• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    'Tuurlijk wil ik dat, maar wil je dan wel tegen me praten?' vraag ik. 'Ik weet namelijk waar je last van hebt, de moeder van mijn stiefzussen heeft het ook. Ik heb haar nog nooit gezien want ze vind me vies.' Dit is eigenlijk een klein leugentje maar ik weet zeker dat dit meisje ergens last van heeft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik zie dat ze haar tafel opschuift. ''Dankje'' zegik. Terwijl ik mijn handen en mijn gezicht een beetje Desinfecteer, en dan neem ik ook mijn plek gelijk weer mee. ''Is het waar..van die moeder. En waarom wil JIJ met MIJ praten?'' vraag ik. Ik trek mijn rokje even goed en ga dan met mijn arme gevouwen zzitten

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:26 ]

    Donna
    Nog even door liegen. 'Ja, dat is waar, vraag maar aan Michael.'Bluffen werkt altijd. 'Ik wil met je praten omdat ik weet hoe vervelend het is, en omdat je nieuw bent.' zeg ik en ik glimlach.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy

    Ik vertrouw het niet. Eerst loopt ze ruzie te maken, en doet ze heel gemeen, en nu toont ze begrip voor mijn probleem. ''Maar sinds wanneer deze dag verdiep jij je in andermans problemen?'' vraag ik verlegen.

    Aiden


    Ik zie dat Donna ineens, bij Amy zit. Als dat mnaar goed gaat. Ik ga een beetje dichter bij zitten zodat ik kan horen wat ze zeggen.

    Irial

    Plots voel ik me weer misselijk en ik voel alle kleur uit mijn gezicht wegtrekken. Zonder iets te vragen aan de leerkracht spring ik recht en hou mijn hand voor mijn mond. Ik storm de klas uit en ren zo snel ik kan naar de wc's. Ik hang net op tijd over de pot wanneer mijn ontbijt er weer uit komt. Mijn maag trekt zo hard samen dat het pijn doet. Wanneer ik zeker weet dat alles eruit is sta ik op en loop naar de wastafel. Ik zie er nog steeds erg bleek uit. Ik spoel mijn mond met wat water en steek er dan snel een kauwgum in. Zo rustig mogelijk wandel ik het lokaal weer binnen en ga zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    'Ik ben niet hoe je denkt dat ik ben. Ik was een vrolijke kleuter die vreselijke dingen heeft meegemaakt. Die is verhuist naar de U.S.A en nu een gezin bij elkaar moet houden. Dat is moeilijk. Ik leef van problemen van mijn gezin, en nu, nu wil ik jou helpen.' zeg ik. Ik knijp in mijn hand. Ik heb dit nog nooit aan iemand verteld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik merk dat ze het heel moeilijk, omdit te vertellen. ''Eh..sorry'' zeg ik lief. Ik wil haar troosten, maar ik kan het niet, alleen met woorden. ''Nou, wat wil je weten of praat maar''. Zeg ik onhandig. Ik pak weer een doekje en ik maak mjn handen weer schoon.

    Donna
    'Ik ga het je vertellen. Je bent dan de enige die het weet en dat wil ik graag zo houden oké?' vraag ik. ik weet het antwoord al dus ga ik langzaam verder. 'Toen mijn moeder zwanger van mij was had ze al 3 kinderen van 3 verschillende vaders. Ik was het 4e kind en de 4e vader. We woonde in Iran. Het was oorlog. Mijn vader verdween en mijn moeder en broertjes werden ontvoerd. Tijdens de ontvoering werd ik geboren. Na jaren gevangenschap hebben ze als waarschuwing mijn broetjes geëxcuteerd, voor mijn ogen.' Ik stopt mijn verhaal en krijg tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Zenuwachtig wacht ik op haar antwoord.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:46 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik weet geen woord uit te brengen. Dit is zo heftig. Zelf krijg ik ook tranen in mijn ogen. En dan doe ik iets abnormaals, voor mij dan. Ik omhels Donna en ik troost haar. ''Ik zal het tegen niemand zeggen'' zeg ik zacht. En dan laat ik haar los. En ik ren naar de wc.

    Irial

    Compleet miserabel leg ik mijn hoofd weer neer op mijn bank. Ik voel een nieuwe zweetbui opkomen en doe enkele knopjes van mijn t-shirt open waardoor een stukje van mijn tattoo zichtbaar wordt.
    Het kan me niet schelen dat hij kwaad op me is, ik heb frisse lucht nodig en vraag hem
    "Aiden, wil je even dat raam naast je open doen?"
    Zweetdruppels vormen zich op mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Ik negeer hem, maar kan het niet lang vol houden denk ik.

    Donna
    Ontdaan kijk ik Amy na. Dit doet zo'n iemand niet zomaar. Vol ongeloof leun ik achterover en kijk ik naar Michael. Hij is samen met Brian, Kyle aan 't kwellen. Stiekem moet ik wel lachen maar ik houd me in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Wanneer hij niet antwoordt of reageert ga ik rechtstaan. Ik moet even mijn evenwicht zoeken maar wanneer ik stabiel sta wandel ik zelf naar het raam en doe het open. Ik keer niet onmiddellijk terug naar mijn plaats maar hang mijn hoofd er even door. Ik snuif zoveel mogelijk frisse lucht op, haal mijn hoofd weer naar binnen en wandel wankel terug naar mijn stoel, waarop ik opnieuw mijn hoofd op mijn bank neerleg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Ik pak mijn doekje, en ik gooi snel de deur open van de wc. Ik pak mijn was spulletjes, en ik begin me op te frissen. Dan kijk ik in de spiegel, en zie dat ik er perfectuit zie. Mischien TE perfect. Wat was dat, met Donna, ik had echt veel medeleiden met haar.