• Stiekem is dit gewoon een Liam <3 Marylinn Rpg geworden, maar ja.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marylinn S.

    'Honkbal? Echt waar? Ik daag je uit hoor, je verliest toch, of je laat me winnen.' Lachend draaide ik me op mijn rug en nestelde me op die manier tegen hem aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik knik. 'Bijna elke zomer geef ik les aan 7 tot 12 jarige.' Ik leg mijn arm rond haar middel. 'Maar deze zomer natuurlijk niet.' Ik kijk naar Linn haar gezicht. 'Ik neem je uitdaging aan hoor.'

    Marylinn S.

    'Goedzo, maar je geeft les dus in de vakanties? Ik ook, dansles weliswaar, maar toch, les.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik knik. 'En als Alison of Sarah een zomer toneel voorstelling hielp ik met het decor of met de muziek tijdens de voorstelling.'

    Marylinn S.

    'Lijkt me cool, hopelijk is er nog niets ingestort.' Ik grijnsde even speels naar hem voor ik mijn tong uitstak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Nee gelukkig niet.' Zeg ik lachend. 'Ik ga dit jaar ook helpen alleen nu voor Alison.' Ik lach om haar speelse grijns.

    Marylinn S.

    'Ooh, die voorstelling wil ik wel eens zien.' Ik had zo het vermoeden dat het bijna tijd was om terug naar het kamp te gaan maar toch, ik lag veel te goed om het onderwerp aan te brengen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oiver Pryst

    'Ik kan kaartjes regelen, ik heb zo mijn conecties.' Lach ik. 'Of je komt helpen? We kunnen altijd wel schilders gebruiken en ik dénk dat Alsion het ook erg leuk zal vinden.'

    Marylinn S.

    'Lijkt me fijn om te doen. Zeker als ik jou ook mag schilderen.' Ik grijns nog een keertje en begon hem heel zachtjes te kietelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik krimp een beejte ineen tegen haar gekietel. 'Je mag het decor schilderen goed?' Ik neem haar handen vast tegen het gekietel.

    Marylinn S.

    'Ben jij dan ook deel van het decor?' Ik trek een quasi verbaasd gezicht en kijk hem met zo groot mogelijke ogen aan terwijl ik hard mijn best doe om niet in lachen uit te barstten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    Ik schiet in de lach als ze me met grote ogen aan kijkt. 'Ik ben de klusjes man.' Zeg ik met een lachje. 'Maar als je lief voor me bent misschien wel.'

    Marylinn S.

    'Of ik drijf gewoon mijn zin door en overval je ermee?' Ik knipperde even heel snel na mekaar met mijn wenkbrauwen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst

    'Tjaa..' Begin ik. 'Dát kan natuurlijk ook ja.' Ik tik tegen haar neus aan en sta dan op. 'Kom ik denk dat we zo gaan eten en we moeten voor 12 uur terug bij het kamp zijn.'

    Marylinn S.

    Ik sta op en volg hem naar beneden waar de geuren van een heerlijke maaltijd me al tegemoet komen. 'We komen heus niet te laat hoor.'

    [Merry Christmas sweetie (bloos)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.