met spaghetti laten vallen over een kleine dwerg die struikelt over een boom die is omgewaaid door de nieuwste orkaan die onstaan is door een reus die een zware adem uitblies omdat hij zich verveelde en hij tikkertje wou spelen met zijn vriend die geen zin had om tikkertje te spelen dus nee zei en aardappels ging schillen omdat hij zin had om aardappels te eten want hij had al heel lang geen aardappels gegeten omdat de boer geen aardappels had verbouwt omdat de boer te druk bezig was met suiker bieten te verbouwen omdat hij daar meer mee verdiende omdat meer mensen suiker wilden EN NU STOP IK!

    Ik vind dat wilden het laatste woord is (A)

    Wilden de vrienden van mijn opa's opoe's vader's vriendin ooit een keer honden gaan aaien om daarna koeien eten te geven voor mijn vaders kameraden die om middernacht presies 300 keer binnen 12 minuten gaan struikelen over 2 zandkorreltjes die daar sijn gekomen omdat mij oma's andere kleindochter's vriendens tantes Neefje een keer naar Egypte is geweest en daar 3 weken verdwaalt is geweest nadat hij daar was agtergelaten door een komkommer.


    Crack a bottle

    komkommer is niet alleen familie van de erwt en de wortel maar om van de appelsienen die in afrika geplukt worden om hun supersmakelijke sap en vruchtvlees dat elke keer weer met veel plezier gegeten word en die daarna door je kleine schattige maag en blindedarm worden verteerd in je hele grote buik omdat je daar anders erge buikpijn van krijg en je dan naar die oerlelijke dokten moet die je overoverovergrootmoeder eens heeft laten stikken ik een opperatiekamer toen ze haar nagellak had opgedronken en niet alles heeft kunnen uitspuwen omdat die brij teveel in haar nek plakte

    *zucht* dat was vermoeiend xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    plakte er nu een salami op mijn rode plafond die eergisteren verbouwd en geschilderd werd omdat ik de gele kleur verschrikkelijk vond want geel is de kleur die insecten aantrekt en voor je het wist waren er zeker wel duizend insecten op het gele plafond die afkomstig waren van de open raam bij de kachel in de woonkamer


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    De woonkamer van mij is heel speciaal mijn laptop staat er en op mijn laptop zit een virus dat virus zorgt voor een crash en nu is mijn laptop kapot en zit ik te huilen in mijn bed mijn bed heeft roze lakens met hello kitty erop daardoor zegt iedereen dat ik een barbie ben ik word daarom gepest en dan ben ik heel verdrietig en nu heb ik een nieuwe laptop en zit ik daar nu steeds op maar nu pest iedereen me omdat ik veel op de computer zit iedereen pest mij behalve een vriendin mijn vriendin heeft blond haar net zoals haar vriend haar vriend haat mij en dat vind ik niet leuk dus heeft zij het uitgemaakt met haar vriend en nu zijn we beste vriendinnen en lezen we samen de joepie en lezen we veel roddels.


    OKE GEDAAN