• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Wat zitten er toch veel onzeker mensen in deze klas'' zeg ik in mezelf.

    Irial

    "Wees aardig tegen mensen, veroordeel hen niet voor je hen kent en verstop jezelf niet voor hen" geef ik haar raad "dan leer je echte vrienden kennen."
    Ik leg mijn hand op haar schouder en het voelt lang niet zo ongemakkelijk als ik gedacht had. Jessica was dan wel nooit aardig tegen mij geweest en toegegeven, ik had haar ook niet altijd mijn beste kant getoond, maar ik ben niet het soort persoon om uit wrok iemand neer te halen of geen hulp te bieden wanneer die het nodig heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Voordat ik ook nog maar 1 woord tegen Jessica zeg moet ze boeten. Ik heb sms-jes rond gestuurd naar alle mensen die hoge reputatie hier op school hebben met het bericht dat Jess ons verraden heeft. Naast me gaat een mobieltje af. Michael opent zijn sms-je. Snel leest hij de inhoud en kijk me dan aan met een grote grijns op zijn gezicht. 'Klein duiveltje!' zegt hij en hij zoent me. 'Euh...meneer Brown?' zegt de Engels leraar. 'Zou u deze uitspatting willen voortzetten na de les.' Michael lacht hard. 'Misschien wel niet.' zegt hij en hij geeft me nog een zoen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik zie hoe ze lachen, en hoe Michael Donna zoent. ''Iewl walgelijk'' zeg ik. Oeps hopelijk was het niet te hard. Wat zal er in dat sms'je staan? Vraag ik me af.

    Kyle.

    Ik kijk op, ik meot naar de wc. "Meneer, mag ik even naar het toilet?" Vraag ik. Hij knikt, en sta op en loop da klas uit richting de wc's.

    Als ik daar ben staan er een paar Football jongens. "Het kijk eens daar." Lacht er eentje en pakt me vast. "Laat me los." Zeg ik. "Loser.." Zegt hij en tilt me op. "Los!!!!" Schreeuw ik. "Mooi neit gaygay." Zegt hij en lacht. "Open de deur even wil je." ze doen het en hij duwt me met mijn hoofd richting de toilet pot. "Nee!" Schreeuw ik, maar hij duwt me erin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Dank je..." Zeg ik en kijk naar de lucht. Het is zonnig met een paar wolkjes. Mijn mobiel trilt. Ik lees het bericht en barst in huilen uit. "Dat heb ik niet!" Schreeuw ik en laat ma achterover vallen en huil door. Irial kijkt me aan, ik geef hem mijn mobiel...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    'Ieuw, walgelijk' hoor ik Amy roepen. 'haha, weetje wat pas walgelijk is?' roep ik lachend terug en ik kus Donna in haar nek, ik bijt haar in haar oor. De jongens om me heen moeten lachen. 'Meneer Brown! Is het nu afgelopen!' roept de leraar hard. Ik ga weer recht zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik neem Jessica's mobiel en lees wat er staat.
    "Jij weet de waarheid, blijf er bij als iemand iets zegt. Als je vrienden nodig hebt vind je ze in de Glee club."
    Ik voel me plots heel misselijk worden en sta op. Ik knipoog naar Jessica en loop terug naar binnen, naar de wc's. Ik hoor Kyle schreeuwen en zie een paar stoere kerels staan. Ik tik op degene die Kyle vast heeft's schouder en zeg rustig
    "Af, Brutus."

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:04 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Van wat Michael doet, ''smeerlap'' zegik. En ik boen me handen even schoon. Wat is dit voor een school. En hoe hij haar zoent, iewl...

    Kyle.

    Ik word overeing getrokken, mijn kletsnatte gezicht druipt af, met toilet water. "Af, Brutus." Hoor ik Irial's stem. Hij laat me los, ik draai me om en kijk bang richting Irial.

    Jessica.

    "Bedankt!" Zeg ik nogmaals terwijl Irial wegrend. Ik laat me terug naar achter vallen en laat mijn tranen opdrogen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik zag hoe Amy reageerde op Michael en Donna. Enigsinds heeft ze gelijk maar is het niet TE over dreven hoe ze reageerd. Denk ik bij mezelf

    [ ik moet met mijn hon lpen tto straks]

    Donna
    Ik sta op. 'Meneer als ik even van de onrust gebruik mag maken.' Zeg ik en ik begin voordat ze leraar antwoord kan geven. 'Aangezien mij allerliefste vriendinnetje Jessica Page op een walgelijke manier alscheid heeft genomen van ons cheers zijn er morgen na school audities voor iedereen die wil of zin heeft. Vertel dit voort maar zorg er wel voor dat je iets kan!' En ik ga weer zitten. 'Je pakt d'r wel hard aan.' zegt Michael. 'Hoe harder hoe beter' lach ik hatelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik wacht tot de kerel zich heeft omgedraaid en ga op een halve centimeter van hem staan. Ik kijk hem recht in de ogen en zeg
    "Kies iemand van je eigen kaliber, of ben je daar te laf voor?"
    Hij heft zijn vuist op om me een mep te verkopen maar is te traag, ik grijp zijn pols en wring zijn arm om die ik op zijn rug dwing. Hij valt op zijn knieën en ik verkoop hem nog een trap onder zijn kont waardoor hij met zijn hoofd in het toilet terecht komt.
    "Ja, smaakt lekker hé vogelbrein," bijt ik hem toe.
    Ik neem Kyle bij de arm en trek hem dichter naar me toe. Ik doe mijn gilet uit en geef die aan hem om zijn gezicht af te drogen.
    "Kom op Kyle," zeg ik terwijl ik de wc's uitwandel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "H-Het voelt zo goor..." Piep ik en tranen rollen voer mijn gezicht. "Dit is nou waarom ik mezelf terug trek." Gelukkig vallen de tranen niet al te veel op... "Waar heb je dat geleerd?" Vraag ik als we over de gang lopen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 16:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.