• Naar One Direction. En dan bedoel ik de optredens in The X Factor. En om eerlijk te zijn vind ik dat er maar 2 zijn die echt goed kunnen zingen. De andere hebben ook wel wat maar toch vind ik Harry en Niall de beste zangers...

    Anyway, wie vinden jullie de beste zangers van One Direction?


    Believe in yourself.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind ze voor geen meter klinken I'm sorry.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind alleen Harry goed.


    Owl you need is love.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind ze voor geen meter klinken I'm sorry.


    comfort in c h a o s

    Devote schreef:
    (...)
    Maar dat is niet live, toch? Ik bedoel, in What Makes you beautiful die ik daarnet heb geluisterd, is zijn stem ook best goed, maar dat is ook niet live.. En bij X factor wel (;

    Daarbij zeg ik niet dat hij helemaal niet kan zingen, ik zei alleen dat Harry en Niall de beste zijn maar dat de andere ook best wat hebben.



    Umm.. dat is wel live? Als je het normale nummer hoort, hoor je Louis en Niall bijna niet zingen. En ik vind ze wel amazing, Louis kan wel zingen maar veel mensen hebben dat niet door, omdat hij bijna geen stukjes zingt vanwege zijn hoge stem.


    Thought that our feelings were the same x.

    ihearthoran schreef:
    Ze kunnen allemaal zingen, anders zouden ze niet door de auditie's zijn gekomen. Alleen heeft de een, een mooiere stem dan de andere. Persoonlijk vind ik dat Harry de mooiste stem heeft, zo'n stem die je echt raakt. Maar dat betekent niet dat ik de rest niet goed vind zingen. Ze hebben allemaal iets van zichzelf, dat hun stem zo mooi maakt. Misschien klinken ze apart niet geweldig, maar als groep zijn ze fantastisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beste zanger?
    Harry, Louis, Niall, Zayn en Liam. Niet op volgorde.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind ze voor geen meter klinken I'm sorry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij heb ik er één keer vijf seconden naar geluisterd en was ik toen tot de conclusie gekomen dat ik 't geen reet aan vond :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vond allen Louis slecht aan het begin van x factor, maar hij is al beter. Hun muziek is allen niet 'mijn stijl'


    We've lived in the shadows for far too long.

    C18 schreef:
    Volgens mij heb ik er één keer vijf seconden naar geluisterd en was ik toen tot de conclusie gekomen dat ik 't geen reet aan vond :Y).

    Ik hoef 't niet eens te luisteren, om tot die conclusie te komen _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Ik hoef 't niet eens te luisteren, om tot die conclusie te komen _O_

    Haha naja, ik dacht: 'k geef het een kans voor ik een oordeel geef, and voila, kans + oordeel gegeven 8].


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind ze voor geen meter klinken I'm sorry.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik vind ze allemaal wel goed kunnen zingen, al heeft Harry toch wel het meeste bereik. (: Zayn vind ik een mooie aparte stem hebben.


    To infinity and beyond •

    maak je allemaal toch niet zo druk over mensen die zeggen dat ze niet kunnen zingen?
    voor mij kunnen ze prachtig zingen, stuk voor stuk geweldige stemmen, soms niet tot het opperste gebruikt, maar altijd mooi vind'k.
    En als ik hier lees dat sommigen Niall het mooiste vinden zingen...
    dan krijg ik toch écht wel een grijns op mijn gezicht, zijn stem is zo mooi en puur.


    Love is louder.

    Je vind Niall een van de beste. I now officially love you.

    Maar ik vind ze persoonlijk allemaal echt goed zingen, maar ik vind Niall het geweldigst. Hij is zo ondergewaardeerd.


    Hope goes lost but never dies.