• Ik heb Tom Dice al 2 keer gezien. De eerste keer toen hij zijn cd verkocht en de tweede keer toen hij kwam optreden in mijn dorpje. -oké, dat is nu niet zo spectaculair-

    Maar ik heb ook al Tom Felton echt gezien. Velen zullen dit misschien overdreven vinden, maar ik heb 25 euro betaald om met hem op de foto te gaan. Hij is één van mijn favoriete acteurs, dus dat had ik er wel voor over. Hij was echt zo lief. Hij noemde me "Sweetheart". Ja, dat deed hij bij alle meisjes, maar toch. Toen de foto genomen was zei hij "Wait, I forgot to smile." Dus kreeg ik nog een foto. Ik heb nu 2 foto's in mijn kamer hangen, voor de prijs van 1. :') Hij is echt zo leuk en ik heb het gevoel dat hij echt wel met zijn voeten op de grond staat, ondanks zijn succes.

    Maar goed, wie hebben jullie al ontmoet?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nou ik zal maar houden bij ontmoet.
    Alle leden van All Time Low, alle leden van VersaEmerge (lol), de zanger van Not Advised, Derek Sanders van Mayday Parade (soort van), ik heb getelefoneerd met Josh Franceschi (als dat mag tellen), alle leden van Simple Plan, een vent van Crown Jewel Defence, en ook eentje van Young Guns, en de bassist van Ten Second Epic.

    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Guus Meeuwis
    - K3
    - Gers Pardoel
    - Tokio Hotel
    - Iedereen die op het Tros Muziek feest komt
    - Waylon
    - Armin van Buuren
    - Ben Saunders
    - The Opposites
    - Vato Gonzalez
    - K-Liber

    en nog wel meer denk ik :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Only Seven Left (zijn vrienden van me), Makebelieve, Destine, Make It Count, Go Back to the Zoo, Taylor Swift, Justin Bieber, One Direction, Avril Lavigne, Guus Meeuwis, Nick & Simon, Tokio Hotel, Ralf Mackenbach, Heel de HP cast, Yellowcard, Jonas Brothers, Britney Spears, Joe Jonas, Destinee&Paris,

    Dat dus.
    Only Seven Left zijn vrienden van me, dus zie ik iedere week wel.
    Destine, GBTTZ, MIC, hetzelfde. Bij Justin Bieber, Taylor Swift, One Direction had ik óf meet en greet, óf bij 1D zo'n bandje.
    Avril Lavigne + Makebelieve hhad ik m&g.
    Yellowcard foto sessie.
    Harry Potter cast was met de premiere in England.
    En de rest is qua optreden :D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bojangles schreef:
    (...)
    Oh wacht! Toen ik in London was hebben mijn moeder en ik Naomi Campbell gezien, het topmodel.


    en Justin Bieber?(wbw)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Uhm, best veel mensen, en ik weet ze al lang niet meer allemaal.
    Jody Bernal,
    Ron Brandsteder,
    Eva van de Wijdeven,
    Ali B,
    Gio,
    Chris Zegers,
    Enrique Iglesias,
    Shakira.
    Voor de rest kan ik zo gauw even nergens op komen. :)


    Bad decisions make good stories.

    Justin Bieber & Britney Spears..
    -En nog wat van mijn peutertijden: Dik Bruna (Nijntje), K3, Sesamstraat (Amirikaanse Versie). Enz. Niet echt beroemd ofzo, wel echt gezien. (';-


    The strobe lights not as Bright as You are

    Nick & Simooooon :')
    en K3 ofcourse
    en Destine...... Ja, dat komt echt alleen door mijn beste vriendin, in april weer.....


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Ibrahim Afellay
    Robin van Persie - durfde niks te zeggen >,<
    Ik kan heel het nederlandse elftal wel opnoemen die ik gezien heb op 10 nov. 2009...
    Harry Vermeegen.
    Jannus --'


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Gerard Joling
    Patricia Paay
    Henk Jan Smit

    en nog 1... Die was ook jury lid van Holland got talent.. niet gordon.. die was er toen niet.. een andere..


    Jannus


    nog paar van die Nederlandse gedoetje..

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 13:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    K3 haha en Ben Saunders en Keizer, ik ben met hem op de foto geweest (: Verder heb ik Marco Borsato live zien optreden, heb ik Floris Bosveld al een paar keer gezien in de stad en heb ik een acteur gezien uit een film, al weet ik zijn naam niet. Oh en ik ben op de set van de film Alibi geweest, dus ik heb ongeveer al die acteurs gezien.


    It's okay.

    Nick en Simon -_-


    Not all those who wander are lost.

    De hele cast van Plop
    Midge Ure
    The Black Box Revelation
    Das Pop


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    Gezien:
    -Nick en Simon
    -Justin Bieber
    -One Direction
    -Mcfly
    -Rihanna
    -Jasmine Villegas
    -Taylor Swift
    En nog wat andere onbekende bekenden haha

    En ontmoet (ontmoet als echt met hun gepraat hebben): Mcfly en Jasmine Villegas ;3

    Edit: En Liam Payne van 1D maar dat was vorig jaar toen hij nog in de x-factor zat.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:36 ]

    - Destine. (Tom de bassist was aan het 'flirten' met me.... Pedo >_> )
    - Guus meeuwis
    - Attack! Attack!
    - Room 94
    - Within Temptation
    - Iedereen die speelde op het Huntenpop festival
    - K3
    - Jumbo

    En Bjorgen van Essen (zanger OSL) en Rami (van IPYU) via de cam? :'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:41 ]


    Only those who listen can hear

    K3, De Toppers -Gerard Joling, Gordon en Rene Froger-
    Oh, en een paar schrijfsters waaronder Niamh ni Bhroin -The Singing Warrior-
    De Koningin van het Verenigd Koninkrijk en een stukje van de hoed van Kate :3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:50 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis