• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Kwaad loop ik naar Michael toe. 'Wat ben jij aan het doen?' vraag ik woedend. Michael haalt zijn schouders op. 'Ik...hij...jij...terug' stampelt hij. Ik trek hem mee. 'Dit is niet goed voor jou en mijn reputatie. Dus houd hier mee op.' zeg ik kwaad. Michael kijkt me vol ongeloof aan. 'Verdedig je nu hem?' vraagt hij. 'Ja, eigenlijk wel.' reageer ik wit heet van woede en snel loop ik weg. Ik laat Chemie wel schieten deze keer en ik loop terug naar het Glee club lokaal. Het meisje waar ik denet tegen aan botste zit naar Aiden. Ik ga aan de andere kan van hem zitten en probeer het gesprek te volgen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    ''Nee? oké dan'' zeg ik. ''Hoi Donna waar kom jij ineens vandaan?'' zeg ik.

    [engels...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [okay]

    [Irial is ook binnengekomen]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Donna kwam naast Aiden zitten. Ik keek even naar Aiden en glimlachte voorzichtig naar hem. De anderen waren beter dat wist ikwel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden


    Ik zie dat Irial binnen komt, ik kijk even naar hem. En ik krijg dat gevoel weer. Wat is dat toch?!

    Aiden


    Ik zie dat Lilly naar me lacht ik lach terug. Ze is wel onzeker, denk ik in mezelf.

    [faal xD]

    Donna
    'Ik wil er niets over zeggen' reageer ik op Aidens vraag. Lilly kijkt me vreemd aan. Ik probeer wat interesse te tonen in haar. Hoe meer ik met deze mensen praat, hoe sneller ik wel mag. 'Hoe ging je auditie?' vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    De docent zei dat ik een te laat kaart moest halen, ik loop met tas en al het lokaal weer uit. Het zal wel... Ik besluit om maar wat over de gang te lopen... De les is toch nog maar 20 minuten. Ik loop weer naar de kluisjes en ga ertegenaan zitten...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik zie Aiden naar me kijken en haal mijn schouders op
    "De les uitgestuurd," verklaar mijn terugkomst "die barbaar weet geen ritme te waarderen," mompel ik er nog achteraan.
    Ik schrik even als ik zie wie er nog naast Aiden zit, het is Donna. Ik lach naar haar en krijg het gevoel dat ik iets moet zeggen. Maar ik doe het niet hier, waar de anderen bijzijn.
    "Wie was er net zo mooi aan het zingen?" vraag ik dan maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Magicowl schreef:
    [faal xD]


    [Wat faalt? :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik hoor wat Donna zegt, ik kijk naar Lilly, kom op zeg dat het goed ding. Denk ik.

    Lilly
    Aiden glimlachte terug en toen kwam er een wonder Donna praate tegen me. 'hoe ging je auditie' vroeg ze. 'Niet super' zei ik zacht en ik pulkte weer aan mijn haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan