• [Even tussen haakjes praten als je out of character bent! Ik ben blij dat er nu tien mensen meedoen! We beginnen even heel leuk: De uiitnodiging komt bij je op de mat naar binnen gevallen. Je wordt gevraagd om naar VOLDEMORT'S POOLPARTY te komen. WIe zegt daar nou geen nee op? Je hele leven wordt een feestje en het mooie is, je hoeft niet van dit feestje weg! Je kunt hier gewoon wonen! Iedereen krijgt zijn eigen kamer in Voldemor's oneindig grote villa. (alles is mogelijk bij Harry Potter) Dus pak je spullen maar en ga ervoor!]



    Rollen: (gesloten)
    Roanne Rhinnos door Muggle
    Petronella Frituur door BADTranslate
    Snowyzilla door Schurfie
    Freya Davis door CrumbCake
    Daisy Sadler door CrumbCake
    Faniera door Wiltshire
    Guinevere Morgana Camelot door Emrys
    Jason Hardt door HurtedHeart
    Naamloosje door Animagus
    Madieke door LovePringles
    (Als je nog even wilt weten wie iedereen ook alweer was, klik dan op deze url naar het rollenverdelingsforum! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=122321)

    Roanne Rhinnos
    Ik sprong op en neer van vreugde. Voldemort had MIJ uitgenodigd voor zijn superexclusieve feest! Ik moest en zou direct vertrekken. Ik pakte een stel extra hersenen (er loopt nu ergens een hersenloze dreuzel rond), mijn kleren, mijn knuffelbeer en vertrok direct. OP NAAR HET LOCH NESS!
    [Ik vond dat wel een leuke plek voor het feest, zo dicht bij Nessie.]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:41 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Riekah
    "Hé, Marcel," zei ik verleidelijk (XD) Marcel schrok en liet z'n tuba vallen, maar ik pakte zijn hand en sleepte hem mee over de dansvloer waarbij ik per ongeluk een meisje aanstootte met een kip op haar schouder, En natuurlijk begon die kip te flippen. Ik rende door samen met Marcel, die zelfs knap was als hij werd meegesleept.
    Roanne stond al bij de bobslee, en zwaaide naar Marcel.
    "De bobsleewedstrijd gaat beginnen!" riep Voldemort luid.
    Yeah.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Madieke
    Aangezien het meisje werd weggeroepen("Pet!! Hoe gaat het met jóu? ? " ) liep ik maar weer verder. Ineens zag ik een of andere bobsleewedstrijd aan de gang. "Kan ik misschien nog meedoen?" Ze keken me allemaal raar aan, want welke centaur wil er nu bobsleeën? Ik dus. Maarja, het kwam erop neer dat het niet mocht. Te groot, paste niet in het karretje, dus ik liep treurig verder.

    [Flutstukje, sorry]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 20:05 ]

    Daisy Sadler:
    'Wij gaan bobsleeën,' meldde ik zonder iemands mening te vragen, ik trok Freya van haar stoel af, waardoor ze per ongeluk op Lucius trapte. Ze haalde haar schouders op en liep met mij en Sevvie met naar de bobsleepiste. Het andere team stond klaar om te vertrekken terwijl wij ons klaarmaakten. Nouja, ik toverde de teamleden in hun outfit, want anders zouden ze toch weigeren...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Roanne
    ''Oh nee! We hebben nog geen teamkleding!'' Snel pakte ik mijn toversok en zorgde dat we alledrie 'Marcel-stalkers' op ons shirt hadden.
    ''Ik zit hier, hoor!'' klaagde Marcel. Ik trok mijn schouders op. Terwijl Riekah en ik er zeker van waren dat Marcel niet kon ontsnappen begonnen we met BOBSLEEËN!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Petronella

    Bobsleeen? Here I come! Snel deed ik mijn supercupcakepakje aan, en ik holde naar de bobsleebaan.
    'Wacht! Ik wil ook nog meedoen!'
    Toen zag ik dat Marcel zijn tuba was verloren, dus ik sprong gelijk op de slee en racede achter ze aan!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Riekah
    Aah, marcel verloor zijn tuba en we gingen verder, maar het was heel spannend. Shit, wewerden in gehaald door een dooddoener in een cupcakeslee. Neee!
    [vet kort, maar ik moet naar school ]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 6:49 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Madieke
    Ik ging maar weer kijken bij de bobsleewedstrijd, en zag een dooddoener in een of ander cupcakepakje? Ik trok een raar gezicht naar haar en ik begon het team dat op hun t-shirt 'MARCEL STALKERS' hadden staan aan te moedigen. Opeens zag ik een tuba liggen met een mollig jongetje ernaast. Ik gallopeerde er naar toe, om het jochie overeind te helpen, maar toen zag ik de keuken en week ik af. Wát een lekkere dingen! Ik ging in volle vaart op de keuken af, en belandde ergens midden in de Harry Potter-taart. Met gepaste trots dat ik daar was weten te komen begon ik de Harry van taart te verorberen, tot er een dooddoener in een Mega-Mindy(Ja, zelfs onder de dooddoeners is zij beroemd)-pak al roepend aankwam: "Is het een bezem? Is het een feniks? Nee dat is het niet! Het is Mega Mindy die je aan de hemel ziet!" Iik bood haar een stukje taart aan maar ze zei dat ze 'op haar lijn moest letten' maar ik vond haar net een boomtrul dus dat zei ik tegen haar. Toen werd ze boos.

    [Wowww lang stukkie]

    [Hallo! Voldie doet jullie allemaal de kerstgroetjes met dit kerstkaartje:http://sendables.jibjab.com/view/T2tjXoodsy2161tcJXq4(klik de link)]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    [OMG! Geweldig, Snapes gezicht ook!XD De kerstgroetjes terug aan voldie!]

    Riekah
    De bobslee wedstrijd werd spannender en spannender, Roanne en ik hadden heel veel lol, en Marcel gilde als een meisje, ahw, wat schattig! Naast ons zat Luna in een zelfgebakken, uitgeholde muffin, en ze haalde ons in, nee! We waren bijna bij de finish, en Luna, de dooddoener in een cupcake, en wijzelf raceten nek aan nek.

    [Oeh, wie gaat winnen?]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Petronella

    Ik kwam bijna bij de finish! Ik zette mijn cupcakepower aan, en riep 'Cupcakianius!' Toen ging ik als eerste over de finish. En daar stond Voldie hoogstpersoonlijk om mij m'n medaille te geven! Ik gaf hem een knuffel, toen iemand opeens me van hem aftrok.
    [NIET DOORDENKEN x3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Wij natuurlijk! We hadden ook de Nevillinators kunnen zijn xD!]
    Roanne
    Natuurlijk mocht Luna niet winnen. Dan zou Marcel haar zo awesome vinden in haar muffin en zou ze hem van ons kunnen stelen voordat we de kans hadden gekregen hem te klonen, zodat Riekah en ik beide een Marcel hadden. Dus behekste ik Hermelien.
    ''Jij doet ook nooit eens wat goed, Loena!'' riep ze boos. Luna stopte om te gaan kibbelen met Hermelien. [Voor de niet boek-lezers, dat doen ze dus vaak in de boeken.]
    JA! Wij kwamen als eerste over de finish! Zouden we nu een beker krijgen? (toen merkte ik dat ik te laat was met een reactie schrijven en dat Pettie al gewonnen had. :( Geen overwinningskus van Sneep dus.)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:07 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    SnowyZilla
    Nadat ik mishandeld was door een of ander mens, zag ik overal aankondigingen voor de Bobsleewedstrijd. Ik hupte snel naar de bobsleepiste en ik vroeg of ik nog mee kon doen. GO TEAM WEASLEY!


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Madieke
    Ik voelde me nogal lonely, want iedereen was met een stomme bobsleewedstrijd bezig waar iik niet aan mee mocht doen. Ik vertrok treurig naar mijn kamer.

    (Op mijn kamer)
    Verdrietig ging ik ik mijn stal staan, waar ik heel veel zelfmedelijde kreeg. Waarom was ik nu een stomme centaur? Precies op dat moment gebeurde er iets heel erg merkwaardigs. Ik veranderde in een meisje van 18, knap, bruine krullen, natuurlijke highlights, en alles van een mens erop en eraan. Ik was zo blij! Ik had mijn verborgen kracht ontdekt! Ik hoorde een stemmetje in mijn hoofd, met een soort filmpje erbij van mijn allerlaatste les van de oudste centaur van het hele Verboden Bos. Hij zei: "Mensen kunnen niet in centaurs veranderen. Heel erg bijzondere centaurs kunnen wél in mensen veranderen, maar dat komt zelden tot nooit voor. De laatste centaur die het kon was Boland, een centaur die 50 jaar geleden leefde. We wachten nog steeds op de volgende, die op zijn 18de voor het eerst kan veranderen!"
    Dolblij liep ik de trap af, opweg naar het feest. Ik had er weer zin in! Iik moest alleen wel mijn kamer nog transformeren...

    Roanne
    Na boos geworden te zijn, omdat ik mijn overwinningskus van Sneep niet gekregen had, konden Riekah en ik net zo goed Marcel gaan klonen voordat hij in de handenvan Loena zou vallen.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Snowyzilla
    'Ja je kunt wel meedoen' werd er gezegt door Neville-fans. Ik liep naar de bobslee's en ik wou een oranje pakken met witte streepjes. Opeens werd ik op mijn schouders getikt.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.