• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Adam Steps.

    "Zal ik doen." Zeg ik tegen Levi. "En bedankt." ik kijk hem aan.
    ik kijk naar Louise. "Dat heb ik juist wel..." Zeg ik zachtjes en kij kweg. Ik heb een tinteling door mijn lichaam heen, want ineens pakte ze mijn hand, ik had haar hand net ook al vast gepakt, maar nu voelt het toch anders...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Oke, dus, je trekt je rechterbeen negentig graden omhoog e draait een rondje' Zeg ik en grinnik als hij doet wat ik zeg. 'Je been moet iets rechter' Zeg ik en leg mijn hande op zijn rechterbeen. Ik leg hem iets rechter en help hem met zijn draai.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik veeg snel een de traan van mijn gezicht en roep nog net voordat de deuren sluiten: "Komt goed, Levi! Je hoeft mijn ouders niet te bellen, dat kan ik altijd zelf nog doen." En dan sluit de man de deuren en zit ik samen met Adam in de Ambulance. Door het raampje zwaai ik naar Levi.

    Adam Steps.

    Ik zie dat Louise het niet kan laten om nog een paar tranen te laten ontsnappen. "Het komt goed." Zeg ik en buig iets over haar heen, onze gezichten zijn nu wel erg dicht bij elkaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Rhine

    Ik doe precies wat ze zegt. Het gaat niet heel makkelijk maar ik doe mijn best. "Oke en dan?" Mompel ik.

    Louise Broadwell.
    Terwijl de Ambulance wegrijdt voel ik me weer rot, Adam heeft dus WEL een schuldgevoel.. Ik haal diep adem om niet te gaan huilen. Daar heb ik nu geen zin in.. Ik hou de hand van Adam vast en knijp er af en toe zachtjes in. Toch laat ik een paar tranen ontsnappen en hoor Adam lieve woordje in mijn oor fluisteren. Ik kan het niet laten en druk zachtjes een kleine kus op zijn wang. Direct daarna wordt ik rood..

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 21:31 ]

    Levi Lahote.

    'Oke' Zeg ik nog, maar waarschijnlijk heeft ze me niet meer gehoord. En daar sta ik dan, met Quinty bij de poort een ambulanche uit te zwaaien. Kan het nog erger vandaag? 'Kom Quinty' Zeg ik en trek de poort dicht. Ik doe hem op slot en loop met Quinty naar de woonkamer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    'Dan zwaai je je been rustig naar achter en moet je je evenwichtig zien te behouden voor.. 15 seconden' Ze ik met een grijns en kijk toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Waat!" Roep ik en kijk haar ongelovig aan. "Dat kan ik helemaal niet joh!"

    Quinty Smith.

    ik loop met Levi mee naar binnen. "Zal het erg zijn? En zag je Adam, hij kan zijn schuldgevoel niet verminderen. Ik snap het ook wel, als er iets bij mij gebeurde als ik zamen met iemands danste en diegene viel zo ongelukkig, dan zou ik me ook schuldig voelen." Ratel ik. Waarom ratel ik nou zoveel? Ik ben echt druk!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 21:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Quinty het komt goed. Maak je maa geen zorgen' Zeg iken plof op de bank.

    Brooke Rivera.

    Nadat ik uitgelachen ben, zeg ik dat het een grapje was, en dat het maar 5 seconden was.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Adam Steps.

    Deed ze dat echt? ik word ook rood maar kijk haar wel nogsteeds aan. "WE zijn er bijna." ZEg ik snel. En ik ga weer terug zitten, ik voel me best blij, ik glimlach nu, ik ben bijna me schuld gevoel vergeten...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quinty Smith.

    Ik zucht en ga ook op de bank zitten. ik kijk anar de tv, maar veel boeit het me niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Louise Broadwell.
    De Ambulance rijdt over een drempel en ik hoor dat we in het Ziekenhuis zijn, de deuren gaan open en ik wordt met brancard en al uit de ambulance gereden. Ik hoor ze zeggen dat Adam even buiten moet wachten en ik word in een witte kamer gereden. Langzaam en voorzichtig glij ik van de brancard op een onderzoeksbed. "En wat is er gebeurt?" zegt een dokter. "Ik was aan het dansen, samen met een goede vriend. En ik sloofde me uit en viel. Mijn enkel lag in een rare positie en ík denk dat het gebroken is.." vertel ik en hoor de dokter overleggen. "Oke, we gaan een foto maken." stelt hij voor en ik word naar de fotoruimte gereden.
    Na nog een hoop onderzoeken is de conclusie: Mijn enkel is gebroken en zal in het gips moeten.
    Ik lig in een ziekenhuis bed en er wordt geklopt op de deur. "Mag ik binnen komen?" vraagt Adam.
    "Tuurlijk!" antwoord ik. De deur gaat open en Adam komt binnen.

    Proprius schreef:
    Mitchel Sawyer

    Ze is knap lief schattig alles wat ik maar wil. "Je vond het nummer leuk toch?" Ik kon nog íets dichterbij.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt