• [Even tussen haakjes praten als je out of character bent! Ik ben blij dat er nu tien mensen meedoen! We beginnen even heel leuk: De uiitnodiging komt bij je op de mat naar binnen gevallen. Je wordt gevraagd om naar VOLDEMORT'S POOLPARTY te komen. WIe zegt daar nou geen nee op? Je hele leven wordt een feestje en het mooie is, je hoeft niet van dit feestje weg! Je kunt hier gewoon wonen! Iedereen krijgt zijn eigen kamer in Voldemor's oneindig grote villa. (alles is mogelijk bij Harry Potter) Dus pak je spullen maar en ga ervoor!]



    Rollen: (gesloten)
    Roanne Rhinnos door Muggle
    Petronella Frituur door BADTranslate
    Snowyzilla door Schurfie
    Freya Davis door CrumbCake
    Daisy Sadler door CrumbCake
    Faniera door Wiltshire
    Guinevere Morgana Camelot door Emrys
    Jason Hardt door HurtedHeart
    Naamloosje door Animagus
    Madieke door LovePringles
    (Als je nog even wilt weten wie iedereen ook alweer was, klik dan op deze url naar het rollenverdelingsforum! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=122321)

    Roanne Rhinnos
    Ik sprong op en neer van vreugde. Voldemort had MIJ uitgenodigd voor zijn superexclusieve feest! Ik moest en zou direct vertrekken. Ik pakte een stel extra hersenen (er loopt nu ergens een hersenloze dreuzel rond), mijn kleren, mijn knuffelbeer en vertrok direct. OP NAAR HET LOCH NESS!
    [Ik vond dat wel een leuke plek voor het feest, zo dicht bij Nessie.]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2011 - 22:41 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Roanne
    Ik deed een herhaling van Bellatrix en knalde tijdens het buikglijden met mijn hoofd tegen de muur. NEE! MIJN HERSENEN VIELEN ER UIT! Plotseling was ik piepklein en de rest van alle gasten ook. Ik moest snel een stel hersenen vinden zodat alles weer normaal werd.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    SnowyZilla
    Ik gooide het snoepje in mijn mond. Opeens werd alles wazig en vaag. Ik begon te trillen en veranderde van mens naar konijn en weer naar mens, en zo de hele tijd door. Ik waggelde snoep-dronken door de menigte en ik zag vaagjes kleine buikglijdende mensen. Ik nam een aanloop, maar ik struikelde.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Freya Davis:
    Lucius lag nog steeds bewusteloos aan mijn voeten toen de buikglijdcompetitie begon.
    Bellatrix deed het nogal lomp, dus deed ik een enorme 6 in de lucht verschijnen.
    Een meisje dat tegen een muur knalde en ondertussen haar hersenen verloor, gaf ik een 8,5, wie anders kan dat???
    Er kwam niet veel interessants, tot een meisje dat steeds weer in een konijn veranderde uitgleed en een heel vreemde buikglij deed. Ze ging helaas de verkeerde kant op, richting de dansvloer en knalde tegen Snape en Daisy op. Dat veroorzaakte een domino-effect waardoor heel de dansvloer, inclusief Voldie, opeens op de grond lad.
    Ik liet een 10 en een 'strike' in enorme, knalroze letters in de lucht verschijnen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Daisy Sadler;
    Ik lag ergens tussen andere mensen die niet lang geleden nog op de dansvloer gestaan hadden, maar er nu op lagen. Ik duwde Pansy hardhandig van me af en gaf twee hufflepuffs een trap, zodat ik weer rechtop kon staan, hoewel iemand onder me een vreemd geluidje maakte toen ik een schoen op haar longen zette.
    Ik ging aan het tafeltje bij Freya zitten en genoot van de show die bestond uit veel geduw, getrek en pijnlijk gekreun.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 16:56 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Riekah
    Ik keek toe naar de competitie en juichte toen snowyzilla een 10 haalde en de hele dansvloer omver gooide. Heerlijk stuiterloos liep ik heen en weer. Ik ging even naast een meisje zitten, maar ze leek het niet te merken, ze leek op zoek naar iets. Ik wou net vragen waarnaar ze op zoek was, maar ik keek verbijsterd toe hoe ze opgewekt hersenen pakte.
    'Hallo,' zei ik enigszins aarzelend.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Petronella

    Ik dansde vrolijk, terwijl Voldemort opera zong. Toen besloot ik dat dit een Poolparty was, dus deed ik een bommetje, en ik spetterde zowat iedereen nat. Ik keek rond, en zwom gelijk naar een dienblad met cupcakes. Ik bekeek ze, en er stond Voldie op! Hij is echt om op te eten, dus ik propte de cupcake in mijn mond.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roanne
    Het meisje stond bedenkelijk voor me. Ik herkende haar direct. Dat was dat meisje dat met Marcel wou dansen. Maar hij is van mij :'(. Nou ja, dan gingen we hem maar klonen.
    ''Ellu!'' zei ik vrolijk.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    SnowyZilla
    Ik kreeg een 10, dat had ik dus écht niet verwacht. Ik had iedereen omgegooid en eerlijk gezegd vond ik dat best wel grappig. Ik boog voor iedereen maar niemand zag het. Iedereen was bezig met vechten en er klonken pijnlijke kreunen. Ik veranderde in konijn en hupte vrolijk van de menigte weg.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Petronella

    Ik klim uit het zwembad. Dan zie ik opeens een konijn weghuppen. Mijn hart begint wild te kloppen. Ik houd van konijnen! Ik hol erachteraan.
    'Wacht!' schreeuw ik.
    Als ik het diertje eindelijk heb gevonden, pak ik het, en knuffel het zowat dood. Dan verandert het konijn opeens in een meisje, en verschrikt laat ik het los.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Madieke
    Ik arriveer iets te laat op Voldies Poolparty, dus ik ga me verontschuldigen bij Voldemort. Hopen dat 'ie niet boos word, hoewel, dat is best schattig. Ik loop naar een podium, nadat ik mijn spullen heb afgegeven aan die schattige kobold, en zie Voldemort zingen! Ik spring ik het rond, vertrap daarbij een stel drankjes rond brengende kobloden, maar dat maakt niet uit, en zie twee meisjes waarvan het net lijkt alsof de ene een grote blunder heeft begaan. Ik loop eropaf en het ene meisje verandert geschrokken in een konijn en hupst weg. "Hoe heet jij? Ik ben Madieke, een centaur, zoals je vriendin niet is ontgaan. Of is het niet je vriendin?"

    [Waarom reageert er niemend?]

    Riekah
    "Ellu!" zei ze tegen me. Ikl glimlachte voorzichtig.
    "Ik ben Riekah, Alienus."Jij?"
    "Roanne," zei ze opgewelt en ze stak een hand uit, die ik schudde.
    "Zin om mee te doen aan de bobsleewedstrijd?" vroeg ik haar en ze leek enthousiast.
    "We moeten dan nog wel nog iemand vinden," zei ik. Wie hier wou met ons mee doen met een bobsleewedstrijd?

    [Anne, als je niet mee wel doen dan dwing ik je(duivel)hoef het niet =)]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 17:17 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Roanne
    BOBSLEEËN! Leuk!
    ''Laten we Marcel uitnodigen om mee toe doen!'' (En daarmee bedoelde ik dwingen.)
    Dus ging ik een bobslee halen, terwijl Riekah Marcel mocht ontvoeren.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Faniera

    Samen met Draco loop ik naar het kippenhok,
    hij vertelde net dat er nieuwe kippen gekomen waren (5 stuks!).
    Ik pak een kip en doe hem op mijn schouder ik liep samen met Draco terug naar het feest.
    Ik pak een drankje, terwijl iedereen mij raar aankeek met mijn kip op mijn scouder

    ja, i know niet echt een geweldig stukje xD (WAT ZEG IK NOU?? Kippen zijn cuwll!(H)


    -

    oeps...
    2 dezelfde geplaatst xD

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 19:07 ]


    -