• [Even tussen haakjes praten als je out of character bent! Ik ben blij dat er nu tien mensen meedoen! We beginnen even heel leuk: De uiitnodiging komt bij je op de mat naar binnen gevallen. Je wordt gevraagd om naar VOLDEMORT'S POOLPARTY te komen. WIe zegt daar nou geen nee op? Je hele leven wordt een feestje en het mooie is, je hoeft niet van dit feestje weg! Je kunt hier gewoon wonen! Iedereen krijgt zijn eigen kamer in Voldemor's oneindig grote villa. (alles is mogelijk bij Harry Potter) Dus pak je spullen maar en ga ervoor!]



    Rollen: (gesloten)
    Roanne Rhinnos door Muggle
    Petronella Frituur door BADTranslate
    Snowyzilla door Schurfie
    Freya Davis door CrumbCake
    Daisy Sadler door CrumbCake
    Faniera door Wiltshire
    Guinevere Morgana Camelot door Emrys
    Jason Hardt door HurtedHeart
    Naamloosje door Animagus
    Madieke door LovePringles
    (Als je nog even wilt weten wie iedereen ook alweer was, klik dan op deze url naar het rollenverdelingsforum! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=122321)

    Roanne Rhinnos
    Ik sprong op en neer van vreugde. Voldemort had MIJ uitgenodigd voor zijn superexclusieve feest! Ik moest en zou direct vertrekken. Ik pakte een stel extra hersenen (er loopt nu ergens een hersenloze dreuzel rond), mijn kleren, mijn knuffelbeer en vertrok direct. OP NAAR HET LOCH NESS!
    [Ik vond dat wel een leuke plek voor het feest, zo dicht bij Nessie.]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:41 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Faniera:
    na 1 dag te hebben geslapen, loop ik naar beneden en ik zie een uitnodiging staan.
    'Voldemort's pool party!!' Ik veranderde snel in een Cockatrice, en vloog perdirect naar het feest.

    Vlak voor de deur hield ik met heksen vorm aan.
    Draco deed de deur open, hij at zoals gewoonlijk een appel ik begroette hem en we liepen samen de menigte in.


    -

    Roanne
    Met een tuba op mijn hoofd waggelde ik door. Hoe kwam ik hier weer uit? Telkens als ik om hulp wilde roepen kwam er alleen maar een stom toetergeluid uit. Dus veranderde ik mezelf in een feniks. Stom, nu was de Tuba op me gevallen en kon er niet meer uit.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    SnowyZilla
    Ik liep met Ron naar Voldemort's Opera show. Er waren al veel mensen en ik stond dus helemaal achteraan. Maar Ron regelde met zijn bodyguards dat we een speciaal plekje vooraan konden krijgen. Ik hupte naar voren en veranderde mezelf weer in mens-vorm. Tot mijn verbazing zag ik een grote tuba op de grond liggen en het maakte vreemde geluiden. Ik tilde de tuba op er zat een Feniks onder.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Roanne
    Vrijheid! Ik was vrij! SNel veranderde ik terug in een mens/zombie.
    ''Bedankt!'' zei ik snel tegen het meisje dat de Tuba had opgetild. Ik pakte de Tuba en gaf hem terug aan Marcel, dus Voldemort kon zijn show weer hervatten. Ik ging gezellig in de Jacuzzi zitten, maar ik moest er al snel weer uit. Fenrir Vaalhaar ging erin zitten en haren in het bad is niet bepaald fris.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Riekah
    Ik richtte mijn toverstok op de brievenbus, die ontplofte, en behendig ving ik alle brieven. Die brievenbus repareerde ik morgen wel weer. Verveeld bladerde ik door de brieven, tot ik plotseling iets interessants zag. Was dat van- van Voldemort? Mijn hart ging tekeer en ik las de tekst.
    Ik gilde het uit en danste lachend, ik was zo blij! Uitgenodigd voor Voldies Poolparty! Ik kon niet ophouden met grijnzen, maar toen bevroor ik. Shit. Het was al begonnen! Zonder er verder bij na te denken veranderde ik in een uil en ik vloog direct weg.
    Voldemort, here I come.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Petronella

    Ik stond gezellig op de bus te wachten, toen er opeens een brief tegen mijn gezicht knalde. Verbaasd maakte ik hem open. IK WAS GEWOON FREAKING UITGENODIGD OP VOLDEMORT'S POOLPARTY! Dé Voldemort's Poolparty! En nog maar tien minuten tot de operavoorstelling! Snel verdwijnselde ik, en huppelde naar het peuterbadje.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Daisy Sadler:
    'Geweldig!' riep ik vrolijk en danste rond Freya's bed. Nu kon ik op een beilige manier op de Pool Party raken! Disapperating was niet bepaald mijn specialiteit...
    'Breng ons naar Nessie!' riep ik en ik nam Freya's hand.
    Met een non-verbale spreuk verschenen we bij de deur van het Pool party huis. Snape deed open en zonder twijfelen trok ik hem mee naar de opera. Een meisje trok net een tuba van een Fenix af en gaf hem terug aan Marcel, ik keek ze even vreemd aan. Ik haalde mijn schouders op en trok Snape en Freya mee naar de tweede rij, toen we daar zaten duwde ik een groepje Slytherins van hun stoelen af en nam ze vrolijk in beslag.
    De eerste rij was voor mij Pansy Park!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:29 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Riekah
    Dolblij stond ik voor de deur. Ik liep naar binnen en keek om me heen. Bellatrix rende heen en weer, roepend 'Trixie rocks!' Harry potter lag met een appel in zijn mond op het buffets en probeerde wanhopig te schreeuwen. Fenrir Faalhaar sprong in de jacuzzi terwijl de anderen er snel uit klommen. Voldemort zong en Marcel begeleidde hem op de tuba. Ik liep echter langs de teennagel lakkende mensen door naar de pinata's. Yeah.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Guinevere Morgana camelot
    Lachend keek ik naar de uitnodiging. Meenden ze nou serieus dat Voldemort een Poolparty ging houden? Binnen de kortste keren stond ik aan de deur en liep zonder aan te bellen of te kloppen naar binnen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Freya Davis:
    Twee dingen was ik zeker: als Daisy bij je was zat je altijd op de eerste rij en Pansy Park ging geen leuke Poolparty krijgen. Wat ik niet helemaal zeker wist, was wat Daisy met Snape van plan was...
    Na het geweldige concert, waar Voldie zong en Marcel Tuba speelde, liep ik rond op de poolparty, Daisy had Snap de dansvloer opgesleurd en ik was gevlucht voor ze met mij hetzelfde zou doen...
    Eerst wou ik richting de Jacuzzi gaan, maar toen ik zag dat Grayback er in zat, draaide ik me snel om en zocht iemand interessant...

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 21:57 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Riekah
    Nadat ik per ongeluk lucius had geslagen met een knuppel (kom op, ga dan ook niet naast een pinata staan), liet ik hem daar maar liggen en liep ik verder. Snape danste de tango met een meisje. Ik floot ze toe en pakte een geel snoepje. Vet, dacht ik, hier van ga je stuiteren. Toch niet zo handig, want ik stuiterde steeds. Oeps, hoe moest ik nou met Marcel dansen? De stuiterdans ofzo?


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Roanne
    Ik verveelde me te pletter, dus pakte ik een punchschaal en smeet hem leeg op de grond. Bellatrix liep langs en gleed over de punch uit. Ze viel op haar buik en gleed drie meter verder, waarna ze door de muur werd tegen gehouden.
    ''Trixie rockt!'' schreeuwde iedereen enthousiast. Ik besloot een punch-buikglijd competitie te houden.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    SnowyZilla
    Snel rende ik van de opera show weg, ik had wel genoeg gezien. Wacht, er waren opeens veel meer mensen. Ik speurde de menigte af tot ik een leuk persoon zag. Ik liep naar een meisje dat nogal zat te stuiteren.
    'Hoi!' riep ik vrolijk door de harde muziek heen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 12:17 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Riekah.
    'Hallo,' zei een meisje tegen me.
    'ha-lo-oo!' riep ik terug terwijl ik tegen een pinata stuiterde, waar toen allemaal snoep uit viel. Perkamentus rende direct op het snoep af, en begon meteen te eten. Ik merkte gelukkig dat het snoepje uit begon te werken. Eindelijk.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    SnowyZilla
    'Ha-lo-oo! riep het meisje terwijl ze tegen een pinata stuiterde. Ik viel allemaal snoep uit en ik pakte gierig alle snoepjes voor Perkamentus neus weg. Tot dat ik een paars-achtig snoepje zag. Ik pakte het op en haalde het plastic er voorzichtig af.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 13:07 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.