• hallow,
    ik zit met een probleem, een super groot probleem als je het mij vraagt.
    Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer zestien maanden samen en het zit niet zo lekker tussen ons.
    Als ik wil afspreken, heeft hij altijd wat te doen en toen ik laatst zei dat ik helemaal alleen was met nieuwjaar, zei hij dat dat mijn probleem was.
    Ik ben natuurlijk niet dom en ik weet dat hij me probeert te ontwijken.
    Twee dagen geleden waren we aan het praten, en ik zei hem wat ik ervan dacht, dat hij me pijn deed. Hij gaf toe dat hij me wilde dumpen en het niet durfde.
    Toen ik vroeg wat hij dan wou, zei hij: We kunnen nu niet uit elkaar, we moeten overal nog samen verschijnen.
    Ik voel me zo gebruikt, want hij wil wel nog seks hebben. En ik vertel dit hier omdat ik niet weet aan wie ik het anders zou moeten zeggen. Mijn moeder heeft daar totaal geen begrip voor en veel vriendinnen heb ik niet...
    Dus hebben jullie tips?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Yoda schreef:
    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NOURRY schreef:
    Doe niet zo naïef, alsjeblieft zeg. Je ziet toch dat hij niet om je geeft? het is nu misschien niet makkelijk, maar later zal je blij zijn dat je het toch hebt uitgemaakt. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fayan schreef:
    Eén tip: dumpen. En wel meteen.


    El Diablo.

    Yoda schreef:
    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.

    Exactly. Je wilt toch niet dat die arrogante klootzak je gebruikt. Voor zover ik wist heb je juist met iemand een relatie als diegene van jou houdt en niet alleen voor de sex.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hij gebruikt je gewoon, asjeblieft, dump die gast.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nou, mijn vriend zou met dat verhaal eens moeten aankomen. Dan krijgt hij gelijk een knal voor zijn smoel en heel wat woorden die ik hier niet ga noemen over zich heen. Dump die gast, hij gebruikt je. Hij wil je niet meer zie n, maar heeft niets anders om zijn seksuele gevoelens mee te stillen.


    Ik ben gemeen xoxo

    argh, jezus, elke dag lees ik hier verhalen van meisjes, van wie het vriendje de klootzak uithangt. What's wrong with the world?! of beter gezegd, fuck jongens (cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Asmodeus schreef:
    Nou, mijn vriend zou met dat verhaal eens moeten aankomen. Dan krijgt hij gelijk een knal voor zijn smoel en heel wat woorden die ik hier niet ga noemen over zich heen. Dump die gast, hij gebruikt je. Hij wil je niet meer zie n, maar heeft niets anders om zijn seksuele gevoelens mee te stillen.


    als hij er was geweest had hij een knal gehad, zoiezo. Maar het ergste was dat hij dit via sms zei..

    Taize schreef:
    Uitmaken. Dat je samen ergens móet verschijnen is het belachelijkste wat ik ooit heb gehoord.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dsend schreef:
    (...)

    Hoe kan je het met iemand uitmaken als je zelf nog super veel om hem geeft?
    xx

    Door jezelf een flinke geestelijke klap tegen je kop te geven. Wake up :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt heel lastig en heel kut. Maar het spijt me dat ik het moet zeggen... zoals meerdere mensen in dit topic zeggen, uitmaken. Hij is echt heel egoistisch bezig. Hij bewaard je alleen voor de seks en dat kan echt niet :O En het is jammer dat jullie met de feestdagen niet samen zijn, maar het kan gewoon niet anders. Hij is dit echt allemaal niet waard. Na 16 maanden is het heel lastig om uit te maken :( Maar je zult het toch moeten proberen. Anders word je echt heel ongelukkig :(

    Sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Even voor de mensen die het wat uitmaakt, ik heb het uitgemaakt...

    oke, ik lees nu pas wat er boven staat. Het is goed voor je dat je zo voor jezelf opkomt. Nu is het nog moeilijk maar je komt er nog wel achter dat dit de beste keuzen is, je bent meer waart.
    Succes.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 9:28 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dsend schreef:
    Even voor de mensen die het wat uitmaakt, ik heb het uitgemaakt...

    GO YOU! (hoera)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dsend schreef:
    Even voor de mensen die het wat uitmaakt, ik heb het uitgemaakt...

    Goedzo meid (:
    Het is vast moeilijk voor je, maar het is het beste wat je kon doen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the