• hallow,
    ik zit met een probleem, een super groot probleem als je het mij vraagt.
    Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer zestien maanden samen en het zit niet zo lekker tussen ons.
    Als ik wil afspreken, heeft hij altijd wat te doen en toen ik laatst zei dat ik helemaal alleen was met nieuwjaar, zei hij dat dat mijn probleem was.
    Ik ben natuurlijk niet dom en ik weet dat hij me probeert te ontwijken.
    Twee dagen geleden waren we aan het praten, en ik zei hem wat ik ervan dacht, dat hij me pijn deed. Hij gaf toe dat hij me wilde dumpen en het niet durfde.
    Toen ik vroeg wat hij dan wou, zei hij: We kunnen nu niet uit elkaar, we moeten overal nog samen verschijnen.
    Ik voel me zo gebruikt, want hij wil wel nog seks hebben. En ik vertel dit hier omdat ik niet weet aan wie ik het anders zou moeten zeggen. Mijn moeder heeft daar totaal geen begrip voor en veel vriendinnen heb ik niet...
    Dus hebben jullie tips?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Uitmaken.


    (Be)lieve in (you)rself

    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Als je weet dat een jongen je gebruikt, zou ik niet meer met hem samen blijven. En jij kunt het net zo goed uitmaken? Ik zie niet wat je anders moet doen, want hij heeft zelf toegegeven dat hij je niet meer wilt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eén tip: dumpen. En wel meteen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    D-U-M-P-E-N.
    (bloos)


    Life is hard and then we die

    Tempesta schreef:
    Als je weet dat een jongen je gebruikt, zou ik niet meer met hem samen blijven. En jij kunt het net zo goed uitmaken? Ik zie niet wat je anders moet doen, want hij heeft zelf toegegeven dat hij je niet meer wilt.


    Hoe kan je het met iemand uitmaken als je zelf nog super veel om hem geeft?
    xx

    Uitmaken. Dat je samen ergens móet verschijnen is het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lijkt me niet zo moeilijk, uitmaken. Hij gebruikt je gewoon als een halve hoer(sorry voor mijn taalgebruik, ik vind je geen hoer maar hij gebruikt je wel zo).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dsend schreef:
    (...)

    Hoe kan je het met iemand uitmaken als je zelf nog super veel om hem geeft?
    xx

    Omdat die persoon je als een stuk vuil behandelt en die verdient je liefde niet.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 17:37 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dsend schreef:
    (...)

    Hoe kan je het met iemand uitmaken als je zelf nog super veel om hem geeft?
    xx
    Ik snap je punt maar bedenk dat er ergens een jongen is waar je nog meer om kan geven en die ook om jou geeft! Het is verschrikkelijk eng en moeilijk om het uit te maken, ik weet het alles van maar ik raad je echt aan om het te doen. Het voelt uiteindelijk heel erg opluchtend :)


    Life is hard and then we die

    Sorry dat ik het zeg, maar die jongen is je niet waard. Ik zou hem dumpen. Hij gebruikt je letterlijk voor als het hem goed uitkomt. Ik weet natuurlijk niet wat er voorheen met jullie was, en dat zal natuurlijk best speciaal zijn geweest aangezien jullie al 16 maanden hebben, maar goede dingen komen soms uiteindelijk ook ten einde...
    Succes <'33


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dsend schreef:
    (...)

    Hoe kan je het met iemand uitmaken als je zelf nog super veel om hem geeft?
    xx

    Je maakt jezelf alleen maar ongelukkig door bij hem te blijven, ook al hou je nog zoveel van hem.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De relatie draait om wat jullie willen/vinden. Niet wat andere vinden. Maak het gewoon uit met die gast.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik zou het ook uitmaken,
    ik weet hoeveel je van hem houdt, maar ik wil niet dat hij je zo gebruikt. Je bent mijn beste vriendin, en geloof me, je zult zoveel beter vinden... Wacht maar tot we naar londen gaan (K)

    Houvanjou en hopelijk tot heel binnenkort
    ik blijf het zeggen: hij is je niet meer waard, je bent de allerbeste dus je verdient ook het allerbeste! <3


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Dumpen die handel, ongeacht hoeveel je van hem houdt en hoe moeilijk het is.
    Laat je niet gebruiken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'