• Haii, het is de bedoeling dat je zo'n hele lange zin maakt, zo lang dat je bijna niet meer snapt waar het over gaat :D dit is een kort voorbeeld:

    mijn nichtje heeft zonet een SMS-je gekregen van de dochter van de nicht van de fysiotherapeut van de bakker die drie straten verderop woont en zich om exact 16:34 vanmiddag gaat verslikken in een rozijn en zo in het ziekenhuis beland waar hij hopeloos verliefd word op een vrouw met één been en zijn vrouw laat stikken om samen met zijn nieuwe geliefde naar timboektoe te verhuizen (A)

    het grappige is, JE MOET BEGINNEN MET HET LAATSTE WOORD VAN DE ZIN VAN DE VORIGE POSTER :D

    [in dit geval; verhuizen]

    -XxX- Mii




    (bericht aangepast door een moderator)

    roddels dat haat is zo he dan loop je daar en dan word er weer over je geroddeld door je eigen vriendinnen nog wel dat is echt heel irritant man buhhaaaa ik weet niks want ik ben best inspiratieloos maar toch had ik even zin om iets onzinnigs in te gaan typen ofzo ja dat wou ik haha leuk he ja vind ik ook men en nu wil ik even vertellen dat ik ga douchen goodbye


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    goodbye zei de engelsman met dat gebroken been en dat lullige T-shirt dat zo knalkanariegeel is dat je ogen bijna uit je kassen springen dus buhh ik kijk niet naar hem dan wordt ik meteen kanarieblind of bestaat dat niet vast niet en mijn nieuwe olielamp is kapot dus ik moet huilen en dat is dom


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    dom zijn is mijn specialiteit want ik ben echt natuurlijk blond want ik mag mijn haar niet kleuren omdat iedereen die ik ken vind dat ik abnormaal mooi haar heb, terwijl ik het veel liever laat krullen, maar dan is het net alsof het ontplofd is en dat is niet echt leuk


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    leuk hoor die spongebobstring van Bill die hy laatst n0g op de markt in kazachstan had gek0cht van een vr0uw met 4 armen die verliefd was op brad pitt terwijl brad alleen maar van angelina houdt ondanks dat zij vreemd gaat met micheal jackson die n0g altyd dagenlang op de wc ligt te slapen..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Slapen terwijl ik nog aan cola zat terwijl ik eigenlijk helemaal geen cola lust omdat ik sinas lekkerder vind omdat ik cola veel te veel suiker zit maar de sinas op was en ik niets anders kon vinden in de kast en omdat het zondag is en op zondag zijn altijd de winkels gesloten dus kun je dan niet zomaar even sinas halen omdat de winkel dicht is en er op zondag niemand werkt omdat de winkel toch dicht is ging ik toen naar iemand anders toe want misschien had mn tante nog wel cola, maar toen kwam ik bij mn tante en die had ook geen cola meer, maar dat klopte want ik kwam ook helemaal niet voor cola ik kwam voor sinas dus was t toch maar weer mooi opgelost


    i need you like a heart needs a beat.

    wow, te moeilijk voor my xd


    Some people make the world special just by being in it

    Oplosing is heel goed voor de inerlijke en uitelijke gezondheid zei de dokter die een beetje voor kerstmis een operatie aan m'n baarmoederhals heeft gedaan terwijl hij naar het circus met z'n zoontje ging die hij helemaal niet leuk vond en daarom is moeten vluchtenvor terroristen die hem achterna kwamen omdat hij enkele duizendpoten uit afganistan had gesmokkeld en had geroostend voor zijn verjaardag op paasmaandag.

    WTF?


    Groezrock was AWESOME! <3

    Slapen oh wat is dat toch leuk want dan kun je dromen van die uberleuke nacht met Tom waar je z'n broekje en t-shirtje uitdeed omg ik hou zo van slapen want dan ben ik heel rustig want dan droom ik van Tom die me kust en al die andere dingens in mijn slaap had ik een droom dat ik ging trouwen met Bill we vijf miljoen kindjes kregen en dat we met z'n alle naar vijf miljoen kinderen land verhuizede dat is een heel leuk land dat zo groot is dat daar duizend huizen zijn voor mensen met vijf miljoen kindjes erg verwarrend eigelijk want dan moet ik de vijf miljoen namen van mijn kindjes en de vijf miljoen namen van de kindjes van mijn beste vriendin die nu naast mij woont onthouden maar mijn beste vriendin is in verwacht van een één miljoen ling dus zal ze naar zes miljoen kinderen land verhuizen omdat ik niet genoeg krijg van dat leuke gevoel had ik 'het' weer gedaan met Bill en nu ben ik in verwachting van een biljoen ling dus moet ik binnekort naar ontermeeste kinderenland gaan waar er mensen met meer dan biljoen kinderen worden maar al die kinderen van mij en Bill zijn dood gegaan dus moesten we naar wij hebben meer dan biljoen kinderen gehad en die zijn nu dood dus nu zijn we eenzaam land verhuizen en daar gingen wij dood en zijn we verhuist naar wij zijn dood land en daar kwamen we onze meer dan biljoen kinderen tegen die dood waren gegaan omdat ze met teveel waren en toen leefde we nog lang en gelukkig!

    *Hehe x'D*


    Only losers can act the way you do

    xD


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    er was een een aap en die woonde op bil's hoofd omdat hij graag haargel eet met een rietje uit een winkel in oost-noord-west turkije en dat rietje bewaart hij in georg's kont maar gerog vind dat niet leuk en plakt dat rietje aan een vrachtwagenachteruitkijkspiegetjesfabriek tewijl hij tom aan gustii vastlijmt met binnen 0.000000000000000000000001 seconde droog lijm die bhij ooit van zijn melige linkertenekaas heeft gekregen die hij nog steeds moet laten weghalen omdat hij al het wc-papier opmaakt met make-up van de blokker en de blokker is daarom nog steeds niet faillet en heeft nu inmiddels 23 filialen in de regio van de mississippi en al dan de werksnemers uitgewekrt zijn eten ze hel graag calamaras uit spanje maar spanje is ver weg en dat moeten ze eerst 9,27 uur lang wachten want cinema bizarre moest zonodig het vliegtuig roze verven maar bill die wou het vliegtuig oranje verven en toen gingen ze vechten maar de intvissen vonden dat niet leuk en aten het vleigtuig op en toen werd het hele melkwegstelsen en omstreken depressief en toen kon alleen dr.phil ze redden door een scheet in een raket te laten en die in de ruimte te schieten omdat hij graag nog een keertje marylin manson wilt koppelen met brad pitt en dat is melig en daarom wil hij dat gaan doen wan tmeligheid is leuk en leukheid is melig en daarom vraagt hij hulp aan nadjib amhali die paris hilton graag dronken voert en samen redden ze de mensheid van de vliegtuigetende duitserhatende intvissen uit polen en ze leefde nog heel lang verveeld en melig in het oosten van het schnitzelparadijs samen met 23 bovenhandsbeentjes en een pimpelgroene kokosnoot van 23,50.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    23,50 is het uur waarop de zus van de zus van de zus van de zus van de broer van de beste vriendin van mijn zus gaat thuiskomen, want ze is diezelfde dag nog naar het verjaardagsfeestje van de grootste del op onze school die btw op een heel mooi locatie staat tussen allemaal plantjes en er leven heel veel diertjes en oooh my gauwd ik hou van diertjes enzoo en dus toen ging ze nar die B-Day party van die del en daar dronk een Cola


    PoisonTrash on camera

    Cola drinken is van levensbelang, zonder cola geen tom en zonder tom geen tokio hotel en zonder tokio hotel geen goeie muziek en zonder geen goeie muziek geen leven en zonder leven dood en zonder dood leven en zo kunnen we nog een tijdje verder gaan maar aangezien het toch maar gelul is komen we nu to the point en dat is dat ik het slimste mooiste beste egopersoontje ben die op deze kutwereld rondhuppelt en dat is wetenschappelijk bewezen omdat ik gewoon de beste ben maar dat heb ik al gezegd dus zal ik maar stoppen met mijn oninteressant gelul maar het is niet oninteressant want ik heb het gezegd en we hebben heel wat bijgeleerd namelijk dat ik hot mooi en wat dan ook ben en ook dat cola van levensbelang is aangezien tom daarop leeft en dat was het einde van mijn teringonzinnig verhaaltje en sorry voor mijn taalgebruik ik ben namelijk heel goed maar dat heeft er weer niets meer mee te maken, einde van het gelul.

    Gelul is wat ik de hele dag door doe, omdat ik niks anders te doen heb soms gaat het over de bakker soms over de psychiater van mijn tante omdat die heel bijzonder is en ik vindt dat het van levensbelang is om over haar te lullen soms gaat het ook wel is over een leraar die in zijn neus peutert of een te dikke kont heeft om door de deur te kunnen als het daar niet over gaat heb je natuurlijk ook nog Tokio hotel natuurlijk het onderwerp van gesprek meestal dat ik bill hartstikke gay vind maar toch hartstikke fan van hem ben als het dan oook niet over tokio hotel gaat gaat het over msn niet dat daar wat over te lullen valt maar dat boeit niet en dan hebben wij ook nog mijn te rare vriendinnen en mijn verliefdheden en geheimen als ik daar niet over lul dan zou het soms ook nog wel over quizlet kunnen gaan omdat tjah daarom en nu heb ik geen zin meer dus ik stop. (A)


    Get back motherfuckerz'

    stop en wacht tot ik deze zin gedaan heb wat heel lang gaat duren want ik kan namelijk niet stopen met dat stomme gezeik dat eerlijk gezecht tot helemaal niets dient en dus deze topic voor niets vlt omdat er gewoon enkele mensjes zig verveelden net als ik die nu erg pijn heb aan m'n vingers van het tippen want ik tip al van daarstraks in de ochtend wat wil zeggen van toen ik opgestaan ben net nadat ik een lekker warme douche heb genomen en ik heb ontbeten maar eigelijk kan dit gelul jullie niets schelen en als je dit leest feliciteer ik je want je zit al bijna aan het einde van m'n tekstje dat nog helaas voor jou lang zal duren dus lees maar lekker verder terwijl ik me hier zit dood te denken over wat ik nu zal tippen en/of ik nu zal eindigen of niet want je ogen zullen nu wel zeer doen , en ik heb me ook aangemeld bij de moderatoren niet dat het jou wat boeit want ik zat daarnet een ijsje te eten...

    WTF?? xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    Eten is hetgene dat ik probeer te vermijden maar dat gaat dus echt van geen kant verder heb ik ook nog geen enkele zin om te gaan slapen hoewel dat al zeker een uur van mijn ma moest ik ben aan het luistere naar het nieuwe liedje van Christina Aguilera en verveel me wel wat ik ben ook nog wat aan het chatten en aan het proberen 150 forum berichten aan het krijgen wat tamelijk moeilijk is :P dus nu is het aan jou !