• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Brooke Rivera.

    Ik schud mijn hoofd en kom uit mijn gedachte. 'Ik? Hij is wel oke..' Lieg ik.

    Levi Lahote.

    'Gelukkig, het is minder erg dan ik had verwacht. Laat staan, ze beginnen er zelfs niet over' Denk ik en kijk naar Alexyss die naast me gaat zitten en nog steeds mijn jas om haar heen heeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    God, wat ben ik blij dat hij over een ander onderwerp begint. Ik grijns en antwoord: "Tuurlijk! Heb je een leuk idee?" In mijn ooghoek zie ik Levi met Alexyss aan lopen, Alexyss in de jas van Levi.. "Alexyss, is die jas lekker warm?" vraag ik plagerig. Dan kijk ik naar Levi dit met een geïrriteerde blik naar me kijkt.

    Fay Cooper.
    "Ik denk dat het geen droom is geweest. Mitchel heeft jullie zien lopen. Maar verder weet ik niet wat je vertelt heb over, nouja.. je 'ziekte'." eindig ik mijn zin en merk dat ze het niet leuk vindt dat ik háár 'ziekte' zeg. Ik kijk weg en hoor Quinty zeggen dat ik haar Quinn moet noemen. "Oke, voortaan heet je Quinn." zeg ik met een kleine glimlach. "Wie heb jij dan op het oog, Quinn?"

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:18 ]

    Adam Steps.

    "Uhm... Lekker rondlopen en misschien wat dansen?" Ik kijk haar aan, volgens mij is ze opgelucht dat ik over wat anders ben begonnen.

    Quinty Smith.

    "Jha..." Zeg ik en Wenkbrauwwiebel. "Steve." Zeg ik zachtjes en word rood.
    "Maar niet tegen hem zeggen hé!" Waarschuw ik Quasi-serieus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    "Nee, ik hou mijn mond." zeg ik geruststellend tegen Quinn. Nu we al een aantal jongens hebben besproken hoop ik niet dat ze aan mij gaan vragen hoe het met mij en dé jongens is..

    Louise Broadwell.
    "Laten we dan maar gaan dansen, het is nou niet bepaald lekker weer buiten." zeg ik sarcastisch en glimlach. Ik sta op, doe de verbanddoos weer dicht, leg hem in de kast en loop weer terug naar Adam.

    Quinty Smith.

    "En nu jij!" Ik kijk Fay aan. [kon je verwachten xD :P] "Wie is jouw dreamboy!?" Zeg ik en wbw.

    Adam Steps.

    "Ja dat is ook beter ja." En ik maak een zenuw-lachtje. En ben nog nooit zo zenuwachtig geweest in de buurt van een meisje al is ze 2 jaar ouder...

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Mijn ziekte nogwel' denk ik en kijk weg. 'Kan het nog erger? Nu weet James het dus ook, en Quinty ook. Nou die roddel verspreid zich ook weer lekker snel. En het is een roddel ja, want ik heb geen ziekte. Ik eet alleen te weinig, is dat nou zo erg?' Denk ik en sta op. 'Ik ga even rondlopen' Zeg ik en kijk naar buiten. De lucht ziet er al wat lichter uit en het onweer is weg. Ik loop naar buiten, richting het strand. Ik wil even alleen zijn.

    Levi Lahote.

    Ik keek even langs mijn schouder naar Louise en Adam. 'Heb je het voor elkaar Lou?' Roep ik grijnzend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Zou je ziek kunnen worden van ijskoud regen? Precies op mijn tweede dag. Nou, leuk. Kuch. Ik rilde helemaal, van top tot teen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    Ik zie Alexyss trillen, leg mijn om haar schouder en trek haar dichter tegen me aan. Ik weet dat het andere misschien een verkeerd beeld geeft van mij als leider, maar dat maakt me even niet uit. Ik heb haar gister al laten zitten en dat ga ik niet nog eens doen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Ik heb nog geen dreamboy." lieg ik kort. Maar mijn gezicht verraad duidelijk dat ik lieg. "Oke, ik heb wel een leuke jongen ontmoet en we hebben samen gedanst." geef ik toe en ik voel dat mijn wangen rood worden.

    Louise Broadwell.
    "Ik ga me even omkleden en dan zie ik je in een danszaal. Trouwens, welke dansstijl doe je?" vraag ik belangstellend, maar toch merk ik dat hij zenuwachtig wordt. Hij frunnikt aan zijn shirt en kijkt een beetje naar buiten.

    Quinty Smith.

    "Vertel!" Zeg ik en kijk haar aan. Ik denk nog over Steve die ik heb laten zitten. Ik heb echt een schuld gevoel nu...

    Adam Steps.

    "Ow, ik doe Streetdance en Hiphop." Zeg ik met best wel trillende stem. Ik haal even diep adem, doe eens rustig man!
    "Maar ik zie je zo wel in de danszaal." Glimlach ik met moeite. Ik kijk naar Levi die zit te grijnzen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    GODVERDOMME! Vloek ik in gedachten. GOEZO! Super, je hebt het weer geflikt. Ze loopt weer weg. Ga zo door Fay! Ik bijt even op mijn lip en voel me zwaar kxt. Ik blijf zwijgend zitten en probeer mezelf te beheersen.

    Louise Broadwell.
    Ik stuur mijn tong uit naar Levi en antwoord: "Ja, hoor. Ik ben lekker bezig? En jij?" zeg ik wijzend op zijn arm, die om Alexyss ligt, met een brede grijns.

    Quinty Smith.

    "Waarom gaat ze nou weg?" Ik kijk Fay aan. "Heb ik iets verkeerd gedaan? Of jij. Of..." Waarom word ik nou zo snel geraakt!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    "Oke, oke. Ik vertel." zeg ik met een zucht. "Hij heet Mitchel. We hebben samen gedanst, hij zit in een bandje en hij heeft me ook een paar nummers uit zijn eigen band laten horen. Mitchel speelt gitaar en hij kan goed zingen." zeg ik en voel mijn wangen nog roder worden. Ik merk dat ze twijfelt en ik vraag snel: "Wil je naar Steve toe?"

    Louise Broadwell.
    "Gaaf! Zelf doe ik aan Funky Jazz, maar HipHop vind ik ook leuk." zeg ik en kijk naar buiten. "Het is nu even droog, kan ik mooi naar mijn kamer gaan om mezelf om te kleden." En ik maak aanstalten om weg te lopen.

    Alexyss Elvredo.
    Ik bleef rillen. Ik klemde mezelf een beetje vast aan het shirt van Levi, waardoor ik iets warmer werd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    "Nee, het is mijn schuld. Op de een of ander manier kan ik,.. Anorexia niet goed onder woorden brengen." zeg ik met een rotgevoel.