• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    WE lopen het wiskunde lokaal binnen, en ik ga weer afgezondert zitten, ik schrob en boen me heel plek weer en ik leg me spullen perfect neer.

    Jessica.

    Ik loop met aiden mee naar de volgende les.

    Kyle.

    Ik sta op en loop het lokaal uit, snel loop ik naar de volgende les.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Iedereen springt recht wanneer de bel gaat, ikzelf doe het iets rustiger aan. Ik neem mijn tas en gooi alles er weer in. Ik slenter achter de rest aan. Buiten het lokaal is Jessica al weer met Aiden weg en dat gevoel van gisteren bekruipt me weer. Ik krijg weer een niesbui en moet even tegen de muur leunen om mezelf te ondersteunen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    ik voel me nogsteeds heel vies, ik loop heel snel het lokaal uit. ik loop naarm ijn kluisje en pak er schone kleren uit, snel ren ik naar de wc's en kleed me om, was mijn gezicht en snel naar het lokaal terug, ik zie irial tegen de muur staan. "Hulp nodig?" Ik kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Terwijl ik mijn handenwas met desinfecteer doekjes, kijk ik weer de klas rond. Ik merk weer dat ik helemaa alleen zit, maar dat doe ik zelf. Hierna hebben we gelukkig pauze.

    [Mensen de Pc van Magicowl heeft technische storingen, hij kan even niet meet RPG'en.]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ja gaat wel," antwoord ik een beetje duizelig.
    Ik sta weer recht en begin met Kyle naar het wiskundelokaal te wandelen. Bijna iedereen zit al neer en ik zie Aiden naast Jessica zitten. Ik wend mijn blik af en ga terug achteraan zitten, opnieuw is er aan het raam geen plaats en ik schop even tegen de muur waarop ik op mijn stoel plof.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik ga een plek achter Irial zitten en leg mijn hoofd op tafel. "Irial..." Zeg ik en kijk naar hem. "Weetje waarom ik dat lied net zong..." Ik hou het niet meer voor me, ik vertrouw hem te veel om het te verzweigen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    'Wat hebben we?' vraag ik aan Michael. 'Math en je gaat gewoon mee.' zegt hij. Ik ga eigenlijk nooit naar math, onzin. Ik sla demonstratief mijn armen over elkaar en blijf staan. 'Prima' eht Michael en hij tilt me op. Ik begin te gillen. Relaxt loopt hij naar Math toe. We worden ontzettend na gestaard. Sommige lachen andere lopen snel door. Eenmaal in het lokaal zet hij me naast hem neer. 'Netjes blijven zitten.' zegt hij en hij drukt een kus op mijn voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica.

    Fijn dat ook nog. DEnk ik en kijk de andere kant op. "Lekkere vriendin ben je." zeg ik zonder haar aan de kijken. ik pak mijn boeken en leg ze op tafel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ben heel even weg]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oke]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Omdat je iemand nodig hebt?" vraag ik droogjes.
    Ik ben echt in een rotbui en voel me helemaal niet in orde. Maar ik heb geen zin om naar huis te gaan, daar vind ik toch geen troost en als mijn ouders al thuis zouden zijn zouden ze alleen maar zeuren en mij meer hoofdpijn bezorgen.
    Ik zie Donna en Michael binnenkomen en heb er al helemaal geen zin meer in.
    Ik laat mijn hoofd met een bonk op mijn bank vallen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Jha...Mijn broer." Zeg ik zachtjes. Donna en Michael komen binnen, met een bonk laat Irial zijn hoofd op zijn tafel vallen. "Irial!" Zeg ik van schrik. En lach een beetje. "Sorry, gaat het?" Ik kijk naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Irial!"
    Kyle's stem doet me zo hard schrikken dat ik even opwip.
    "Sorry, gaat het?" vraagt hij dan.
    Ik laat mijn hoofd op mijn bank liggen en steek mijn duim omhoog.
    "We praten later, Kyle," wimpel ik hem voorlopig een beetje af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.