• Ja, sorry voor de titel.
    Maar ik heb vanavond gala en er is een meisje dat ZO irritant is en waar ik absoluut een schijthekel aan heb. Ze had op haar verjaardag iedereen uitgenodigd van mijn vriendengroep (die ze niet eens kent nota bene!) en expres mij+ m'n vriend er niet bij. Ja inderdaad, hoe kinderachtig. En ze doet altijd vet stoer en komt gewoon aandacht te kort, ze vertelt iedereen hoe slecht haar ouders zijn terwijl ik er eerder vaak zat over de vloer kwam en ze vet lieve ouders heeft waarvan ze alles krijgt etc.

    En nu kwam ze ineens naar me toe, helemaal zeuren, of ze met mij mee kon rijden naar gala van school. (wonen in dezelfde stad)
    En ze wil persée meerijden, omdat ze anders niet thuis komt want niemand kan haar ophalen. Dus gaat ze helemaal zeuren aan m'n hoofd of ze met mij en m'n vriendin kan meerijden, terwijl ze normaal niks van me moet weten. En op school doet ze nu ook schijnheilig+aardig.
    En als ik ergens GEEN ZIN IN HEB, is het dat zei met me mee rijd, ze gebruikt me alleen maar even $%^&*(

    En als er op dit gebied íets lager is dan alles is dat m'n assertiviteit. Dus, iemand smoesjes, tips, etc?(no_chears)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ghehe, haar gewoon niet mee laten rijden ;D
    Zeggen dat het vol zit, of dat iemand anders die mee rijd het niet wilt

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ghehe, haar gewoon niet mee laten rijden ;D
    Zeggen dat het vol zit, of dat iemand anders die mee rijd het niet wilt



    Ja maar als ze niet bij mij zeurt, zeurt ze wel bij m'n vriendin. En waarschijnlijk laat ze dan haar moeder de mijne bellen >_>


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Ja maar als ze niet bij mij zeurt, zeurt ze wel bij m'n vriendin. En waarschijnlijk laat ze dan haar moeder de mijne bellen >_>


    Het hele verhaal aan je moeder uitleggen? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat een bitch. Serieus. Trek het je er niets van aan, laat haar gewoon zielig doen, en laat haar gewoon niet mee rijden.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik zou gewoon nee zeggen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    Ik zou gewoon nee zeggen :')


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Midna schreef:
    Ghehe, haar gewoon niet mee laten rijden ;D
    Zeggen dat het vol zit, of dat iemand anders die mee rijd het niet wilt


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Zij is echt zielig :O Gewoon nee zeggen en het lekker laten bekijken :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou gewoon geweigerd hebben. Geen smoesjes, gewoon zeggen. Dan laat ze je wel met rust.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Devines schreef:
    Ik zou gewoon nee zeggen :')


    El Diablo.

    'Nee schijnheilig kutwijf. Nu opbokken'. :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon nee zeggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Devines schreef:
    Ik zou gewoon nee zeggen :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    'AHAHAHA, who's laughing now BITCH?!'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Haha zij is zielig
    Gewoon zeggen dat je haar nniet in je auto wilt :]


    I'm just a little girl in a big mean world.