• De stelling van deze week luidt:
    Ik geef niets om het broeikaseffect, want als het uiteindelijk zó ver komt dat alles overstroomt ben ik toch al dood.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Taize schreef:
    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tate schreef:
    True that. Mij kan het eigenlijk niet veel schelen, ik ben dan toch al lang dood. Lekker ego (bloos)

    Tate schreef:
    True that. Mij kan het eigenlijk niet veel schelen, ik ben dan toch al lang dood. Lekker ego (bloos)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Taize schreef:
    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    Let it come and let it be

    Nightlock schreef:
    Als je het zo bekijkt, ben ik het er wel mee eens. Misschien zien mijn achter-achterkleinkinderen dan geen ijsberen meer, maar ik heb ook nog nooit een dinosaurus kunnen zien en mij hoor je ook niet klagen.


    True to that :Y)


    If you're going to hell, keep going

    Taize schreef:
    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    RainbowDash schreef:
    Ik ben heel blij met het broeikaseffect. Zonder dat zouden we wss nooit bestaan hebben en was de aarde een grote bevroren ijsklomp. Niet fijn.

    Als je het nu hebt over het overmatige broeikaseffect, dat is weer een ander beestje. Maar ik geloof dat dat de stelling niet is (puh)
    /nitpicking


    Deep inside, I've never felt alive

    ik geef er een beetje om, maar ik weet ook dat ik niet meer leef als de wereld zover is. ik let er dus wel een beetje op maar ik ben geen ecofreak


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ik geef er wel om, maar ik ben het wel met altermoon eens dat het ook natuurlijk is (deels? helemaal? dat weet ik niet.)
    Toch is het wel belangrijk dat we andere bronnen van energie gebruiken, niet alleen vanwege de co2


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Maelig schreef:
    Ik geef er wél om. (:


    Pass the damn ham, please.

    Hoe erg het ook is om te zeggen; eens :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eens


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Eerlijk gezegd ben ik eens. :'x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mij kan het niets schelen. De dood kan moeilijk erger zijn dan mijn leven.


    Define "good".

    Taize schreef:
    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.