• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Donna was nog bij lilly ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oke w8 ik verbeter wl effe.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    'Jawel man, Dat heb je nodig!' zeg ik lachend. 'Ken je die cheerlaeder Eva? Die blonde stoot? Die is wat voor jou'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Na de hoge lange uithaal hoorde ik gejuig. Haastig keek ik op en zag ik dat Donna aan het juigen was. HOelang zat ze hieral. Ze had me vast zien huilen. Beschaamd veegde ik mijn tranen zover mogelijk weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke ben het kwijt, iemand even samenvatting? xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    ''Nee joh, ik hou niet van de cheerleader types, dat is niks voor mij'' zeg ik lachend. Terwijl ik toch een ongemakelijk gevoel heb.

    Donna
    Lachend kijk ik Lilly aan. 'Geeft niet meid, had ik denet ook.' zeg ik geruststellend. Lilly is best aardig, een beetje verlegen maar lief.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oke Kyle staat in de deuropening bij Aiden en Michael. oké. :P Vergeet dat eerdere stukje maar. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik knikte. 'Ehm zou ik misschien even alleen mogen zijn even wat oefenen.' zei ik zacht terwijl ik naar de grond keek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    'Geen cheerleader type! Man je mist wat, bij de cheers zitten de knapste. Anders moet je Myra proberen, die is ook erg knap!' vertel ik. Ik merk dat Aiden ongemakkelijk heen en weer aan het schuiven is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna
    'Als je alleen wilt zijn moet je hier niet gaan zitten' bits ik naar Lilly. 'De hele wereld is niet van jou!' Meteen heb ik spijt. Dit meisje is alleen verlegen maar zo wordt haar reputatie ook niet beter!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden


    ''Neh, ik hou meer van...tja'' ik krijg het nog ongemakkelijker. Ik vind Lill wel aardig maar niet leuk leuk, en die andere ken ik amper. ''Ik heb alleen rare gevoelens voor Irial'' zeg ik. Shit dat had ik niet hartop moeten zeggen bedenk ik me. Ik hoop maar dat hij het niet heeft gehoord.

    Lilly
    Verdrietig keek ik naar de grond. Ze had gelijk. Ik stond op en liep naar buiten waar ik een paar jongens zag zitten. Verdrietig liep ik langs hun richting de fietsenhokken. Ik zou thuis maar zonder piano oefenen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Aiden

    Ik zie Lilly voorbij lopen. Wat ziet ze er verdrietig uit, en waarom gaat ze nou weg?

    Kyle.

    Ik schrik. ''Ik heb alleen rare gevoelens voor Irial'' Dat herhaalt zich 20 keer in mijn hoofd. 'Gevoelens voor Irial...Irial...Irial...' Het voelt net of de wereld onder mijn voeten wegzakt... "Aiden..." Zeg ik zo zacht mogelijk, ren bij het veld weg en ren de school in ik loop woedend en huilend door de gangen...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.