• Argh, ik kan mijn moeder echt iets aandoen.
          Dit weekend moet ik op zaterdag werken bij de Jumbo van 2-5. Dat vroeg ze me vanochtend. Dus ik wou vragen of mijn vriendin misschien dit weekend bij mij zou mogen komen. Ik kon mijn zin niet eens afmaken. Ik kreeg meteen een harde nee tegen mij face gegooid. Ik dus geprobeerd ertegen in te gaan, helpt geen ruk. Haar reden: "Omdat haar hoofd er niet naar staat". In andere woorden ze heeft er gewoon geen zin in dat ze komt. Ik vind dat gewoon een vuile naai streek, omdat ik altijd of bij mijn vader ben of bij Nikki. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan met de woorden: Ach flikker toch een eind af.
          Ze werkt mij en Nikki altijd tegen, om wat voor reden dan ook. Een voorbeeld: Naar de stad gaan met Nikki? Nee dat mag niet. Naar de stad gaan met vrienden? Ja dat mag. Dat slaat toch godverdomme nergens op!? Ze is gewoon een vuil kut wijf.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies.
    En zoveel problemen heeft ze nou ook weer niet, ik weet niet waar je dát vandaan haalt, but anyway, die problemen zou ze dan alsnog niet op haar kinderen mogen projecteren.

    Een moeder doet niet voor de fun zo tegen haar kind. Er zal echt wel iets zijn (wat niet aan jou of Mitchell hoeft te liggen) waar ze mee zit.


    Ik ben gemeen xoxo

    Dat jij zo over je moeder durft te spreken zeg o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dat jij zo over je moeder durft te spreken zeg o_O''


    Sommige mensen kunnen zich dat niet voorstellen. You're lucky. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Sommige mensen kunnen zich dat niet voorstellen. You're lucky. ^^


    Inderdaad.
    Ik was ook zo hoor, mijn moeder is vreselijk lief en ik vond altijd dat mensen nog eens na moesten denken als ze zo over hun moeder dachten. Maar sommige mensen hebben al 1000x over hun moeder nagedacht en elke keer komt er dezelfde conclusie, sommigen zijn nou eenmaal geen goede moeders. Je kiest je moeder niet uit, dus je hoeft ook geen onbeperkt respect voor haar te hebben alleen maar omdat ze je moeder is.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik was ook zo hoor, mijn moeder is vreselijk lief en ik vond altijd dat mensen nog eens na moesten denken als ze zo over hun moeder dachten. Maar sommige mensen hebben al 1000x over hun moeder nagedacht en elke keer komt er dezelfde conclusie, sommigen zijn nou eenmaal geen goede moeders. Je kiest je moeder niet uit, dus je hoeft ook geen onbeperkt respect voor haar te hebben alleen maar omdat ze je moeder is.

    Dat ze hem niet met jou weg laat gaan, maakt van haar geen slechte moeder. Een slechte moeder is iemand die haar kind compleet negeert, hem of haar geen eten geeft, express hem of haar pijn doet of hem of haar misbruikt. Een moeder die haar zoon zijn vriendin niet laat zien is géén slechte moeder. Veel moeders hebben het er moeilijk mee dat hun zoons vriendinnetjes hebben, ze krijgen dan het gevoel dat ze worden vervangen. Zelfde met vaders en dochters. Ik vind het serieus overdreven om je moeder een kutwijf en weet ik veel wat nog te noemen, omdat hij niet naar jou toe mag of whatever.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    Ik was ook zo hoor, mijn moeder is vreselijk lief en ik vond altijd dat mensen nog eens na moesten denken als ze zo over hun moeder dachten. Maar sommige mensen hebben al 1000x over hun moeder nagedacht en elke keer komt er dezelfde conclusie, sommigen zijn nou eenmaal geen goede moeders. Je kiest je moeder niet uit, dus je hoeft ook geen onbeperkt respect voor haar te hebben alleen maar omdat ze je moeder is.


    Exactly


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Dat ze hem niet met jou weg laat gaan, maakt van haar geen slechte moeder. Een slechte moeder is iemand die haar kind compleet negeert, hem of haar geen eten geeft, express hem of haar pijn doet of hem of haar misbruikt. Een moeder die haar zoon zijn vriendin niet laat zien is géén slechte moeder. Veel moeders hebben het er moeilijk mee dat hun zoons vriendinnetjes hebben, ze krijgen dan het gevoel dat ze worden vervangen. Zelfde met vaders en dochters. Ik vind het serieus overdreven om je moeder een kutwijf en weet ik veel wat nog te noemen, omdat hij niet naar jou toe mag of whatever.


    Maar het gaat niet alleen daarover. Heb je de rest van het topic doorgelezen?


    Your make-up is terrible

    nog aan het discusseren? oh please, laat het mitchell zelf uitzoeken. aan dit gezeik heeft hij ook niet veel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat klote voor je.. Mijn beide ouders doen k*t. Ze praten me een klote gevoel aan alsof iedereen mij een hoer/slet vind en ze dwingen me in 'God' te geloven. Maar ik geloof gewoon niet meer. Ze sturen me, in plaats van het te begrijpen, naar een dominee wat ook geen reet heeft geholpen. Ik mag ook geen piercings omdat mensen in de kerk dan slecht over mij gaan denken of zo. Maar like dafuq? Wat kan mij dat schelen weet je. Ik ga gewoon nog een keer zelf uit huis denk ik.

    Hoe dan ook:
    Succes ermee hè en laat je niet gek maken.


    26 - 02 - '16

    Cockney schreef:
    Ik snap dat je boos op en haar bent en ik vind het ook niet eerlijk van haar dat ze zo doet over je relatie.
    Maar ze blijft wel je moeder en ik vind het ook behoorlijk naaiend van jou dat je zo over haar praat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar het gaat niet alleen daarover. Heb je de rest van het topic doorgelezen?

    Nee, ik geef toe dat ik dit niet helemaal gevolgd heb. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze hem slaat of verwaarloost of iets dergelijks ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Nee, ik geef toe dat ik dit niet helemaal gevolgd heb. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze hem slaat of verwaarloost of iets dergelijks ?


    Er zijn ook nog andere soorten die niet leuk zijn voor een kind. Maar ik vind het niet echt gepast om álles hier zo in het topic te zetten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zijn ook nog andere soorten die niet leuk zijn voor een kind. Maar ik vind het niet echt gepast om álles hier zo in het topic te zetten.

    Daar heb je gelijk in. Maar dan nog, ik denk dat het moederschap echt niet te onderschatten is. Bovendien ben ik ook van mening dat een kind niet mag verwachten van zijn of haar moeder om haar hele leven stop te zetten voor dat kind. Maar ik ken de jongen in kwestie en zijn situatie natuurlijk niet. Still, van wat hij in zijn beginpost had gezet, vond ik de reactie wat overdreven.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in. Maar dan nog, ik denk dat het moederschap echt niet te onderschatten is. Bovendien ben ik ook van mening dat een kind niet mag verwachten van zijn of haar moeder om haar hele leven stop te zetten voor dat kind. Maar ik ken de jongen in kwestie en zijn situatie natuurlijk niet. Still, van wat hij in zijn beginpost had gezet, vond ik de reactie wat overdreven.



    Hmhm dat is ook zo. Maar hun moeten hun leven meer om die van hun moeder vormen.


    Your make-up is terrible

    -> Slotje op aanvragen van topicmaker


    Life is hard and then we die