• Ik heb Tom Dice al 2 keer gezien. De eerste keer toen hij zijn cd verkocht en de tweede keer toen hij kwam optreden in mijn dorpje. -oké, dat is nu niet zo spectaculair-

    Maar ik heb ook al Tom Felton echt gezien. Velen zullen dit misschien overdreven vinden, maar ik heb 25 euro betaald om met hem op de foto te gaan. Hij is één van mijn favoriete acteurs, dus dat had ik er wel voor over. Hij was echt zo lief. Hij noemde me "Sweetheart". Ja, dat deed hij bij alle meisjes, maar toch. Toen de foto genomen was zei hij "Wait, I forgot to smile." Dus kreeg ik nog een foto. Ik heb nu 2 foto's in mijn kamer hangen, voor de prijs van 1. :') Hij is echt zo leuk en ik heb het gevoel dat hij echt wel met zijn voeten op de grond staat, ondanks zijn succes.

    Maar goed, wie hebben jullie al ontmoet?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kus.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    taylor lautner(H)


    FABRIQUE <'3

    Hastings schreef:
    Gezien:
    -Nick en Simon
    -Justin Bieber
    -One Direction
    -Mcfly
    -Rihanna
    -Jasmine Villegas
    -Taylor Swift
    En nog wat andere onbekende bekenden haha

    En ontmoet (ontmoet als echt met hun gepraat hebben): Mcfly en Jasmine Villegas ;3

    Edit: En Liam Payne van 1D maar dat was vorig jaar toen hij nog in de x-factor zat.

    Jealous, ik wil dat en niet de toppers -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lady Gaga (concert) en een voetballer van Club Brugge is mijn soort van neef, maar hij is nog niet zo bekend dus valt wel mee xp, uuhm voor de rest kent mijn broer Gert Verhulst -wooooow, not- dus ik heb hem ook al eens gezien, dat is het wel.

    Tokio Hotel
    Whitin Temptation
    MakeBelieve
    Crown Juwel Defense
    Young Guns
    All Time Low
    New Young Pony Club
    DJ Skeet Skeet
    Katy Perry


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yes R, hij was jury toen ik met mijn klas aan de Heart Dance Award mee deed :') Hij had kauwgum in alleen die liet hij uit z'n mond vallen en toen bleef het in het kruis van z'n broek zitten -_-

    In de Efteling met die zomerfeesten heb ik een paar Nederlandse mensen gezien, zoals Djumbo, Gordon enzo. Maar dat is niet heel bijzonder ofzo haha.

    En Take That heb ik live gezien van de zomer.


    Tell me about it, stud.

    K3(cat)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ja, het is best lastig. En het is maar wat je beroemd noemt he.

    Op feesten zoals koninginnedag 2011 kwamen natuurlijk veel artiesten, maar dat ga ik er niet bij zetten want dat is niet zo bijzonder, haha. Wel was ik naar live concert van Usher geweest.

    En ik ga vaak naar voetbalwedstrijden van Ajax toe en daar zie je natuurlijk ook bekende mensen, maarja. Hoogste punt waren toch wel toen ik live de oud-ajacieden zag als Dennis Bergkamp en Edwin van der Sar etc.

    Maar ik had wel een meet and greet met The Partysquad, sloddervosgang enzo. En met Keizer en Priester.


    "Het Ajax-gevoel? Dat is dat je voelt dat je nummer één bent, ook al is dat niet altijd zo." - Gregory van der Wiel

    Samson en Gert (cat)


    26 - 02 - '16

    Ik ben vorig jaar Jan Kooijman en Art Rooijakkers tegen gekomen =) En samen met 2 vriendinnen staan we op de foto met hun (A)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Adler schreef:
    Ik heb er al teveel gezien, maar nooit echt ontmoet. But, my time will come. (krul)


    Are you lost?

    Ik heb Nick en Simon in het echt gezien, maar dat is nou niet echt iets waar ik nou zo trots op ben. (cat) Maar verder ken ik Simone van der Vlugt, de schrijfster, wel, en ook heb ik Angela Groothuizen een keer over straat zien lopen, want haar moeder woont bij mij in de straat. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    k3, kus, Eliza ofso iets, Ruud Feltkamp, Mark (jack van gtst)


    we danced all night to the best song ever.

    Orleans schreef:
    Niemand.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer