• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Misschien.' Mompelde ik nogal hijgend. Ik legde liefdevol een hand tegen haar wang en kuste haar lippen. Ik was behoorlijk blij dat Alison weg was ej dat mijn moeder en meike ons niet kwamen storen.

    Marylinn S.

    Ik liet me naast hem op bed vallen en vlijde me zachtjes tegen hem aan. Ook nu begon ik weer figuurtjes op zijn buik te tekenen. Ik deed het graag, het gaf me een rustig gevoel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik glimlachde zachtjes en begin weer een beetje op adem te komen. Natuurlijk wond een meisje me op maar bij Linn voelde ik het nog erger.

    Marylinn S

    Ik hoor dat Liam's ademhaling weer zachter en regelmatiger word en voor hij het goed en wel kan beseffen begin ik opnieuw met mijn spelletje. koude lucht, opwarmen met mijn lippen, zachtjes bijten en dan weer koude lucht. Er zinderde macht door mijn aderen als ik besefte dat ik hem alles zou kunnen laten doen wat ik wou, alles.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    En daar ging ze weer. "Linn." Ik kijk haar lachend aan. "Elke keer als het weer gaat dan doe je het weer opnieuw." Ik trek haar dichter tegen me aan. "Maar goed het is beter dan niets."

    Marylinn S.

    Een beetje bazig keek ik hem aan. 'Problemen liefje?' Met een enorme grijns worstelde ik me los uit zijn omhelzing en ging nu definitief naast hem liggen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    "Nee hoor Cutie." Ik sluit mijn ogen en haal even diep adem. Ik was op dit moment echt gelukkig.

    Marylinn S.

    'Let een beetje op met wie je cutie noemt he, schattig lievetje.' Het voelde zo goed om hier te liggen, zo dicht bij elkaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik lach zacht. 'Wij zijn ook lekker bezig he.' Als ik er goed over na dacht was dit toch wel raar. We kende elkaar nog maar net en toch lagen we hier alsof we al jaren een stel waren. Ik wist niet veel over haar maar toch ook weer wel. Het was enorm verwarrend.

    Marylinn S.

    Verbaasd keek ik op. 'Hoe bedoel je?' Ik onderdrukte een geeuw en keek hem even vragend aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Nou dat we nu zo close zijn terwijl we eigenlijk bar weinig van elkaar weten.' Ik kijk haar schuin aan en glimlach voorzichtig.

    Marylinn S.

    'Wel, mijn lievelingskleur is groen en ik hou van geschiedenis. Zo, nu weet je al wat meer.' Ik lachte even kort en stil.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik lach met haar mee. 'Mijn lievelings kleur is blauw, ik ben gek op piano muziek en meer weet ik neit te vertellen.' Sluit ik af en laat mijn vingers door haar haren gaan.

    Marylinn S.

    'Dat komt dan heel goed uit, want ik speel toevallig piano.' Ik porde hem zachtjes in zijn zij voor ik verder ging. 'Ik heb een hekel aan kerst, een hekel aan grote groepen, ik lust geen fanta en nu misschien nog iets positiefs, ik hou van regendagen, boeken en jou.' Ik grijnsde even bij zijn gezicht als hij de grote woordenstroom probeerde door te krijgen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik glimlach. 'Wat een toeval ik hou ook van jou.' Ik kus zacht haar lippen en vertel dan zelf verder. 'Ik hou niet van het strand want er ligt veel te veel zand, ik heb een hekel aan de herfst omdat de herfts geen keuze kon maken tussen winter en lente. Ik ben gek op honkbal, ik speel naast piano ook gitaar en mijn vader is een eikel.' Sluit ik af.