• Jullie kunnen toch niet ontkennen dat ze goed blijven na al die jaren, niet?



    Zelfs al ben je nu geen fan meer, toch blijven ze goed, vind ik. ^-^


    Let the Night embrace you

    Ik mis ze soms, but life goes on.


    Cool, neat, swell -Cry

    Als ik naar hun luister komen er oude 'gevoelens' en herinneren om hoog, dat zou altijd zo blijven want ik was echt fan van ze vroeger. Maar iedereen wordt ouder, ook hun en soms veranderen dingen. Maar ik geef toe dat ik soms nog wel eens de (oude) liedjes luister, want ze blijven ondanks alles goed


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Assassin schreef:
    I totally agree. *O*
    Maar ik ben dan ook nogsteeds wel fan. Niet zo erg als vroeger natuurlijk.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Dit is serieus het eerste liedje wat ik van hen hoor.
    En ik ga het uitzetten :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind ze nog steeds geweldig, nog steeds een fan. Alleen jammer dat ze al zo lang niets nieuws hebben uitgebracht -want ze kunnen nog steeds met iets goeds komen, denk ik.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    I agree, maar mijn muzieksmaak heeft zich toch een beetje verplaatst. Hun liedjes zijn nu ietsje saaier geworden vergeleken met wat ik nu luister vind ik, maar ik geef toe dat ik soms stiekem nog eens naar een liedje van hen luister.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    I totally agree. *O*
    Maar ik ben dan ook nogsteeds wel fan. Niet zo erg als vroeger natuurlijk.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Passerby schreef:
    I agree, maar mijn muzieksmaak heeft zich toch een beetje verplaatst. Hun liedjes zijn nu ietsje saaier geworden vergeleken met wat ik nu luister vind ik, maar ik geef toe dat ik soms stiekem nog eens naar een liedje van hen luister.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Assassin schreef:
    I totally agree. *O*
    Maar ik ben dan ook nogsteeds wel fan. Niet zo erg als vroeger natuurlijk.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Yep. I still like them. Maar ik denk dat het ook grotendeels komt door alle herinneringen die eraan vast zitten. Mooie tijden, mooie tijden (: In ieder geval, sta ik sowieso meteen in de rij om een ticket te kopen als ze ooit weer eens komen :'D Haha, zie echt voor me daar dan allemaal 'oude' Tokio Hotel fans zijn, helemaal anders en iedereen vet nostalgisch wordt :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Yep. I still like them. Maar ik denk dat het ook grotendeels komt door alle herinneringen die eraan vast zitten. Mooie tijden, mooie tijden (: In ieder geval, sta ik sowieso meteen in de rij om een ticket te kopen als ze ooit weer eens komen :'D Haha, zie echt voor me daar dan allemaal 'oude' Tokio Hotel fans zijn, helemaal anders en iedereen vet nostalgisch wordt :'D


    Indeed :'d


    Only those who listen can hear

    Ze zijn nog wel goed, en ik mis ze ook wel maar- nou ja, ik ga verder met Tokio Hotel als een mooie herinnering maar niet meer de toekomst. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    syllie1992 schreef:
    Natuurlijk ben ik nog steeds fan, en dat zal altijd zo blijven, ik weet zeker dat ik zelfs op mijn tachtigste nog naar hun muziek luister :)


    Love don´t break me.

    Pariah schreef:
    Ik ben nog steeds die hard fan. :'D


    I changed.

    Ik ben nog altijd een fan, maar de oude liedjes vind ik het beste. Hoewel ik, als ik nu naar Frei im freien fall luister, Bill wel verschrikkelijk jong vind klinken.


    Ex astris, sciencia