• Is hier al een topic over?


    HEMA heeft het mannelijke topmodel Andrej Pejic gestrikt om haar nieuwste ‘mega push-up’ beha te promoten. Want wie kan beter bewijzen dat je van niets naar iets (een mooie B-cup) kan gaan dan een man, zo dacht het bedrijf.

    Het androgyne model is deze week op abri-formaat te zien in bushokjes door heel Nederland. Hier nog even een foto van Pejic naakt, zodat je ziet wat de beha doet.

    Het is de eerste keer dat een Nederlands bedrijf met Pejic, een boegbeeld van androgyne modellen die voor beide seksen kunnen doorgaan, in zee gaat.

    De 20-jarige Pejic is een van de beroemdste modellen van dit moment. Het Servische model liep zowel shows van Jean Paul Gaultier als Marc Jacobs. De ene keer draagt hij vrouwenkleding, de andere keer mannenkleding. En soms allebei. In mannenblad FHM nam Pejic de 98ste plek in van meest sexy vrouwen. Hij werd gekozen door de lezer, iets waar het magazine zelf het niet mee eens was.

    De campagne is geschoten door de Nederlandse fotograaf Wendelien Daan. Op de set moest ze oppassen om Pejic niet aan te spreken met zij, vertelt ze op ons modeblog.

    De HEMA lijkt de laatste tijd geen moeite te hebben om de publiciteit te halen. Vorige maand nog ontstond er een run op de zogeheten clafoutistaarten toen het bedrijf ze ‘per ongeluk’ voor 0 euro aanbood op haar website.

    bron: NCR

    Ik vond het vanochtend op de facebook page van Elle. Pas als je weet dat het een man is ga je kijken. Best vreemd eigenlijk...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    SRBIJEEE!


    Dat wist ik al. Hij heeft ook voor hele grote shows gelopen. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hahaha die HEMA toch :')


    Life is hard and then we die

    -

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:07 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Wouw je ziet het echt niet dat het een man is... Best een knappe vrouw xD Ik heb echt respect voor die jongen.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wow.. ik had het echt niet gezien toen ik het plaatje voor de eerste keer zag. Maar als je even beter kijkt zie je inderdaad wel echt dat hij bredere armen heeft dan een vrouw en ook wel een beetje anders in zijn gezicht is(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Eens je het weet, zie je het wel, vind ik.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Die foto is toch een vrouw? -dom
    +natuurlijk kan je dat, je kleren hangen gewoon over de vorm van de bh, logica?


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Die foto is toch een vrouw? -dom
    Het is een androgyne. Hij loopt zowel als man en als vrouw op catwalks. Hij is dus een man.

    Hahaha, lol :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lol ik dacht net 'wauw die vrouw is knap.'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Echt HEMA…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wajoo, vet mooie foto's haha. Respect voor hem/haar.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ja, ik zag het op www.proud2bme.nl
    Echt geniaal *O*


    Let it come and let it be

    >MFW a guy is prettier than me:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Countenance schreef:
    Ja, ik zag het op www.proud2bme.nl
    Echt geniaal *O*

    Jij word nog een verslaafd aan die site madam..


    Ot; ik zag het paar dagen geleden op hyves. Ik vind het knap van hem ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you