• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Langs Aiden heen kijk ik naar Lilly. Ze ziet er kwetsbaar klein uit. Misschien had ik denet niet zo rot tegen haar moeten doen. Ik loop achter Aiden langs naar lilly. Zacht fluister ik in haar oor dat het me spijt maar dat niemand ooit mag weten dat ik mijn excuus aanbied.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik hoor Michael zingen en begin de melodie van zijn liedje te spelen op de piano, mijn stem laat ik vervagen tot er niks meer van overblijft. Ik kijk naar Donna, ik weet dat het liedje voor haar bedoelt is. Ik concentreer me weer op de toetsen van de piano, het ging verbazend vlot. Wanneer ik nog een keer opkijk glimlach ik naar Aiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Naast me hoor ik dat Donna iets zegt tegen Lilly. Eerst maak ik me zorgen wat drekt zegt ze weer iets gemeens, maar aan Lilly's gezicht te zien is het niet gemeen. Ik begin te lachen, en ik luiste verder naar de muziek om me heen.

    Aiden


    Irial glimlacht naar me, en ik voel me weer warm, en ik begin te blozen. Ik glimlach terug. Ben ik homo? denk ik terwijl ik naar Irial blijf kijken. Wat is dit toch.

    Lilly
    Donna keek naar me en stond op. Zou ze iets stoms gaan doen. Nee ze liep langs achter en zei tegen me dat het haar speet. Eenbeetje ongeloovig schudde ik mijn hoofd ten teken da ik het accepteerde. Ik luisterde weer naar Micheal. Hij kon goed zingen. Uiteindelijk wou ik even wat voor mezelf doen en dus zette ik mijn Ipod op. Zachtjes zong ik mee met het nummer Just a Kiss Het was een lekker nummer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Als ik door krijg dat Michael voor mij zingt wordt ik rood. Hoe kan ik dan toch ook zo stom zijn. Ik ren op hem af en zoen hem op zijn mond.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik lette niet op en pakte snel potloden en een tekenblok. Al snel had ik een weide vol prachtige bleomen bij een zonsondergang getekend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga even weg]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Dan rent Donna op Michael af en kust hem. Ik hou op met piano spelen en ga al klappend rechtstaan terwijl ik hen toejuich. Ik kan het niet laten. Wanneer iemand zo zijn ziel blootlegt in een kamer vol met mensen dan is het echte liefde. Ik grinnik en ga terug zitten om weer vlotjes weg te dromen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden

    Ik let niet meer op Irial, en ik zing heel zachtjes het lied: I whant to hold your hand van Glee, die ik eerder deze dag ook song.

    Lilly
    Toen ik dit nummer had uitgezongen kwam het volgende nummer op mijn Ipod. It will rain vna bruno mars. ik zette hem harder en begon wewer meetezingen. Ondertussen tekende ik een meertje met een volle maan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Als ik in het liedje zit, krijd ik ineens beelden van vroeger, ze schopte me, pesten me. Ik zat altijd alleen, en werd uitgescholden. Nu komt het revrijn dat ik harder zing. Ik krijg steeds meer beelden in me hoofd, ik hou het niet meer en ik moet huilen.

    Michael
    Ik laat Donna lops en kijk Irial bankbaar aan. 'Dat was gaaf mag, bedankt!' zeg ik en ik sla met mijn hand even op zijn schouder. Ook Donna lacht naar hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [haha en lilly zit mega droog met ipod en tekenblok terwijl jullie zoenen en huilen enz.xD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan