• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Levi Lahote.

    'Levi!' Hoor ik iemand zeggen. Die stem. ik herken hem. Louise!. 'Lou!' Roep ik terwijl ik opsta. Ik loop -wat meer op rennen lijkt- naar haar toe. 'Hoe is het?' Vraag ik en help haar naar de tafel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Het gaat wel goed.." zeg ik en kijk naar mijn enkel, die in het gips zit.

    Levi Lahote.

    'Het gaat wel goed' antwoord ze en kijk naar haar enkel. Ik volg haar blik en kijk weer naar haar. 'Dat word niet dansen Lou..' Zeg ik. 'Maar lesgeven kan wel. Hoop ik'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Nope, naja. Misschien als Adam met draagt.. En lesgeven gaat wel." zeg ik glimlachend en kijk even naar Adam.

    [Ow en sorry. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    'Als hij je kan houden' Plaag ik en ga weer zitten. Ik neem een paar happen en schuif mijn bord dan weg. Ik moet té veel aan Alexyss denken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Waar kunnen James en Mitchel invallen?]

    Louise Broadwell.
    "Levi! Kom op! Ga deze gewonde niet pesten.." zeg ik en geef hem lachend een stomp. Ik pak een broodje en besmeer deze met boter en leg er kaas op.

    Fay Cooper.
    Ik werk het broodje langzaam naar binnen. En mijn gedachten dwalen af naar Mitchel en het kampvuur..

    [Levi, Louise, Fay en Adam zitten in de eetzaal..]

    Mitchel Sawyer

    Slofvoetend loop ik naar de eetzaal. Onderweg kom ik James tegen en al pratend lopen we naar de eetzaal die al behoorlijk vol is.

    [Ik ga. Laterzz..(H)]

    Steve Styles.

    ' Laten we het er maar niet over hebben, het was leuk. Waar maak je je druk over? ' vroeg ik met een grijns aan Quinty.

    Fay Cooper.
    Wanneer ik terug denk aan het kampvuur, denk ik ook terug aan Quinty. Ze ging een wandeling met Steve maken.. Ik besluit om haar straks eens te vragen hoe het was. Ik gaap en eet het laatste stuk van mijn brood op.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:18 ]

    Mitchel Sawyer

    Ik zie Fay zitten en zeg tegen James dat ik even naar haar toe ga. "Hey," Zeg ik en ga naast haar zitten. "Hoe is het?"

    Levi Lahote.

    'Ik zie je zo wel weer Lou' Zeg ik terwijl ik opsta en richting de trap loop. Ik glij van de trapleuning af en ren richting de skatebaan waar ik een backflip doe bij de halfpipe en een headspin op de grond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Prima, alleen weet ik niet meer hoe ik gisteravond in mijn bed beland ben.." mompel ik en kijk hem aan. "En, hoe is het met jou?"