• Ik heb Tom Dice al 2 keer gezien. De eerste keer toen hij zijn cd verkocht en de tweede keer toen hij kwam optreden in mijn dorpje. -oké, dat is nu niet zo spectaculair-

    Maar ik heb ook al Tom Felton echt gezien. Velen zullen dit misschien overdreven vinden, maar ik heb 25 euro betaald om met hem op de foto te gaan. Hij is één van mijn favoriete acteurs, dus dat had ik er wel voor over. Hij was echt zo lief. Hij noemde me "Sweetheart". Ja, dat deed hij bij alle meisjes, maar toch. Toen de foto genomen was zei hij "Wait, I forgot to smile." Dus kreeg ik nog een foto. Ik heb nu 2 foto's in mijn kamer hangen, voor de prijs van 1. :') Hij is echt zo leuk en ik heb het gevoel dat hij echt wel met zijn voeten op de grond staat, ondanks zijn succes.

    Maar goed, wie hebben jullie al ontmoet?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Niemand :(


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    One Direction (:
    En K3 en chipz, toen ik klein was...


    KEVIN!? IS THAT YOU!?

    Karen, Kristel en Kathleen van K3, toen ik 5 was. WOOHOO, zeer bijzonder. -.-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Giovanni van Bronckhorst woont een paar straten bij mij vandaan. Kom hem wel eens tegen als ik boodschappen ga doen, en zwaai altijd als hij weer is in z'n Porsche/Ferrari/Aston Martin/whatever dure auto wegrijdt, lol.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    all time low, you me at six, young guns, attack attack, room94, destine en crown jewel defense \m/
    En ik heb met 5 van de 7 gepraat \m/

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 12:58 ]


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    KUS, Rihanna en Brace.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    One Direction en nog wat Nederlandse artiesten toen ik klein was. M'n vader werkte bij een radiostation, so...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Nick & simon, Guus meeuwis, en .. meer. Ze traden op in ons dorpie.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ralf Mackenbach(H)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 18:48 ]


    Music is my everything

    Veel, concerten en signeersessies ftw :Y).


    I am an idiot, I move.

    K3...

    Ik heb in 2010 alle spelers van Ajax gezien, ik was daar met mijn voetbalteam en toen waren ze aan het trainen :') Maar om dat nou echt beroemdheden te noemen.. En verder was dat het. -.-


    The universal language of art.

    Geen.. :(
    Of je moet één of andere beatboxer/breakdancer, genaamd Andy, die ik gisteren in de Schouwburg heb gezien, meetellen..

    Maar ik moet en zal volgend jaar Ruben van der Meer, Tijl Beckand, Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven in het echt zien. Ik wil ze zo graag zien/ontmoeten..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."