• hallow,
    ik zit met een probleem, een super groot probleem als je het mij vraagt.
    Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer zestien maanden samen en het zit niet zo lekker tussen ons.
    Als ik wil afspreken, heeft hij altijd wat te doen en toen ik laatst zei dat ik helemaal alleen was met nieuwjaar, zei hij dat dat mijn probleem was.
    Ik ben natuurlijk niet dom en ik weet dat hij me probeert te ontwijken.
    Twee dagen geleden waren we aan het praten, en ik zei hem wat ik ervan dacht, dat hij me pijn deed. Hij gaf toe dat hij me wilde dumpen en het niet durfde.
    Toen ik vroeg wat hij dan wou, zei hij: We kunnen nu niet uit elkaar, we moeten overal nog samen verschijnen.
    Ik voel me zo gebruikt, want hij wil wel nog seks hebben. En ik vertel dit hier omdat ik niet weet aan wie ik het anders zou moeten zeggen. Mijn moeder heeft daar totaal geen begrip voor en veel vriendinnen heb ik niet...
    Dus hebben jullie tips?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Dsend schreef:
    (...)

    Hoe kan je het met iemand uitmaken als je zelf nog super veel om hem geeft?
    xx


    Doe niet zo naïef en maak het gewoon uit. Je kan nog steeds om een persoon geven, maar waar is je zelfrespect naartoe als je jezelf zo laat gebruiken? Djeezus, meid, die jongen is niet meer goed voor jou. Dat besef je zelf toch wel? Wat maakt het nog uit dat je overal samen moet verschijnen. Hij wil seks, maar ziet jou niet meer graag. Je kan een persoon niet harder kwetsen dan met zoiets. Uitmaken. Al doet het verschrikkelijk pijn, hij wil jou niet meer..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je vind je zelf toch wel wat meer waard dan dat ? dat iemand jou zomaar gebruikt!
    Gelijk uitmaken, dan ben je daar ook gelijk klaar mee!
    Want als hij jou zo gebruikt hou hij toch niet van je
    sterkte


    None

    Yoda schreef:
    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.


    Bad decisions make good stories.

    Uitmaken. Wat een klootzak zeg, hij gebruikt je alleen maar. Je kunt nog om hem geven, maar ben je echt bereid om bij hem te blijven terwijl hij duidelijk geen gevoelens (behalve lustgevoelens dan) voor je heeft? Dit gaat je kapotmaken op den duur. Ik zou het uitmaken als ik jou was, jij verdient veel beter dan zo'n klootzak!

    Yoda schreef:
    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.


    Wat die wijze groene puntoor zegt. Hij wil je gewoon gebruiken voor sex D:

    (yoda heeft toch puntoren?)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij gaf toe dat hij me wilde dumpen en het niet durfde.
    Toen ik vroeg wat hij dan wou, zei hij: We kunnen nu niet uit elkaar, we moeten overal nog samen verschijnen.Ik voel me zo gebruikt, want hij wil wel nog seks hebben.

    Djeez, dat zegt toch genoeg?
    Dumpen. Ik zeg je, dumpen. Voor je eigen bestwil.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Yoda schreef:
    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.

    Inderdaad, die gast gebruikt je.
    Het gaat pijn doen, want jij ziet hem nog graag, maar ik kan je beloven dat dat gaat beteren.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Doe niet zo naïef, alsjeblieft zeg. Je ziet toch dat hij niet om je geeft? het is nu misschien niet makkelijk, maar later zal je blij zijn dat je het toch hebt uitgemaakt. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Doe niet zo naïef, alsjeblieft zeg. Je ziet toch dat hij niet om je geeft? het is nu misschien niet makkelijk, maar later zal je blij zijn dat je het toch hebt uitgemaakt. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dumpen, meteen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    NOURRY schreef:
    Doe niet zo naïef, alsjeblieft zeg. Je ziet toch dat hij niet om je geeft? het is nu misschien niet makkelijk, maar later zal je blij zijn dat je het toch hebt uitgemaakt. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Je beseft toch dat hij het puur voor de seks doet nu? Dump hem, dan mag hij vertellen wat er gebeurd is op de plaatsen waar jullie samen nog moesten verschijnen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Yoda schreef:
    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpendumpen

    Is de boodschap zo duidelijk? (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoda schreef:
    .. Dat is een kutsmoes. Dump die gozer. Echt serieus, wat een verschrikkelijke klootzak. Het is beter om het nu gewoon uit te maken, no matter what other people think. Dat is voor jou sowieso beter.


    Big girls cry when their hearts are breaking