• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    Ik merk dat iemand naast me komt zitten en haal de oordopjes uit mijn oren. "O, god.. Brooke, wat ben ik blij dat je hier ben!" roep ik opgelucht uit en ik hoor nog een donder van de onweer.

    Brooke Rivera.

    Ik glimlach even. 'Je weet toch dat ik er altijd voor je ben' Zeg ik glimlachend. Ik ben blij dat ik even alleen bij Fay ben. Dat ik dat Anorexia gebeuren even kan vergeten. Nu maar hopen dat zij er niet ook over gaat beginnen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik haal een watje, desinfecteermiddel en een rol verband uit de doos. Ik bekijk zijn knie en mompel dan: "Als je het goed laat genezen, is het binnen een paar dagen over." terwijl ik dat zei, maakte ik zijn knie schoon en deed het verband er omheen. Ik keek weer naar zijn gezicht en zag dat het pijn deed.
    "En over Brooke.. je kan het beter niet over, ja.." zei ik twijfelend, omdat ik het zelf ook moeilijk vond om over te praten. "Je kan het bij Brooke in de buurt maar beter niet over Anorexia hebben." zei ik zachtjes.

    Fay Cooper.
    Ik glimlach en besluit om het niet over Anorexia te hebben. "Brooke.. hoe is het met James?" vraag ik met een kleine knipoog.

    Adam Steps.

    Het doet best zeer het verbinden maar laat het wijnig merken. "Ik bedoelde het goed, en ik weet hoe het is om Anorexia te hebben." Zeg ik zachtjes zodat alleen Louise het kon horen, ik hoorde aan haar stem dat ze het moeilijk vond om het erover te hebben. "Maar ik snap het ook wel." Zeg ik snel. "Bedankt." Glimlach ik en knipoog even naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    Ik was blij dat ze iets vroeg over James. Bij het horen van zijn naam droomde ik al weg. 'Oke, nou, er was gister iets gebeurd alleen ik weet niet zeker of het nou de leukste, liefste en engste droom was of dat het werkelijkheid was.' Zeg ik en begrijp mezelf niet eens.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    Ik zit aan tafel en zie dat Louise Adam helpt met zijn knie verbinden, hij maakte een lelijke smak.
    Ik hoor het woord Anirexia vallen, waarom praten ze over Anorexia? Is hier iemand met die ziekte dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    Ik grijs als ik hem zie knipogen en zeg: "Je weet hoe het is om Anorexia te hebben.. hoe weet je dat of heb je er zelf ervaring mee?" vraag ik voorzichtig, omdat het een pijnlijk onderwerp is. Hoewel ik me een beetje ongemakkelijk voel, neem ik toch een redelijke houding aan.

    Fay Cooper.
    Ik frons mijn wenkbrauwen als ik haar verwarde antwoord hoor. "Kan je het iets, uhum.. makkelijker vertellen? Ik kan je niet volgen.." vraag ik.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 19:58 ]

    Adam Steps.

    "Ik heb het zelf ook..." Zeg ik zachtjes. "Nou eigelijk had, maar ik eet nogsteeds veel te wijnig. Ik dwing mezelf gewoon om te eten." Leg ik uit. Ik vind het wel moeilijk om erover te praten maar ik kan het wel.
    "En jij?" Vraag ik voorzichtig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    "Ik heb er zelf niet heel veel ervaring mee.. ik heb alleen een korte periode Boulimia gehad.. Omdat mijn vriendje zei dat ik te dik was. Hij is nu mijn ex.." zeg ik met een kleine trilling in mijn stem. Goh, wat is dit toch een kxt onderwerp, het enigste waarom ik met hem hierover praat is omdat hij me een bepaald vertrouwend gevoel geeft.

    Quinty Smith.

    Ik besluit er maar geen gehoor aan te geven en sta op. Ik loop richting een van de zalen. Ik hoor stemmen, ik stap naar binnen daar zie ik Fay en Brooke zitten. "Hoi." Glimlach ik en zwaai kort. "Waar hebben jullie het over?" Ik loop naar de twee toe en ga naast ze zitten. "Mag ik mee praten?"
    Meot ik terug gaan naar Steve? Ik weet het niet...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    "Hoi Quinty, we hebben het over James. Jeweetwel, die leuke jongen." zeg ik plagerig en geef Brooke een por met mijn elleboog en merk dat Brooke bijna weg droomt bij zijn naam.

    Adam Steps.

    "Boulimia, ja dat ken ik." Zeg ik zachtjes. "Een van mijn beste vriendinnen heeft dat ook gehad." Ik kijk haar aan. "Gelukkig ben je er vanaf. Het is makkelijker te beginnen dan te stoppen." Zeg ik en kijk naar beneden. "Maarja, als je het probeerd... Zin om iets te doen?" Verander ik van onderwerp.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera
    'Oke, goed ik zal het vertellen' Zeg ik aarzelend, maar begin dan toch te vertellen. 'Ik kreeg honger dus ging ik naar de keuken om een broodje te halen. Toen ik weer naar beneden liep zag ik James en deed ik van schrik de deur dicht. Hij hoorde het waarschijnlijk niet, dus deed ik hem weer open en liep voorzichtig in het donker achter hem aan. En je weet hoe ik over het donker denk.' Zeg ik. Ik haal even diep adem en vertel weer verder. 'Ik zag hem niet meer en struikelde dus over iets. James heeft mijn gil gehoord en liep naar me toe. Hij tilde me op en ging op een bankje zitten. Daarna floepte ik er vanalles uit over, nouja, de 'ziekte' zoals jullie het noemen. En ik weet niet of het nou een droom was of de werkelijkheid' Eindig ik mijn verhaal. Ik staar voor me uit en wacht op antwoord, terwijl ik aan James denk. Plots hoor ik een stem en kijk om. 'Hi' Zeg ik even kort en staar weer voor me uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Quinty Smith.

    "Please say Quinn." Glimlach ik.
    "Ow hij, niks voor mij, ik heb iemand anders op het oog." Zeg ik en kijk dromerig voor me uit. "Maar oké. Vind je hem echt zooo leuk Brooke?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.