• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    [ maar oke ik ga nu, ik moet er vroeg uit. :) tot miscien morgen, heb drukke dag. ;) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    Ik zucht diep. Waarom rent ze nu weg? Gedroeg ik me misschien raar tegenover haar? Ben ik niet goed genoeg? Al dat soort vragen spoken door mijn hoofd.
    ' Quinty, ' roep ik. Geen reactie. Ze is al weg.. Ik ren de danszaal uit. Ik ga haar zoeken..

    Steve Styles.

    Eindelijk heb ik Quinty gevonden. Ze zit in een zaal met Fay en Brooke.
    Ik loop de zaal binnen. ' Eindelijk heb ik je gevonden, ' zucht ik.
    ' Waarom ben je weggelopen? Ik begrijp er niks van, ' zeg ik tegen Quinty, en kijk haar aan.

    Quinty Smith.

    "Steve..." ik schrik als ik hem zie. "Uhm...Fay wil iets zeggen ofzo." Ik kijk met Grote ogen naar Fay. "Ik ga even weg." Zeg ik en sta op. Ik loop de zaal uit. Bij de deuropening kijk ik nog even om. Hopelijk verprutst ze het niet voor me. :S...
    Ik loop, in mezelf mompelend naar buiten. De regen is bijna helemaal gestopt. In de verte rommelt het nog wat. Ik besluit naar het bos te gaan, daar kan ik rustig nadenken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Heb veel gemist amar val wel in]

    Mitchel Sawyer

    Het regent buiten behoorlijk hard. Ik besluit vandaag of in iedergeval nu niet te gaan dansen. Ik pak mijn gitaar. Mijn kamer is op mij na leeg dus dat is goed. Ik ga op mijn bed zitten en begin te spelen. Ik was altijd snel geweest in het maken van liedjes als ik inspiratie had dan duurde het hooguit een half uur om wat op papier te hebben. En ja, vandaag was zo'n dag.

    James Rhine

    Ik rende over het natte terrein naar de administratie. Ik had bericht gekregen dat mijn pakje er was. Het waren pillen voor mijn enkel, om de pijn te verminderen. "Er is een pakje voor mij, James Rhine." Zeg ik als ik binnen ben.

    Levi Lahote.

    'Dankje' mompel ik en loop met het deken naar mijn kamer waar Alexyss zit. 'Heb je het al wat warmer?' Vraag ik en leg het deken om haar heen. Straks vat ze nog kou, of erger word ze ziek.

    Brooke Rivera.

    Ik wachtte op antwoord en liep langzaam weer terug met mijn mobiel bij mijn oor. Ik hou van het strand en wist zeker dat ik hier vaker ging komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik knikte en glimlachte weer schattig. Ik werd weer wat warmer.
    'Ik hoop dat ik niet ziek word, want anders mis ik mijn lessen, en dat pik ik dus niet,' zei ik, en er volgde een zachte zucht.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mitchel Saywer.

    Dream girl. Zet ik boven het papier naast mijn gitaar. Ik kijk naar de woorden en kras ze dan door. Dream girl Fay staat er nu op het papier.

    James Rhine

    Ik neem direct een van de pillen in. Drie keer per dag in nemen. Staat erop de verpakking. Ik loop terug door de regen en blijf onder een afdakje staan.

    Levi Lahote.

    'Je kan ze altijd inhalen' Zeg ik en er verschijnt een grijns op mijn gezicht. 'Dat zou al helemaal geweldig zijn, privéles geven aan Alexyss' denk ik en leg een arm om haar heen.

    Brooke Rivera.

    Ik hoor wat gebrabbel op de achtergrond en zucht even. 'Laat ik maar op hangen' Beskis ik en druk op het rode knopje. Ik stap het terein weer op en zie het strand nog even voor me, totdat ik James onder een afdakje zie staan. Ik ben onderweg naar James aks mijn buik weer begint te rommelen. 'Oke jij je zin, ik neem zo wel een appel' zeg ik tegen mezelf en ga naast James staan. 'Hai' Zeg ik en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Vanwaar die grijns?' vraag ik en ik grinnik even. Ik kruip tegen hem aan met als doel dat ik nog warmer word. Vanbinnen word ik al warm, maar van buiten lukt dat alleen met de deken. Ik zucht onhoorbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Ik kijk opzij. "Hey!" Zeg ik en glimlach naar haar. "Gaat het weer wat beter met je? Je leek nogal overtuur gisteren."

    Levi Lahote

    'Nieuwsgierig?' Vraag ik en zet mijn tas op mijn schoot. Ik pak mijn pet en gooi hem naar de haakjes op de deur, waar hij precies op land. Daarna leg ik mijn arm weer om haar heen en wrijf over haar arm.

    Brooke Rivera.

    'Ah, juist gisteren' Mompel ik en kijk weg. 'Zal ik het hem vragen of hij... Nee, dat doe ik niet' Denk ik en kijk hem weer aan. 'Ja, het gaat weer' mompel ik en bijt op mijn lip.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik knik. 'Ja, ik ben nieuwsgierig,' antwoord ik en ik kijk naar de pet die precies land op de haakjes van de deur.
    'Goed richttalent, ik dacht dat je alleen goed was in dansen en kunstjes doen,' glimlach ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Ik glimlach opgelucht. "Gelukkig maar, ik was behoorlijk bezorgt om je." Geef ik toe. "Wat ga je vandaag doen??"

    Levi Lahote.

    'Ik zei toch dat je me niet helemaal kon' Zeg ik en geef haar een knipoog. Ik kijk op als ik wat gerommel in Caroline haar kamer hoor. Even later hoor ik voetstappen op de gang en komen steeds dichterbij. 'Wacht even' Zeg ik tegen Alexyss en loop naar de deur. Ik trek de deur open en kijk in het gezicht van Caroline.
    Brooke Rivera.

    'Waarom zou hij bezorgd om mij zijn?' Vraag ik me af. 'Ehm, ik heb nog geen plannen.' Zeg ik en kijk hem glimlachend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'