• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Dat was Lilly'' zeg ik, en ik kijk weer naar haar.

    Lilly
    'Wie was er net zo mooi aan het zingen' vroeg een jongen. 'Dat was Lilly' zei Aiden.Ik voelde me rood worden. 'Het ging niet goed hoor'; zei ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna'
    Pfff, waarom is dit geen meisje die zeg de stiltes in de gesprekken vult denk ik bij mezelf. 'Waarom niet su..' maar ik kan mijn zin niet afmaken want Michael komt weer binnen. 'Donna, kunnen we praten?' vraagt hij. 'Ik ben in gesprek, zie je dat niet?' bits ik terug.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    ''Lilly, het ging wel goed kom op nou, je kan heel goed zingen. Niet onzeker doen. '' En ik lach naar haar. Hoe zoud dat nou toch komen dat ze zo onzeker is? . Vraag ik mezelf af

    Aiden


    Ik hoor het gesprekje van Micheal en Donna. Ik kijk Donna even aan. En dan let ik weer op wat om me heen gebeurd.

    Lilly
    Donna wou wat zeggen maar Micheal onderbrak haar. Ze reageerde bitcherig terug. Aiden kwam voor me op maar ik schudde mijn hoofd. 'Nee het kon beter' zei ik tegen hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    Ik zucht. ''Wat jij wil, als je maar weet dat ik het heel goed vond, en dat weet je zelf ook'' zeg ik, en ik kijk haar aan.

    Donna
    Lilly en Aiden raakte weer in gesprek. Mijn ogen vullen zich weer met praten. Wat een rot dag! Waarom kan ik geen echte vrienden maken, waarom? Er lopen weer tranen over mijn wangen. Michael wilt naar me toe lopen maar ik kijk hem boos aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    "Als dat niet goed ging, dan vraag ik me af hoe prachtig het moet zijn als het wel goed gaat," zeg ik lachend tegen het meisje, Lilly.
    Ik kan bijna niet geloven dat zij echt zo mooi gezongen had, ze ziet er namelijk zo frêle uit dat je zo'n stem niet van haar zou verwachten.
    Ik loop naar de piano en ga eraan zitten, het was al zo lang geleden dat ik gespeeld had, ik vraag me af of het me nog zou lukken.
    Ik laat mijn vingers over de toetsen glijden en zing zacht Can we pretend airplanes in the night skies are like shooting stars? I could really use a wish right now.
    Ik laat mijn blik over Aiden's gezicht glijden en wend hem dan zo snel mogelijk weer af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Ik hoor wat er achter me gebeurd, maar ik bemoei me er niet mee.

    Lilly
    Ik keek Aiden aan en haalde mijn schouders op. Ik wist zelf wat ik kon dusja. Ineens begon Donna te huilen. Ik kijk haar verbaasd aan. Wat zou er zijn. Een ander zei wat en begon te piano spelen. 'Ik wil anders straks nog wel wat zingen.' zei ik verlgen in de hoop dat ik het nooit had gezegd

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:08 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Ik hoor dat er iemand op de piano gaat spelen, ik hoor diegene ook zingen. Ik kijk op en ik zie dat het Irial is. Ik trommel mee op mijn stoel met de maat, want het klinkt heel goed.

    Aiden


    Ik let niet meer op wat er om me heen gebeurd, alleen op het ritme van de muziek.

    Michael
    Zacht begin ik te zingen. Ik kijk Donna vooral niet aan. Ze kan nu wat krijgen. Laat haar maar lekker zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik zuchte opgelucht. Ze waren aan het luisteren en aan het zingen. Ik was blij dat ik niet nog een ker hoefde te zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan