• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga uit eten, zie jullie morgen]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oké]

    Irial

    Ik haal mijn cursusblok uit mijn tas en graai een potlood uit mijn etui terwijl ik mijn hoofd nog steeds laat liggen. Ik scheur een stukje papier af en schrijf erop
    "Ik ben echt gewoon ziek. Maar wat wil je van me horen?"
    Ik maak er een propje van en gooi het naar Aiden.
    Dan krijg ik door dat ze Kyle weer aan het plagen zijn en ik scheur nog een stukje af.
    "Kappen (:" schrijf ik er dit keer op.
    Ook dit briefje wordt tot een bolletje verfrommeld en ik gooi het net tegen Michaels hoofd aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Ik krijg een prop naar me toe gegooid, en ik woedend naar achter. Ik zie dat Irial was. Ik lees het briefje: ''Maar wat wil je van me horen'' staat er op. Ik pak een pen, en ik schrijf: ''Je excuses!. En gemeend'' schrijf ik er op, en ik gooi het hard naar zijn hoofd. En ik draai me weer om.

    Irial

    Ik had mijn ogen gesloten en schrik van het propje dat op mijn hoofd terechtkomt. Ik vouw het open en lees
    "Je excuses! En gemeend."
    Vragend kijk ik Aiden aan. Wat had ik dan gedaan?
    "Excuses omdat ik ziek ben?" schrijf ik op. Ik hou het briefje even in mijn hand wanneer de leerkracht kijkt. Als hij zich terug naar het bord draait gooi ik het opnieuw naar Aiden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Ik zie weer een briefje op me tafel, en ik fouw het open. Ik zucht en schrijf op: ''Omdat je niet eerlijk tegen me bent!'' ik fauw het op en ik gooi het weer hard tegen zijn hoofd.

    [ben er wat is er gebeurd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik krijg het propje nog een keer hard tegen mijn hoofd aan.
    "Omdat je niet eerlijk tegen me bent!"
    Verbaasd lees ik het nog een keer, en nog een keer. Ik raak er maar niet wijs uit.
    "Ik heb niet tegen je gelogen. Maar sorry als je vindt dat ik beledigd heb." schrijf ik als antwoord.
    Het is een antwoord op wat hij net schreef zonder dat ik mijn ziel hoef bloot te leggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik had slecht geslapen vanacht en zat in de klas. Iedereen had lol behalve ik. Ik had vanacht gepiekerd. Donna had gisteren gelijk gehad. Het was fijn om het in de auditorium van me af te kunnen zingen maar nog.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Well, er is een nieuw meisje op school, mijn personage, ze heet Amy en ze heeft erge smetvrees. Dona en Jessica hebben ruzie omdat Jessica bij de cheerleaders weg is gegaan, en de rest moet je ff terug lezen. Aiden is oos op Irial omdat Irial niet eerlijk is, en terug lezen de rest xD]

    [Pfoeh, even denken. Jessica is verstoten door Donna en de rest van de school, Irial heeft haar proberen troosten en heeft woorden gehad met Donna. Aiden is kwaad op Irial]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [oke thanks.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [np]

    [ehm hoe kan lilly weer echt in de rpg komen. we zitten bij engels??? tog 1ste uur]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Ik loop weer terug en ik doe het lokaal, open met mijn doekje. Ik loop snel naar mijn plek en ik boen mijn plek. Ik glimlach nog even naar Donna en dan ga ik verder