• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [oke brb in 2 minuten.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Dat is doorgaans wel de bedoeling van anoniem," zeg ik glimlachend.
    Ik neem de doos en ga rechtstaan. Ik wandel nog een keertje het lokaal rond tot iedereen zijn briefje erin gestopt heeft en zet de doos dan op de piano. Net op dat moment luid de bel het einde van deze les aan. Ik zucht opgelucht en kijk uit naar mijn volgende vak; Engels.
    Ik hoop maar dat deze les iets minder dramatisch verloopt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    De bel volgens my hebben we nu engels. "Zullen we samen erheen?" Vraag ik aan Irial. Als hij knikt lopen we erheen"BTW, dit is wel de laatste les" Zeg ik zuchtend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Ik ga slapen, morgen weer lange dag. :) eigelijk vandaag want tis al morgen, na doeii Xxx}


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik sta diep in gedachten verzonken wanneer Kyle plots naast me staat.
    "Zullen we samen naar Engels?" vraagt hij.
    Een beetje afwezig knik ik en automatisch brengen mijn voeten me naar het lokaal. Terwijl we buiten gaan zwaai ik nog een keer naar de anderen. Mijn blik blijf bij Aiden steken en ik roep mezelf tot de orde. Geen goed idee.
    "Dit is wel de laatste les," zegt hij dan.
    Ik zucht nog een keer opgelucht, veel langer had het ook niet moeten duren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik zie een paar Football spelers het lokaal ingaan. "Uhm... Ik moet even naar het toillet." Zeg ik en draai me om, als hij maar niet weet dat het me om die spelers gaat. ik wacht niet op reactie en snel ervandoor.

    [en nu ga ik echt. xD Xxx dagg tot morgen/vanmiddag xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Nog steeds bij de deur stond ik. Bij de auditie's was ik van angst weggegaan. Waarom had ik nou weer faalangst. Zingen en dansen dat was wat ik graag deed maar je kon er niks mee als je faalangst had. Daarom kwam ik bij Glee. Ik klopte op de deur en liep nerveus naar binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik heb het drama van een afstandje gevolgt. Best grappig om te zien waar andere zich zo druk om maken. Als de bel gaat sta ik op. Donna blijft zitten. 'Ga je mee?' vraag ik. Ze knikt vaag en pak mijn hand vast. 'We hebben Chemie.' zeg ik. Donna reageert niet en loopt met gebogen hoofd richting de deur. Opeens komt er een ander meisje aangelopen. ik ken haar wel, ze heet Lily. Vreemd type. Lily bots tegen Donna aan. Dan begint Donna weer te schreeuwen. Lily kijkt haar bang aan maar zegt niets. Snel loop ik naar Donna toe. 'Don, doe rustig.' Donna houdt meteen haar mond en loopt door zonder iets te zeggen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Terwijl ik bang naar binnen loop bots ik tegen Donna aan. Ze begint te schreeuwen en ik kijk haar bang aan. Wat bezielde haar ik deed haar toch niks. Ik negeerde haar. 'Zijn de audities al afgelopen' vroeg ik zacht aan MIcheal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Mijn laatste les is uitegvallen, dus ik blijf wat langer bij de Glee-Club

    Irial

    Vlak voor het lokaal draait Kyle zich om met de mededeling dat hij naar het toilet moet. Ik haal mijn schouders op en ga alvast binnen. Ik zoek achter een plekje bij het raam en ga zitten. Ik haal mijn cursusblok boven en begin een beetje te tekenen, niets bijzonders.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Iedereen zit er maar een beetje sloom bij, in de GLee-Club. ''Kom op jongens, dit is de GLee-Club laten we zingen!'' zeg ik blij. En ik begin met zingen.

    Lilly
    .MIcheal zij niks maar in het lokaal gingen ze weer zingen. Ik liep zacht naar binnen en keek rond waar de docent was. Ik zag haar nergens. Ik liep maar naar Aiden omdat hij een van de weinige was die niet stom deed. 'Aiden denk je dat ik nog auditie kan doen?' vroeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Ik was net klaar met mijn lied, als Lilly wat aan mij vraagt: 'Aiden denk je dat ik nog auditie kan doen?'. ''Natuurlijk, welk liedje wil je doen. Dan kunnen WIJ wel luisteren, en de lerare overhalen, als je goed bent tenminste.'' en ik geef haar een knipoog.

    Lilly
    Ik voelde hoe ik rood werd. Voor de hele klas. 'Ehm ik wil dan graag We're in Heaven doen' zei ik stamelend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan