• De stelling van deze week luidt:
    Ik geef niets om het broeikaseffect, want als het uiteindelijk zó ver komt dat alles overstroomt ben ik toch al dood.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ghehe, wat een mening.
    Eens.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geef er wél om. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Taize schreef:
    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    True that. Mij kan het eigenlijk niet veel schelen, ik ben dan toch al lang dood. Lekker ego (bloos)


    Olive

    Ik ben heel blij met het broeikaseffect. Zonder dat zouden we wss nooit bestaan hebben en was de aarde een grote bevroren ijsklomp. Niet fijn.

    Als je het nu hebt over het overmatige broeikaseffect, dat is weer een ander beestje. Maar ik geloof dat dat de stelling niet is (puh)
    /nitpicking


    quidquid excusatio prandium pro

    Maelig schreef:
    Ik geef er wél om. (:

    Eerlijk? Mij boeit het inderdaad geen ene fuck :'D. Ookal zou de wereld in 2012 werkelijk vergaan, ik zorg wel dat ik als een van de eerste dood ga want maak ik al die ellende niet meer mee. ;$ :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Taize schreef:
    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Uneventful schreef:
    Ghehe, wat een mening.
    Eens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het boeit me allemaal sowieso vrij weinig. Maar wat hier boven al gezegd is, het is al vaker heet geweest op aarde, dat is heel natuurlijk. Zo is Nederland wel vaker half overstroomd.
    Zoveel invloed hebben wij er niet op, het wordt vanzelf wel weer kouder en dan volgt er weer een ijstijd. Ik geniet liever nog van het lekker warme weer dan me zorgen te maken over zoiets als het broeikaseffect.


    i put the fun in funeral

    Als je het zo bekijkt, ben ik het er wel mee eens. Misschien zien mijn achter-achterkleinkinderen dan geen ijsberen meer, maar ik heb ook nog nooit een dinosaurus kunnen zien en mij hoor je ook niet klagen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik zit er niet zo mee. De vorige natuurrampen hebben we ook allemaal overleefd, dus zullen ze ook hier wel wat op verzinnen, denkik.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    haha, ja wel leuk, maar mij maakt het wel wat uit. Alhoewel ik het niet zo erg vind dat deze kerst het wat warmer is ^^
    Nee, ik zit niet met de mensen die dood gaan, ik geef meer om die schattige ijsberen en zeehondjes(A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Hmm ik geef er eerlijk gezegd wel iets om, maar het is nu ook niet dat ik er elke nacht wakker van ga liggen^^.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.