• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Weet ik maar ik heb gewoon honger.' Zeg ik met een lach en neem haar hand vast. Mijn moeder staat in de keuken en Alison zit al aan de tafel.

    [Merry Christmas cutie!:Y)]

    Marylinn S.

    'Stop jij ooit wel eens met eten?' mompel ik zachtjes in zijn oor. Lachend trek ik hem op een stoel en ga netjes naast hem zitten.

    [Je riskeert je leven, dat weet je toch he? (wbw)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Pas als ik dood ben.' Zeg ik en kus zacht haar wang. Mijn moeder kijkt me met een veel zeggende blik aan. 'Wat eten we?' Vraag ik dus maar.

    [Why?? (nerd)]

    Marylinn S.

    'Blijf dan maar nog even eten.' Zijn kus doet me een beetje gloeien vooral als ik de blik van zijn moeder opmerk. 'Wat eten we?' Ik rol even met mijn ogen naar Alison die hard begint te lachen en mij daardoor verraad.

    [Ik ben allesbehalve een cutie, allesbehalve *mentaal gestoord stemmetje*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Ga maar naar haar toe je merkt wel wat we eten.' Ann geeft mee een duwtje. 'Mama blijft tante Meike ook eten?' Roept Alison als ze uitgelachen is. Ik sla mijn armen langs haar middel en kijk haar lachend aan.

    [Ik ben allesbehalve een sweetie, alles behalve *mentaalgestoord* stemmetje]

    Marylinn S.

    Ik grijnsde breed naar iedereen en keek een beetje afwachtend naar Liam. Mij maakte het niet zoveel uit.

    [Maar ik mag dat gewoon zeggen tegen je (joehoe) Ik denk dat mijn moeders verhoor zo gedaan is trouwens dus dan moet ik van de pc en terug naar de rest.]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Meike komt binnen en trekt eee vertederd gezicht. 'Jullie zijn zo lief samen!' Alison maakt een braakgeluid en kruipt onder de tafel om ons niet te zien.

    [Niehiet! Als jij mij sweet noemt dan noem ik jou cute :X]

    Marylinn S.

    Ik loop rood aan en even weet ik niet goed waar te kijken dus richt ik mijn aandacht maar op Alison. 'Kom maar vanonder die tafel, ik beloof je dat ik Liam aan de leiband zal houden.'

    [Ah, ben ik wel al gewend :Y)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Aan welke kant sta jij?' Zeg ik en kus nog snel haar wang. Ik loop naar de keuken om wat te drinken te halen. 'Willen jullie ook wat?'

    [Hihi mooizo ;)]

    Marylinn S.

    'Aan de mijne.' Ik trek alison op mijn schoot en onderdruk een volgende geeuw. 'Doe maar een sinaas als je die hebt.'

    [Tjah, ik hoor het al sinds gisterenavond de hele tijd door (bloos), sweetie (wbw)-Yes, I really am enjoying this-]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:17 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Is goed.' Roep ik vanuit de keuken en zet dan vervolgens haar sinaas voor haar neus. Ik zelf heb een cola. 'Mag ik een slokje Lili?' Alison mocht bijna nooit Cola omdat ze er slecht tegen kan. 'Vooruit dan maar.' Ik geef haar het glas.

    Marylinn S.

    Met gesloten ogen drink ik even van mijn sap en kijk dan weer naar de cola drinkende prutsjes. 'Zie maar dat geen van beiden zo begint te stuiteren, he?'

    [Ik moet er vandoor, (lees: ik blijf nog op Q maar kan niet typen omdat het via mijn Ipod is en je daar gewoon niet op kan schrijven.)]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:30 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Ze ik kan wel goed tegen Cola hoor.' Ik neem het glas weer aan voor Alison het helemaal op kan drinken. 'Heb je haar cola gegeven?' Roept mijn moeder vanuit de keuken. Ik lach. 'Ja één slokje maar hoor.'

    [Is goed!!]

    [Al die mensen van het orginele topic hebben echt nooit meer gereageerd xD]

    [Ghehe, vandaar de nieuwe beginpost :Y) Ik zou echt eens moeten schrijven (voor de RPG en voor mijn verhalen) maar ik heb geen zin. *word zo dadelijk nog eens vermoord door haar lezers*]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.