• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "NIET!" Roept Alison. "Lili is al jou vriendje dus dat mag niet! Jullie gaan al trouwen."

    Marylinn S.

    Ik lachte mij helemaal ziek waardoor ik bijna helemaal van het bed afrolde, ik kon maar net op tijd Liam's arm vastgrijpen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Linn pakt mijn arm waardoor ik mee val. Alison blijft als enige op het bed zitten emt een bijzonder serieus gezicht. Ik lig half op Linn en kan het niet laten haar een kusje te geven.

    Marylinn S.

    'Lili, er zijn nog andere mensen in de ruimte en ik krijg nog amper adem.' het was waar, ik zat helemaal blok.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Is dat erg dan Mary?" Ik kus haar nog een keer en help haar dan op te staan.

    Marylinn S.

    Als ik op mijn benen sta, zet ik mijn vuisten in mijn zijden en kijk hem quasi-kwaad aan. 'Hoe noemde je me daar?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Ik noemde je Mary." Zeg ik met een onschuldig gezicht. "Je noemt mij Lili dus ik noem jou Mary."

    Marylinn S

    'Zeg dat nog eens als je durft.' Ik kijk hem uitdagend aan en knipoog even achter zijn rug naar Alison. 'Ik sta aan jouw kant hoor!' Alison liep op me af en klemde zich vast aan mijn been waardoor ik mijn tong uitstak naar Liam.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Au.' Igrijp naar mujn borst. 'Dat doet echt pijn Mary.'

    Marylinn S.

    'Leg er maar een pleister op prinses lilifee.' ik grijnsde breed om mijn eigen opmerking.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Krijg ik dan ook een kusje tegen de pijn?" Ik knipoog naar haar terwijl Alison ons met grote ogen zit aan te kijken vanaf mijn bed.

    Marylinn S.

    'Hangt ervan hoor.' Zei ik gespeeld waarschuwend. 'Jij die stopt met me Mary te noemen zou natuurlijk al een grote waarde zijn voor een kusje.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Hmm." Ik trek een moeilijk gezicht en wacht dramatisch. "Goed dan." Zeg ik uiteindelijk. "Linn krijg ik nu een kusje?"

    Marylinn S.

    Ik gooi het laken over Alison heen waardoor ze daar een minigevechtje begint terwijl ik Liam zachtjes kus op zijn lippen. Mijn handen gaan als vanzelf over zijn rug tot in zijn haren en terug. 'He! Niet. Eerlijk.' Alison kruist haar armen voor haar borst en kijkt pruilend naar beneden, het ziet er zo schattig en tegelijk grappig uit dat ik niet anders dan gewoon te beginnen lachen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Eindelijk. Ik kus haar gewillig terug en negeer Alison voor zover ik kan en trek Linn nog wat dichter tegen me aan.