• [Even tussen haakjes praten als je out of character bent! Ik ben blij dat er nu tien mensen meedoen! We beginnen even heel leuk: De uiitnodiging komt bij je op de mat naar binnen gevallen. Je wordt gevraagd om naar VOLDEMORT'S POOLPARTY te komen. WIe zegt daar nou geen nee op? Je hele leven wordt een feestje en het mooie is, je hoeft niet van dit feestje weg! Je kunt hier gewoon wonen! Iedereen krijgt zijn eigen kamer in Voldemor's oneindig grote villa. (alles is mogelijk bij Harry Potter) Dus pak je spullen maar en ga ervoor!]



    Rollen: (gesloten)
    Roanne Rhinnos door Muggle
    Petronella Frituur door BADTranslate
    Snowyzilla door Schurfie
    Freya Davis door CrumbCake
    Daisy Sadler door CrumbCake
    Faniera door Wiltshire
    Guinevere Morgana Camelot door Emrys
    Jason Hardt door HurtedHeart
    Naamloosje door Animagus
    Madieke door LovePringles
    (Als je nog even wilt weten wie iedereen ook alweer was, klik dan op deze url naar het rollenverdelingsforum! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=122321)

    Roanne Rhinnos
    Ik sprong op en neer van vreugde. Voldemort had MIJ uitgenodigd voor zijn superexclusieve feest! Ik moest en zou direct vertrekken. Ik pakte een stel extra hersenen (er loopt nu ergens een hersenloze dreuzel rond), mijn kleren, mijn knuffelbeer en vertrok direct. OP NAAR HET LOCH NESS!
    [Ik vond dat wel een leuke plek voor het feest, zo dicht bij Nessie.]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:41 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Madieke
    Ik tikte op de schouder van een meisje die net een bobslee wilde pakken, oranje met witte streepjes, en ik vroeg of ik mee mocht doen. Ik verstond niet goed wat ze zei want Fred en George Weasley waren weer eens bezig.

    Riekah
    Er begon weer een nieuwe ronde bobsleeïng blijkbaar, ik keek om. Marcel stond er een beetje versuft bij.
    "Marcel!" riep ik. "Kom, we gaan suikerveren halen, want die zijn lekker!" Ik pakte blij Marcels hand, maar ik werd tegen gehouden...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Petronella

    Ik pakte nog een overwinningscupcake, en gooide hem in het publiek. Helaas belandde hij op Marcel, wiens gezicht nu helemaal onder gekliederd was.
    'Sorry!' riep ik naar Marcel en het meisje naast hem.
    Beschaamd liep ik op ze af.
    'Willen jullie ook een cupcake? Ze zijn heerlijk!' zeg ik tegen ze.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roanne
    Waar dacht Riekah heen te gaan, zo zonder mij MET MARCEL?
    ''Stop!'' zei ik boos ''we moesten hem nog klonen!'' Ik pakte snel mijn kkloonmachine.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Riekah
    Marcel werd bang. Hoezo? Er kwam alleen maar een vreemde, die hem net ontvoerd had, en die had toevallig een eng uitziende machine bij zich. Toch heel normaal? Marcel rende weg en ik keek hem treurig na. Wat sneu. Nouja, ik ging eerst maar dansen, ik kwam Marcel straks wel weer tegen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    SnowyZilla
    Een meisje tikte op mijn schouden, jammer, want ik had toch echt wel Ron verwacht. Ik had geen zin meer in bobsleeën en ik teleporteerde mezelf naar de danswedstrijd van Voldie en ik wachte totdat de wedstrijd begon.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Madieke
    'Okeeee. Wat is da tmeisje nu weer aan het doen?!' dacht ik. Ik zag dat z een machine naar een jochie sleepte en toen het jongetje ervoor moest gaan staan, kwam er ineens een kloon tevoorschijn!? Ik besloot even te kijken wat er aan de hand was, maar ik werd afgeleid door een wel heel leuke jongen.

    Roanne
    Fuck, Marcel was er vandoor gegaan. Maar waar zijn Tuba was, was Marcel. Dus ik raapte zijn tuba van de grond en ging wachten tot hij weer kwam opdagen.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Riekah
    Ik stond lekker te swingen op voldemorts opera nummer toen ik me doodschrok. Er klonk een luide pang en Fred en George stonden achter me.
    "Hé,"
    "Hi," zei ik terug
    "Ik ben Gred,"
    "En ik ben Feorge"
    "Hoi, Gred en Feorge. Ik ben Riekah."
    "Cool. We hebben je hulp nodig, we hebben een geniaal plan, maar een buitenstaander moet het uitvoeren, want ze mogen niet weten dat wij het zijn. Toevallig zin om mee te doen?"
    "Geniaal plan? Natuurlijk!"


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Madieke
    Ik hoorde een deel van het gesprek tussen dat meisje dat Riekah bleek te heten en die 2 kanppe jongens, genaamd Fred en George. Dat was dus degene die ik gezien had, alleen welke? Ik vond die George leuker dan die Fred, George lachte schattiger...
    Oeeeps, ik was net een mens, begon ik gelijk met verliefd vorden! Nou ja, was is leven zonder liefde?...

    Roanne
    Aha! Daar kwam Marcel weer aan.
    ''Je hebt mijn tuba gevonden!'' riep hij blij. Ik deed snel mijn kloonmachine aan. De straal was direct raak en plots stonden er twee Marcels voor me. Ik had niet verwacht dat ze nu om de tuba gingen vechten. Dus kloonde ik de tuba er ook maar even bij!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Daisy Sadler
    Ik keek toe hoe een meisje Marcel kloonde, lachend keken ik en Snape toe. Freya was alweer wegelopen, ze vond het blijkbaar niet zo leuk.
    [inspiratieloos]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Riekah
    Lucius werd weer wakker, en ik ging heel sneaky naar de pinata's. Ik pakte en knuppel, blinddoekte mezelf en mikte.
    "Oeps!" riep ik schijnheilig toen ik miste. "Lucius, probeer jij eens!" Hij pakte versuft een knuppel en sloeg. De pinata ontplofte en met een enorm gesis kwam er een enorme slang van vuurwerk uit. De slang vormde met zijn lange staart: Voldemort. Daarna ontplofte de slang met een regen van gekleurde sterrren.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Freya Davis:
    Ik repte me weg bij Daisy, straks ging ze nog iets vaags doen als Snape karaoke doen zingen...
    Ik genoot van een vreemd pinatavuurwerk met Ron, toen hij de slang zag kroop als een watje achter me, waardoor ik hem keihard ging uitlachen.
    De tweeling overviel ons:
    'Is Ron bang?' vroeg Fred pesterig.
    'Nee joch! Hij flirt gewoon met haar!' wierp George tegen.
    'Haar heeft een naam, het is Freya,' hintte ik.
    'Geweldig! Gaan we naar de karaokeshow kijken, hij begint binnen tien minuten en volgens een wild gerucht heeft iemand Snape ingeschreven!' zei Fred hyper. Daisy, geen twijfel mogelijk, wat kende ik dat gekke kind toch goed. George toonde demonstratief een zak rotte tomaten en eieren.
    Ik grinnikte, ik had een beter idee.
    'Waarom halen we geen fles shampoo in de douche, wedden dat hij dat erger vindt?' vroeg ik hen.
    De tweeling gaf me een high-five en ging toen opzoek naar shampoo, ik volgde hem, dit ging leuk worden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Roanne
    Grr, de shampoo was op. Nu kon ik mijn haar niet wassen. Nagini kwam over de grond gegleden. Ik prikte haar voor de grap met een stok. die ik van Lucius had afgepakt. Waarom vond Nagini dat niet leuk? Dus pakte ik nagini op en legte een knoop in haar. Daar hadden we even geen last meer van.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas