• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn S.

    'Je subtiliteit laat best wel de wensen over hoor.' Ik grijns voorzichtig tegen zijn lippen aan. Met haar handen voor haar ogen geslagen en kleine kotsgeluidjes verlaat Alison rennend de kamer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Heb je daar problemen mee dan?" Ik kijk haar uitdagend aan. "Ik geloof dat Alison de enige is die het écht erg vind." Mijn rechter hand streeld over haar rug.

    Marylinn S.

    Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd op zijn schouder zakken. 'Hoorde je me klagen dan?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik lach zacht en trek haar mee naar het bed. "We hebben alleen wel Alsion weg gejaagt."

    Marylinn S.

    'Is dat zo erg dan?' vraag ik met een volledig uitgestreken en volstrekt onschuldig gezicht. 'Ik bedoel, meer tijd voor ons twee en we kunnen haar nog genoeg zien straks.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Ik heb daar totaal geen moeite mee." Ik schenk haar mijn scheve grijns en trek haar naar me toe.

    Marylinn S.

    Ik bijt zachtjes op mijn lip en kijk hem vanonder mijn wimpers aan voor ik hem zachtjes kus. Ik verwacht ieder moment de stem van zijn moeder te horen die ons gebied naar beneden te komen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik zelf zit nu op het bed met Linn voor me. "Gelukkig is Alison weg." Mompel ik tegen haar lippen aan.

    Marylinn S.

    'Ja wie weet wat ze allemaal wel niet zou kunnen vertellen aan je moeder anders?' Ik grijns breed en duw hem nog een beetje verder achterover.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    "Kan ons dat wat schelen dan?" Ik word naar achter geduwd en lach zachtjes.

    Marylinn S.

    Plagend blies ik wat koude lucht uit tegen zijn hals voor ik er vlinderzacht kusjes op begon te drukken.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    Ik maak een hmm geluid en kijk haar aan. 'Je bent gemeen weet je dat?' Ik genoot intens van haar aandacht maar mijn nek was toch echt een dangerzone.

    Marrylinn S.

    ik rechtte mijn rug waardoor ik rechtop boven hem kwam te zitten. 'Krijg je eens aandacht is het weer niet goed genoeg.' Ik schud even met mijn hoofd voor ik hem opnieuw zachtjes kus. Het voelt alsof ik maar geen genoeg kan krijgen van hem.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam

    'Hmm dus het is dit of niets?' Linn knikte en kuste verder. 'Dan kies ik toch maar dit.' Ik kreeg het behoorlijk warm en sloot mijn ogen eventjes.

    Marylinn S.

    'Misschien moeten we even stoppen, voor je helemaal oververhit geraakt.' Lachend leun ik wat achterover en probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen, met weinig succes.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.