• Ik zag hier nog geen topic van.

    Ik vroeg me af: Wie luister hiernaar?? Gaat er iemand ook naar Leiden om te kijken bij het glazen huis (voor de belgen onder ons, is t eerst in Leuven, dan Gent, dan Antwerpen. Het is een glazenhuis op wieltjes:"D)?? Heeft iemand een plaatje aangevraagd??

    Het is voor mij de enige week dat ik naar 3FM luister.



    En ja, dit wordt ook in andere landen gedaan. Nederland is ermee begonnen, België, Zweden, Zwitserland, Duitsland, Kenia (!!) doen het tegenwoordig ook.

    295382 Euro is de tussenstand van dag 1
    662858 Euro is de tussenstand van dag 2

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 16:46 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het wel een leuke actie. Maar het is niet zo dat ik nu echt vaker ga luisteren. Toen het in Groningen was ben ik er wel heen geweest, alleen al van de happening.Dat was wel tof!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    662858 Euro is de tussenstand van dag 2


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik luister ernaar als ik bij mijn vriend in de auto zit, want hij heeft altijd 3fm opstaan (:
    Maar ik ga er niet heen, is me te ver en ik moet deze week nog gewoon naar school en werken. Vorig jaar toen het in Eindhoven was, ben ik geweest dusjaa

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 16:52 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    8621004!!
    Wow! Dat is gewoon anderhalf miljoen meer dan vorig jaar!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoppateee!! That one's for MAMA!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het glazen huis stond in Leuven, waar ik woon, maar ik heb er niet veel van kunnen zien, want ik had net examens. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.