• Ik heb Tom Dice al 2 keer gezien. De eerste keer toen hij zijn cd verkocht en de tweede keer toen hij kwam optreden in mijn dorpje. -oké, dat is nu niet zo spectaculair-

    Maar ik heb ook al Tom Felton echt gezien. Velen zullen dit misschien overdreven vinden, maar ik heb 25 euro betaald om met hem op de foto te gaan. Hij is één van mijn favoriete acteurs, dus dat had ik er wel voor over. Hij was echt zo lief. Hij noemde me "Sweetheart". Ja, dat deed hij bij alle meisjes, maar toch. Toen de foto genomen was zei hij "Wait, I forgot to smile." Dus kreeg ik nog een foto. Ik heb nu 2 foto's in mijn kamer hangen, voor de prijs van 1. :') Hij is echt zo leuk en ik heb het gevoel dat hij echt wel met zijn voeten op de grond staat, ondanks zijn succes.

    Maar goed, wie hebben jullie al ontmoet?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    K3
    Die mensjes van Spring indertijd
    Nog heel wat Belgische shit-mensjes.
    Iedereen die kwam aanwezig was op de TMF-Awards 2007 in België, dus Kate Deluna en alles..
    Tokio Hotel
    Alex Agnew
    Britney Spears
    Bruno Mars

    And I'm dying to see One Direction!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Die mannen van Partysquad, Brainpower, een oude vj van tmf en die Kim Veenstra ofzo een keer in Groningen. Tokio Hotel, Nick en Simon, Monique Smit, K3, Mooi Wark, Jeugd van Tegenwoordig, Only Seven Left en Amanda van de gouden kooi :') En nog meer bands die ik live heb gezien maar ik weet al die namen niet meer want die zijn niet echt bekend verder haha.


    -

    Toen ik naar Schiphol ging, die gasten van Partysquad.
    En nog wat persoontjes.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    De mannen van Only Seven Left, de mannen van Destine, de mannen van You Me At Six, de mannen van Attack! Attack!, Ruben Hein, MissMontreal, Dennis Weening _O_, Alphabeat, een van de mannen van Marines (een band uit Engeland), en dat was het volgens mij wel... (:

    Ik ben vooral heel erg blij met You Me At Six, Ruben Hein en Dennis Weening _O_

    en voor de rest heb ik een blog waarin staat welke bands ik allemaal live heb gezien. Hierboven heb ik mee gepraat ;D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 14:11 ]


    Destroy what destroys you.

    Destine, Room 94, Attack! Attack!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Thomas Berge lol.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Niemand en ik hoef ook geen beroemdheten te ontmoeten. Zou niet weten waarom wel ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jannes, hij liet mij voor gaan op een rotonde. (:


    Home is calling.

    Elly en Rikkert, Fleedwood mac, niet helemaal jammer genoeg, en binnenkort krijg ik Lamb te zien! ^^ En ik geloof nog wel een paar kinderidolen, maar ik weet niet zeker welke allemaal. lol

    Eh... Bas? D:

    Haha no, ik heb Chris Martin gezien en een hand gegeven, ik zag hem in London lopen toen ik daar met wat vrienden was. ^^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Voetballers van ajax! en andere eredivisieclubs
    En donny van zo'n zing progamma
    Tokio Hotel, Hans klok, tommie cristianen en kim-lian!


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Niemand --'


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Tom Felton,jonas brothers en enkele van idool (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 17:42 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nick van der Wal aka Afro Jack. nouja niet ontmoet maar veel heel vaak gezien. Hij woont 40 meter verder op ;D


    Shoganai i ne~

    Timur & Gerard , GERS PARDOEL

    nog veel meer , maar geen zin om op te noemen

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 17:46 ]


    Danmarks Dynamite.